Tuning dolotu i wydechu GOLF 1.6 TD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Tuning dolotu i wydechu GOLF 1.6 TD
Planuję zmodyfikować trochę mojego golfa i mam kilka pytań. Dolot to ma być stozek K&N odpowiednio odizolowany od silnika i rurą chromowaną aż do turbo. Tylko co ja mam zrobić z tymi gumowymi przewodami od kolektora i odmy ??? Od odmy to slyszalem o tych pojemnikach do ktorych olej scieka "oil catcher tank", czy są może inne alternatywy??? A ta od kolektora??? Czy powinna jednak być włączona w obieg powietrza??? A jeśli chodzi o wydech to sportowy kolektor do TD to raczej nie istnieje bo przeplyw spalin jest przez turbine, jedyne co to mozna go wypolerowac. Ale glownie zalezy mi na tym dolocie co z tym zrobic??? A i najważniejsze: czy ktoś wyprobował układy dolotowe firmy Mag Sport??
http://magsport.republika.pl/doloty.html
http://magsport.republika.pl/doloty.html
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
często wymieniaj seryjny filtr.to wszystko.wyczos pisze:glownie zalezy mi na tym dolocie co z tym zrobic???
więc zrób go sobie sam.wyczos pisze: jeśli chodzi o wydech to sportowy kolektor do TD to raczej nie istnieje
poczytaj troche na forum.o modzeniu TD jest podwieszony temat i można by z niego książkę napisać.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Wychodzi na to czytając inne fora to ten OIL CATCH TANK nie jest wart swojej ceny, i najlepiej samemu cos wykombinowac. Wiem, że w innym temacie już było o filtrach stożkowych, gdzie ktoś chciał wpakować stożek do 60 Km silnika, albo z małym turbo(lol). teoretycznie montuje się je w przypadku dużych turbin, gdzie filtr powietrza musi przepuścić większość jego ilość. Mój silnik to JR z intercoolerem z Garretem T3. Czy przy takim konkretnym turbo jak T3 to jest opłacalny zabieg czy dopiero przy większych turbinach to sięsprawdza ?? Mówię o konkretnym stożku K&N, który odpowiednio konserwowany zatrzymuje 99,5% pyłów ( seria 98.8%) i ma duuuużo mniejsze opory przepływu powietrza ( seria 12 Mb, stożek K&N 1- 2 Mb !!!)
Ja sprawdzalem efekty stozka "no name" na zgrzanym silniku SB g-techem pro, dodam tylko, że stozek nie byl odizolowany. Mimo wszystko na kolach wyszlo mi ponad 3KM wiecej co przy lekkim autku jest calkiem odczuwalne w stosunku do seryjnego filtra w bardzo dobrym stanie:D. No i super slychac turbo- mysle ze nawet dla samego brzmienia sie oplaca
To czyli mozna sie spodziewac fakiegos efektu np jak mam turbine K24?
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Jak nie moc to chociaż dla samego dzwieku spróbuje zalozyc, mam dostęp do takich filtrów za mniej niz cena rynkowa to co mi tam:D
Tylko teraz zakladac taki :
czy niby jak jest wazne zimne powietrze to zalozyc taki:
"Stożkowy filtr powietrza. Wykonany w technologii gazy bawełnianej otoczony kloszem ochronnym redukującym powstawanie ciepła. Zapewnia dostarczenie chłodnego strumienia powietrza do silnika."
Tylko teraz zakladac taki :
czy niby jak jest wazne zimne powietrze to zalozyc taki:
"Stożkowy filtr powietrza. Wykonany w technologii gazy bawełnianej otoczony kloszem ochronnym redukującym powstawanie ciepła. Zapewnia dostarczenie chłodnego strumienia powietrza do silnika."
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
I chyba go właśnie założę i sprawdzęwozekGTD pisze:Ja bym zakladal ten drugi bo jest odizolowany i nie trzeba kombinowac z przegrodami w silniku itp. Mniej zabawy
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości