TURBO BRD

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » wt lip 28, 2009 22:16

ja mam u siebie nowe brd włozyłem zamiast AWX.. montuje sie tak samo tylko trzeba zaslepic dziure na sąde EGT albo włozyc sąde :)

[ Dodano: 28 Lip 2009 22:23 ]
przewody olejowe pasują .. przewod ów do gruszki nie podpinasz..



Awatar użytkownika
Passat944
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:03
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Passat944 » wt lip 28, 2009 23:47

zabba88, Turbiną struje normalnie N75, po prostu nie wpinasz żadnej kostki tylko podciśnienie i już. Generalnie mi do AFN wszystko p&p praktycznie pasowało oprócz rury dolotu do turbiny. Polecam to turbo bo naprawdę ładnie i równio pompuje.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr lip 29, 2009 07:26

BRD zalezy jakie kupisz, przewaznie maja dobry dol i gore ale tez mozesz trafic na taka ktora ma slaby dol... loteria :)

200KM da sie zrobic na BRD


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » śr lip 29, 2009 20:32

Dario84 pisze:BRD zalezy jakie kupisz, przewaznie maja dobry dol i gore ale tez mozesz trafic na taka ktora ma slaby dol... loteria

200KM da sie zrobic na BRD
jak jezdziłem ASZ + BRD na 180km to faktycznie jakis dół słaby
ale w VP podobno jest dobrze a u mnie nienarzekam jest wpoządku

[ Dodano: 29 Lip 2009 20:34 ]
Passat944 pisze:naprawdę ładnie i równio pompuje.
w porównaniu z AWX to ta stabilni podaje tzn nie ma zadnych duzych wzrostów cisnienia

[ Dodano: 29 Lip 2009 20:42 ]
jak mierzyłem wirniki BRD to są zblizone do ARL



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » pn gru 07, 2009 23:08

czy ta turbina ma jakieś sterowanie elektroniczne czy można ją zapodać do td



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn gru 07, 2009 23:24

kkolekk, to jest VNT i ma sterowanie podcisnieniem


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt gru 08, 2009 01:42

Jak przerobisz sterowanie to można, ale do td to raczej wsadź coś większego, i bez kierownic, bo się będą zapiekać, a może VGT?
Ostatnio zmieniony wt gru 08, 2009 01:43 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » wt gru 08, 2009 06:29

ok dzięki teraz już wiem



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt gru 08, 2009 11:31

t0mal pisze:td to raczej wsadź coś większego, i bez kierownic, bo się będą zapiekać, a może VGT?
vgt to własnie zmienna geometria ....



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt gru 08, 2009 13:34

Ale bez kierowniczek, tylko z pierścieniem.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt gru 08, 2009 14:23

Ale bez kierowniczek, tylko z pierścieniem.

:chytry: :helm: :goof: :crazy:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr gru 09, 2009 00:30

?
Chodziło mi o to, że taki układ jest odporniejszy na kilogramy sadzy z td, no i sterowany jest ciśnieniem, nie podciśnieniem.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 23 gości