Strona 1 z 1

agr wymiana turbinki i .... ?

: pn lip 27, 2009 19:44
autor: hijacker4
witam, jak w temacie szykuje się wymiana turbinki w AGR.

Co najlepiej zamontować żeby jak najmniej ingerować w całość i z jakimi kosztami się to wiąże? wtryski są już od 110. Co poza wymianą turbiny mnie czeka o ile będę chciał coś wiekszego ? pozdrawiam

: pn lip 27, 2009 19:57
autor: morfeusz86r
najpierw sie określ ile koni chcesz uzuskać.
hijacker4 pisze:Co najlepiej zamontować żeby jak najmniej ingerować w całość
ori od AGR

: pn lip 27, 2009 21:04
autor: hijacker4
140 km by mnie zadowoliło jak na ten moment, na przyszły sezon będzie pompa 11 ...

: pn lip 27, 2009 21:51
autor: morfeusz86r
czyli wtryski 216/230 i turbo awx lub awx/arl, jakiś fmic ewentualnie sprzęgło jak nie da rady

: wt lip 28, 2009 07:44
autor: Dario84
najpierw napisz co masz za samochod bo zmienic turbo w agr na wieksze to nie jest tak latwo.

: wt lip 28, 2009 19:23
autor: hijacker4
auto vw IV 4motion 1.9 tdi (AGR) przebieg realny okolo 220 tyś i wszystko oryginał temu też myślę że już turbo siada (luz wzdłużny, daje olejem nawet z tłumika i kopci strasznie na bialo dopoki sie nie nagrzeje....

: wt lip 28, 2009 22:45
autor: marcinvvv
w 90konnych bylo juz 4motion? to zdziwienie :helm:
jesli chodzi o turbine to najlepiej moim zdaniem bedzie ARL. jezeli po tym nie chcesz jakis konkretnych zmian ( powyzej 190 km ) do tego fmic, wtryski i dalej zobaczysz co bedzie potrzebne.
ale na twoim miejscu proponowalbym swap na arla. bo 4 motion fajna sprawa a z AGR ciezko zrobic cos duzego
pozdrawiam

: wt lip 28, 2009 23:42
autor: CrocodileReggae
marcinvvv pisze:swap na arla
e tam... za droga opcja moim zdaniem
11, 230, bigturbo i fimc

: śr lip 29, 2009 07:31
autor: Dario84
CrocodileReggae, o wydechu zapomniales.

Generalnie swap moze sie okazac w takiej samej cenie lub ciutke drozszy, a na starcie jest 180-190KM po programie.

Zeby zmienic ta turbinke agr potrzebujesz:

Turbo ARL/ASZ
Waz cisnieniowy (czerwony) arl/asz
spust oleju arl/asz
linie zasilajaca olejowa (chyba ze dogniesz stara)
kawalek DP z asz/arl do przespawania
N75 podcisnieniowy
Lape podtrzymujaca turbo ASZ/ARL
Dolot do turbo najlepiej asz/arl (ale to wiaze sie ze zmiana takze przeplywki i puszki z filtrem + korekta softu)
Dolot do turbo ahf, asv, alh, axr itp.

Od razu konieczna korekta softu pod nowe turbo i sterowanie podcisnieniowe.

: śr lip 29, 2009 08:25
autor: hijacker4
Dario84, a mógłbyś podać takie realne koszty tej operacji ?

A jeszcze zapytam o taka sprawę jeśli bym zostawił turbo od AGR a założył wyłącznie pompe 11 + jakiś sofcik + wtryski czy było by w okolicach 140 km ? bo jakoś sie boje ingerować w te instalacje podcisnieniowe przy tym turbo nie chce żeby potem łapało mi jakieś błędy...

: śr lip 29, 2009 10:03
autor: jarucki
Zmieniaj Turbo i nie marudź!
Jest Ryzyko Jest Zabawa :helm:

: śr lip 29, 2009 13:47
autor: Dario84
Poszlo PW