1Z większy IC ??

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Pieterko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: wt sie 28, 2007 10:51
Lokalizacja: DW

1Z większy IC ??

Post autor: Pieterko » czw lip 02, 2009 16:49

Witam ;)
Zrobiłem softa w siebie (silnik 1Z) i wyszedł słaby wynik Nm, slyszałem, ze jakbym zmienił IC to bylo by lepiej... Tylko pytanie, czy jest to gra warta swieczki...

Patrzylem na allegro i jest tego mnostwo, Np. z BMW 3.0D by mi pasował, bo nie jest wysoki, lecz za to dlugi i idealnie by pasował w dol zderzaka...

Pozniej poprowadzic nowe weze i git...


No i raz jeszcze zapytam czy sie oplaca...
A drugie moje pytanie to takie, czy musial bym jechac na strojenie kompa ??



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw lip 02, 2009 17:00

Pieterko, za leniwy jestes zeby szukac?

poza tym maly wynik tzn jaki? gdzie robiles soft?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » czw lip 02, 2009 17:08

Podaj wyniki hamowań.

Przepływka nie tnie?
n75 działa poprawnie?
przewody podciśnieniowe szczelne? (Czy już wymieniłeś?)
Czy przewody od turbiny szczelne? Czy zaciski trzymają?


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Pieterko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: wt sie 28, 2007 10:51
Lokalizacja: DW

Post autor: Pieterko » czw lip 02, 2009 17:10

wyniki...

117,3KM/4149Rpm
223,1Nm/3182Rpm

Przewody uszczelnione !!



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw lip 02, 2009 17:27

Pieterko, to faktycznie marnie bo to zdrowa seria ma tyle ;p

gdzie robiony soft?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Pieterko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: wt sie 28, 2007 10:51
Lokalizacja: DW

Post autor: Pieterko » czw lip 02, 2009 17:30

no wlasnie i co dalej z tym zrobic... motac temat z IC ??

wczoraj uszczelnilem dolot... bo nie byl szczelny. ale ile to dalo... niewiele...

AutoSeba pod Wrocławiem robilem

jestem zadowolony i w ogole ale to nie jest to...


P.S nie wiem czy warto zaznaczyc ale nawet dymku nie pusci z wydechow ;p
Ostatnio zmieniony czw lip 02, 2009 17:31 przez Pieterko, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw lip 02, 2009 17:57

Pieterko pisze:AutoSeba
no tak, na programie nie powinno się oszczędzać ...



Pieterko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: wt sie 28, 2007 10:51
Lokalizacja: DW

Post autor: Pieterko » czw lip 02, 2009 18:26

damcio151 pisze:
Pieterko pisze:AutoSeba
no tak, na programie nie powinno się oszczędzać ...


nie chcialem w temacie zapytac co myslicie o programie tylko chodzilo mi glownie o IC !!

Ale widze, ze ciezko sie czegos dowiedziec...
Dlaczego? bo jestem amator w temacie, bo oddalem auto do znajomego na chipa...

:grrr:



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » czw lip 02, 2009 18:49

Pieterko pisze:Zrobiłem softa w siebie (silnik 1Z) i wyszedł słaby wynik Nm, slyszałem, ze jakbym zmienił IC to bylo by lepiej... Tylko pytanie, czy jest to gra warta swieczki...
Jak założysz większy IC to nie licz że przybędzie nie wiadomo ile niutów.

Proponuje wtryski 216 i jak to mówią:"Będzie pan zadowolony" :bigok:



tomec 1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

Post autor: tomec 1984 » czw lip 02, 2009 18:50

hej no napewno ic cos zmieni zawsze większy ic to więcej zimnego pow a im zimniejsze pow tym więcej go wejdzie i napewno poprawi spalanie
ja w swoim 1z zamontowałem ic od vw elteka i ledwie się mi zmiescił ale zauwazyłem ze atutko zbiera się od niskich obrotów wię ic napewno cos zmieni


koników troszke ci doszło jedz niech poprawia te niutki :grin:

pozdro


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]

Pieterko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: wt sie 28, 2007 10:51
Lokalizacja: DW

Post autor: Pieterko » czw lip 02, 2009 18:55

1. Ale jak zaloze IC to musze jechac do nich na strojenie?? czy nie potrzeba ??
2. Przy wymianie wtryskow zas musze jechac na strojenie ??



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw lip 02, 2009 19:00

Pieterko pisze:nie chcialem w temacie zapytac co myslicie o programie tylko chodzilo mi glownie o IC !!
kolego, program to podstawa ... musi robić to ktoś kumaty , a u autoseby to już różne przypadki były , nawet teraz masz dowód ... ciekawe co tam pozmieniał , możesz logi zrobić ?
IC dużo Ci nie da , za małe mody ... no może 1KM przybędzie , a NM to nie wiem



Pieterko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: wt sie 28, 2007 10:51
Lokalizacja: DW

Post autor: Pieterko » czw lip 02, 2009 19:07

rozumiem... t teraz juz konkretniej pogadajmy, a gdybym wtryski znalazl 216bara to po zamontowaniu ich potrzebuje nowy program ??
no i pytanie czy dadza cos wtryski ??



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw lip 02, 2009 19:10

Daj wykres zeby zobaczyc krzywa momentu. Moze chociaz te 220 jest jakos plasko utrzymane w co watpie bo turbina na WG na to nie pozwala zbytnio.

[ Dodano: 02 Lip 2009 19:12 ]
Pieterko, po samych wtryskiwaczach na mojej zamulonej serii mialem 4 koniki mniej i 237Nm, po programie przybylo jeszcze 50. Mozna podlac wiecej koksu tylko po co...


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości