Strona 1 z 2
CompSport Kraków - był ktoś u nich , co o nich sądzicie
: wt cze 16, 2009 11:29
autor: olko25
No witam zamiaruje się wybrać do siedziby CompSport w Krakowie , ale nie wiem czy to dobry pomysł bo nie ma tam hamowni , co jest dla mnie sporym minusem
. Bo to tak jak bym wróżył z fusów czy będzie dobrze zrobione czy nie , na chamowni może zobaczyć jak wyszło i w razie czego zawsze poprawić
. CZekam na wasze opinie .
Pozdro .
: wt cze 16, 2009 11:46
autor: cowboy
olko25 pisze:na chamowni może zobaczyć jak wyszło
chamownia to jest miejsce gdzie sie spotykają chamy
moc silnika i wynik modyfikacj sprawdza się na
hamowni - od słowa hamować
CompSport to IMO absolutna czołówka firm tuningowych w Polsce..
zadzwoń i się dowiedz jak bedzie przebiegała modyfikacja, compsporty korzystają z hamowni MAHA na ternie Śląska
: wt cze 16, 2009 11:52
autor: bradley
Jak byla akcja czipowania w lutym to przyjechal tez ktos od nich z Krakowa. Sadze, ze jesli chcesz zeby wszystko odbylo sie na hamowni to calosc przebiegnie w Gliwicach na MAHA na ul. Tarnogorskiej ale najlepiej to przedzwonic i sie spytac.
Zalezy tez w jakie moce celujesz. Ja bym zmienil waskie gardlo (wtryskiwacze) i pojechal na program.
: wt cze 16, 2009 11:56
autor: cowboy
bradley pisze:Ja bym zmienil waskie gardlo (wtryskiwacze) i pojechal na program
no fakt, AHH to po samych wtryskach 0,216 ma około 135KM z racji mocnego programu na mocnej pompie 11stce w połaczeniu z seryjnymi wtryskami bodajże 0,184
: wt cze 16, 2009 12:38
autor: olko25
cowboy pisze:olko25 pisze:na chamowni może zobaczyć jak wyszło
chamownia to jest miejsce gdzie sie spotykają chamy
moc silnika i wynik modyfikacj sprawdza się na
hamowni - od słowa hamować
CompSport to IMO absolutna czołówka firm tuningowych w Polsce..
zadzwoń i się dowiedz jak bedzie przebiegała modyfikacja, compsporty korzystają z hamowni MAHA na ternie Śląska
I znowu hamownia
, ale do rzeczy ja wiem że CompSport to czołówka , ale robienie Chipa bez hamowni
. A co do wtrysków to nie przy puszczałem że takie małe u mnie są
, jeżeli bym jednak wtryski od ciebie kupił to musiał bym je odrazu stroić , czyli zrobić Chip .
Więc już sam nie wiem gdzie się wybrać , najbardziej by mi pasował Aligator , ale nie robi w soboty a w tygodniu nie mam możliwości , tylko u siebie dam radę .
P.S cowboy ile ty masz pod maską ???? I co sądzisz o moim wykresie z hamowni na mojej stronie ( seryjny )
: wt cze 16, 2009 12:46
autor: cowboy
olko25 pisze:jeżeli bym jednak wtryski od ciebie kupił to musiał bym je odrazu stroić , czyli zrobić Chip .
można załozyć 216 na seryjny soft w AHH ale jednak poddymia, za to Pasat smiga lepiej niz 110 lżejszy golf
moja rada, założyć 216 i umówić sie na strojenie, kto Ci powiedział że Compsport robi bez hamowni - umów sie w Gliwicach i na hamowni zmierzysz serie, potem mozesz wsadzić wtryski i zrobic remap... dogadaj sie kiedy bedą compoty wynajmować hamownie lub zapisz sie na jakis grupowy chiptuning
[ Dodano: Wto Cze 16, 2009 12:48 ]
olko25 pisze:I co sądzisz o moim wykresie z hamowni na mojej stronie ( seryjny )
jest niewyrażny nic tam nie widac
: wt cze 16, 2009 12:58
autor: olko25
cowboy pisze:kto Ci powiedział że Compsport robi bez hamowni
w krakowskim odziale nie mają bo dzwoniłem do nich , za półtore roku sobie sprawią .
A tu jest wykres :
: wt cze 16, 2009 13:48
autor: cowboy
olko25 pisze:w krakowskim odziale nie mają bo dzwoniłem do nich , za półtore roku sobie sprawią
no ale przeciez w BB tez nie mają, juz Ci pisaliśmy, ze Compoty korzystają z hamowni w Gliwicach
zadzwon do firmy i sie zapytaj gdzie bedzie pomiar na hamowni i wszystko bedziesz wiedział
no własnie na tym wykresie słabo widać skale.. wynik jest 100KM @ 230NM ?
wykres jak wykres, dobra seria i potencjał do modów
: wt cze 16, 2009 14:51
autor: bradley
Po wtryskach podkapcal tak samo jak po programie. Jedyne co trzeba zrobic to popatrzec sie na kat wtrysku bo on czesciej sie opoznia niz zostaje ten sam.
Mozesz probowac tez zapisac sie na jakies grupowe czipowanie, wtryski zmienic przed programem i tez bedzie dobrze. Choc jak Patryk mowil to on nie lubi takich modow bo potencjal paliwowy jest, ale co z tego jak turbina malutka.
Choc w przypadku AHH powinno byc lepiej bo tam jest VNT ale nie wiem jaki model.
: wt cze 16, 2009 15:16
autor: seba198666
ja robiłem w v tech w krakowie i nie narzekam:-) ciągnie ładnie nie dymi hamownie mają i ceny tez ok
: wt cze 16, 2009 15:48
autor: cowboy
bradley pisze:Jedyne co trzeba zrobic to popatrzec sie na kat wtrysku bo on czesciej sie opoznia niz zostaje ten sam
w AHH nic sie nie opóźnia, bo on ma seryjne wtryski 220/300 Bar takie jak SDI
bradley pisze:Choc w przypadku AHH powinno byc lepiej bo tam jest VNT ale nie wiem jaki model
VNT15 taka jak w passacie AFN czyli obsłuzy 1,15-1,2 Bara, co powinno dac 145-150KM
ja robiłem w v tech w krakowie i nie narzekam:-)
ja bym sie zastanawial i walilbym do CS
: wt cze 16, 2009 16:13
autor: olko25
No wykres w koncu widać dobrze z bliska , poprawiony .
V- tech jakoś nie wiem nie mam do nich przekonania , zresztą wiele osób narzeka na nich , oczywiście są wyjątki .
Podjęta decyzja że chyba wybire Compota na początek podrade po modach do innej hamowni , i zobacze co wyszło . Cena w krakowie to za mój samochód 1200 zeta , i koleś daje certyfikat że niby mam za darmo hamownie w Gliwicach . A do Gliwic mam ze 150 kilosów , zaś w tygodni nie mam czasu na takie wyprawy . W lipcu się pochwalę co uzyskałem , a potem dopiero będe cowboy zamawiał wtryski od ciebie i montował reszte . Chodzi mi o to żeby poczuć w najbliższych tygodnich moc pod butem , a potem skłądać na inne podstawowe rzeczy .
: wt cze 16, 2009 16:26
autor: cowboy
olko25 pisze:W lipcu się pochwalę co uzyskałem , a potem dopiero będe cowboy zamawiał wtryski od ciebie i montował reszte . Chodzi mi o to żeby poczuć w najbliższych tygodnich moc pod butem , a potem skłądać na inne podstawowe rzecz
od razu powiedz tunerowi ze masz w planie przyjechac na korekte softu i uzgodnij cene - powinna byc raczej symboliczna
na tych wtryskach co masz i tak bedzie trudno przekroczyc po programie 125-130KM, a 216 dadza na pewno powyzej 130KM, wiec ja bym zrobił jak juz Ci napisałem w odwrotnej kolejnosci... ale Twój wybór, ja do niczego nie namawiam, bo i tak mam tyle zamówień w czerwcu ze sie nie wyrabiam
: wt cze 16, 2009 17:00
autor: jarucki
Olko!
Ty zamawiaj wtryski od Cowboy'a - po założeniu będzie czuć moc
A potem jedź na program, ale czytając to co napisałeś...
olko25 pisze:W lipcu się pochwalę co uzyskałem , a potem dopiero będe cowboy zamawiał wtryski od ciebie i montował reszte . Chodzi mi o to żeby poczuć w najbliższych tygodnich moc pod butem , a potem skłądać na inne podstawowe rzeczy .
To przydał by Ci się cały dolot razem z FMIC'em bo ta moc szybko będzie Puchła!