Przeróbka AJM na ASZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Przeróbka AJM na ASZ
Witam wszystkich
Moje auto to Bora TDI 2000 silnik AJM 116 km skrzynia 6 biegowa
Jakiś czas temu miałem wypadek w wyniku którego uszkodzony został blok silnika - o czym dowiedziałem się dziś.
Po rozmowie z mechanikiem stwierdziłem, że niestety muszę poszukać nowego silnika bo tego nikt nie połata.
Znalazłem kilka ciekawych opcji z małym przebiegiem, ale są to silniki ASZ i najczęściej do sprzedania jest tylko silnik bez osprzętu (sam słupek)
Zatem moje pytanie do czcigodnych "forumowiczów":
Czy osprzęt z AJM można bez problemu zamontować do ASZ i czy w ogóle ta zamiana jest warta świeczki, czy w wyniku tej zamiany silnik będzie pracował poprawnie.
Moje auto to Bora TDI 2000 silnik AJM 116 km skrzynia 6 biegowa
Jakiś czas temu miałem wypadek w wyniku którego uszkodzony został blok silnika - o czym dowiedziałem się dziś.
Po rozmowie z mechanikiem stwierdziłem, że niestety muszę poszukać nowego silnika bo tego nikt nie połata.
Znalazłem kilka ciekawych opcji z małym przebiegiem, ale są to silniki ASZ i najczęściej do sprzedania jest tylko silnik bez osprzętu (sam słupek)
Zatem moje pytanie do czcigodnych "forumowiczów":
Czy osprzęt z AJM można bez problemu zamontować do ASZ i czy w ogóle ta zamiana jest warta świeczki, czy w wyniku tej zamiany silnik będzie pracował poprawnie.
- luki-TDI
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pt mar 28, 2008 22:42
- Lokalizacja: Stary Sącz/Kraków
- Kontakt:
Silnik ASZ nie będzie pracował poprawnie na oprogramowaniu AJM, natomiast jest możliwa modyfikacja oprogramowania pod osprzęt ASZ czy to same pompowtryski czy turbo . Podmiana kompa powoduje koligacje kilku podzespółów, nrazie miałem przypadki, że albo coś na kokpicie nie działało czy klima czy abs.
Do sprzedania jest mnóstwo ASZtów z osprzętem poszukaj dobrze, najlepiej odrazu z turbo.
Do sprzedania jest mnóstwo ASZtów z osprzętem poszukaj dobrze, najlepiej odrazu z turbo.
Ostatnio zmieniony ndz lip 19, 2009 03:02 przez luki-TDI, łącznie zmieniany 1 raz.
KINGSOFT CHIPTUNING - MODYFIKACJE DIESEL - BENZYNA
Łukasz kom 793-599-009 gg:1195240 Stary Sącz ul. Wegierska 17 B
www.kingsoft.com.pl
Oddzial:Bartek tel. 606659392 Ostrowiec Świętokrzyski
Łukasz kom 793-599-009 gg:1195240 Stary Sącz ul. Wegierska 17 B
www.kingsoft.com.pl
Oddzial:Bartek tel. 606659392 Ostrowiec Świętokrzyski
No właśnie o tym myślałem.
U mnie jest dziura w bloku silnika, a wymiana samego bloku się nieopłaca, zatem pomyślałem o całym silniku, ale najczęściej spotykałem na allegro silnik bez osprzętu. Tylko sama głowica blok i miska olejowa.
Gdyby do gołego ASZ można było zamontować mój osprzęt z AJM to byłbym happy.
Na chwilę obecną szukam ASZ z kompletnym osprzętem.
A może ktoś z Was ma namiar na przyzwoity silniczek TDI 130HP z nie za dużym przebiegiem tj tak do 150 000 km?
[ Dodano: 19 Lip 2009 18:52 ]
Jutro skontaktujew się z człowiekiem, który zajmuje się modyfikacją oprogramowania i ewentualnie dowiem się czy możliwa będzie ta zamiana osprzętu z AJM na ASZ i czym to będzie skutkowało.
U mnie jest dziura w bloku silnika, a wymiana samego bloku się nieopłaca, zatem pomyślałem o całym silniku, ale najczęściej spotykałem na allegro silnik bez osprzętu. Tylko sama głowica blok i miska olejowa.
Gdyby do gołego ASZ można było zamontować mój osprzęt z AJM to byłbym happy.
Na chwilę obecną szukam ASZ z kompletnym osprzętem.
A może ktoś z Was ma namiar na przyzwoity silniczek TDI 130HP z nie za dużym przebiegiem tj tak do 150 000 km?
[ Dodano: 19 Lip 2009 18:52 ]
Jutro skontaktujew się z człowiekiem, który zajmuje się modyfikacją oprogramowania i ewentualnie dowiem się czy możliwa będzie ta zamiana osprzętu z AJM na ASZ i czym to będzie skutkowało.
jak dasz cały osprzęt z AJM to skutek będzie taki że mocy nie będziesz miał 130km tylko tyle co w AJM , kompletny ASZ raczej będzie sporo kosztował wiec nie wiem czy warto jest jeszcze opcja że można kupić sam "pniak " jak masz sprawną głowicę i wszystko razem poskładać tylko też trochę to będzie kosztowało uszczelki śruby,robocizna itp... jak nie jesteś w stanie zrobić tego sam
ale po jaką cholere ci kompletny ASZ ? Zmieniasz sam słupek na mocny 130 konny ASZ/ARL i jedziesz robisz soft pod nowe pompki bo rozumiem ze slupek bedzie razem z pompkami. Jedynie co to mozesz pokusic sie o wieksze turbo ze 130 albo ze 150 tdi.
A wszystkie graty typu kolektor sprzeglo alternator klima itp. przewalasz ze swojego silnika do nowego ASZ.
A wszystkie graty typu kolektor sprzeglo alternator klima itp. przewalasz ze swojego silnika do nowego ASZ.
Ostatnio zmieniony ndz lip 19, 2009 19:31 przez aw69, łącznie zmieniany 1 raz.
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
- luki-TDI
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pt mar 28, 2008 22:42
- Lokalizacja: Stary Sącz/Kraków
- Kontakt:
Posłuchać to możesz radia, weź kogoś kto zrobi dobrą diagnoze.j a r e k pisze:Właśnie dostałem namiar na silnik AJM za 2 500zł
Jadę go posłuchać bo jest jeszcze w aucie.
Jak będzie wszystko ok. to go biorę
P.S. Kolego KRĄŻOWNIK przypomnij mi się pod koniec tygodnia. Jeśli z silnikiem który zakupię będzie wszystko po mojej myśli to się dogadamy.
KINGSOFT CHIPTUNING - MODYFIKACJE DIESEL - BENZYNA
Łukasz kom 793-599-009 gg:1195240 Stary Sącz ul. Wegierska 17 B
www.kingsoft.com.pl
Oddzial:Bartek tel. 606659392 Ostrowiec Świętokrzyski
Łukasz kom 793-599-009 gg:1195240 Stary Sącz ul. Wegierska 17 B
www.kingsoft.com.pl
Oddzial:Bartek tel. 606659392 Ostrowiec Świętokrzyski
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości