Strona 1 z 1

AHF + ARL +230 + FIMC troche problemow?

: śr sie 05, 2009 20:26
autor: czajaa22
Na poczatek wykres:

Obrazek

Wyszlo to tak gdyz chcialem bardzo bezpiecznie bo wyruszalem w dluga trase i nei chcialem zadnych problemow wiec Rob z tune up ktoremu bardz odziekuje za poswiecony czas wystroil auto tak a nie inaczej. Po drodze wyniklo pare problemow. Po pierwse nie ciagnei od dolu za co rob wini wydech gdyz rozchodzi sie prawei pod katem 90 stopnie i blokuje turbo mowil ze mial juz taki jeden przypadek i po wymianie na jednostronny problem zginal. Druga sprawa nieszczesne turbo nowe z fabryki a na wysokich obrotach piszczy i to mu sie nei podobalo dlatego dmucha tylk ona 1,3 bara jak narazie chociaz po jakims czasie zauwazylem ze piszczenie zniknelo. Do tego rob powiedzial ze nie dmucha rowno czyli nei wiem co jest trzebaby bylo teraz zobaczyc na tescie dynamicznym logi jak dmucha teraz moze sie juz ulozylo albo dotarlo. No i na koniec nieszczesny nastawnik pompy tez do regeneracji bo telepie silnikiem. Wszystko niestety musi poczekac jak narazie bo nei ma mnei w kraju.

Jeli macie jakies porady dla mnie albo sugestie albo jestescie obeznani w temacie prosze o podpowiedzi. Dzieki.

: śr sie 05, 2009 21:39
autor: cowboy
czajaa22 pisze:Jeli macie jakies porady dla mnie albo sugestie albo jestescie obeznani w temacie prosze o podpowiedzi. Dzieki.
słuchaj co Robert mówi

jeśli turbine blokuje wydech to nie ma co dmuchac na pałę - rośnie EMP czy jak to sie tam nazywa :), przerób downpipe, poluzuj wydech i wtedy dołóż koksu

turbiny sie raczej nie docierają..

ciesze się że chociaż moje 230 dają radę :) :bigok:

: śr sie 05, 2009 22:01
autor: czajaa22
cowboy, Slucham roba dlatego nei mam zadnych watpliwosci co do jego tezy. Beda przerobki i zobaczymy sprobuje zrobic rozgalezienie najlagodniej jak sie da. co do turbinki to zobaczymy mam nadzieje ze nic jej nie jest chociaz rob mial nie tego mine jak stroil auto sam juz mnei pytal skad dorwalem taka nowke sztuke hehe.

: śr sie 05, 2009 22:08
autor: cowboy
sprawdź jeszcze plecionke

: śr sie 05, 2009 22:17
autor: czajaa22
Jesli poprzez plecionke masz na mysli kat to nie ma go jest zamiast tego maly tlumik w sumie nie wiem dokladnie co tam jest ale rob powiedzial ze to nei ma wiekszego znaczenia i to raczej te rozejscie na dwie strony w ukladzie blokuje. Do tego dochodzi nastawnik pompy.

: śr sie 05, 2009 22:20
autor: cowboy
plecionka, czyli łącznik elastyczny wydechu ;)

nie wiem o co chodzi z tym rozejściem na 2 strony ?

: śr sie 05, 2009 22:23
autor: czajaa22
hmm gdzie ten lacznik? masz gadulca to pogadalibysmy normalnie. z rozejsciem chodzi o to ze mam dydech przelot w stylu r32 czyli na dwie strony i rozgalezienie na dwie strony jest po prawie 90 stopniowym kacie czyli ostre.

: czw sie 06, 2009 08:32
autor: cowboy
czajaa22 pisze:rozgalezienie na dwie strony jest po prawie 90 stopniowym kacie czyli ostre.
no to jak jest w litere T to moze tłumić troche

: czw sie 06, 2009 19:56
autor: czajaa22
cowboy, No wlasnie o to chodzi trzeba poprawic i zoabczyc jak sie zachowa.

[ Dodano: 09 Sie 2009 17:03 ]
cowboy, moze ty mi pomozesz koelgo porobilem pare fotek wydechu. Co o tym sadzisz.
Obrazek Obrazek

Pojawil sie kolejny problem mianowicie orurowanie FIMC. mianowicie od strony pasazera rura obciera o poloske moze ktos ma jakis pomysl jak to poprowadzic albo przerobic. Ponizej foty jak to wyglada.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Troche malo jest miejsca na przerobke ze wzgledu na jakis przewod nie wie mco to za przewod.

Obrazek Obrazek

Tutaj nie wiem czy to powazne ale tam gdzie idzie rurka od egr przy turbinie pojawil sie olej na zdjeciu widac moze to oznaka czegos nei wiem czy jest zaslepione czy nie.

Obrazek

Moze macie jakies pomysly bo w tym tygodniu zamowie wszystk ilelementy do icka i bede robil w nastepny weekend. Dzieki i pzodro.