CompSport Kraków - był ktoś u nich , co o nich sądzicie

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
olko25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: wt lut 03, 2009 07:32
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

CompSport Kraków - był ktoś u nich , co o nich sądzicie

Post autor: olko25 » wt cze 16, 2009 11:29

No witam zamiaruje się wybrać do siedziby CompSport w Krakowie , ale nie wiem czy to dobry pomysł bo nie ma tam hamowni , co jest dla mnie sporym minusem :crazy: . Bo to tak jak bym wróżył z fusów czy będzie dobrze zrobione czy nie , na chamowni może zobaczyć jak wyszło i w razie czego zawsze poprawić :bajer: . CZekam na wasze opinie .

Pozdro .
Ostatnio zmieniony wt cze 16, 2009 12:40 przez olko25, łącznie zmieniany 2 razy.


Miłość do passata od 10 lat :]

Moja bryka : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2921349#2921349

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 16, 2009 11:46

olko25 pisze:na chamowni może zobaczyć jak wyszło
chamownia to jest miejsce gdzie sie spotykają chamy :)

moc silnika i wynik modyfikacj sprawdza się na hamowni - od słowa hamować

CompSport to IMO absolutna czołówka firm tuningowych w Polsce..

zadzwoń i się dowiedz jak bedzie przebiegała modyfikacja, compsporty korzystają z hamowni MAHA na ternie Śląska



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » wt cze 16, 2009 11:52

Jak byla akcja czipowania w lutym to przyjechal tez ktos od nich z Krakowa. Sadze, ze jesli chcesz zeby wszystko odbylo sie na hamowni to calosc przebiegnie w Gliwicach na MAHA na ul. Tarnogorskiej ale najlepiej to przedzwonic i sie spytac.

Zalezy tez w jakie moce celujesz. Ja bym zmienil waskie gardlo (wtryskiwacze) i pojechal na program.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 16, 2009 11:56

bradley pisze:Ja bym zmienil waskie gardlo (wtryskiwacze) i pojechal na program
no fakt, AHH to po samych wtryskach 0,216 ma około 135KM z racji mocnego programu na mocnej pompie 11stce w połaczeniu z seryjnymi wtryskami bodajże 0,184



Awatar użytkownika
olko25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: wt lut 03, 2009 07:32
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: olko25 » wt cze 16, 2009 12:38

cowboy pisze:
olko25 pisze:na chamowni może zobaczyć jak wyszło
chamownia to jest miejsce gdzie sie spotykają chamy :)

moc silnika i wynik modyfikacj sprawdza się na hamowni - od słowa hamować

CompSport to IMO absolutna czołówka firm tuningowych w Polsce..

zadzwoń i się dowiedz jak bedzie przebiegała modyfikacja, compsporty korzystają z hamowni MAHA na ternie Śląska
I znowu hamownia :helm: :helm: , ale do rzeczy ja wiem że CompSport to czołówka , ale robienie Chipa bez hamowni :kac: . A co do wtrysków to nie przy puszczałem że takie małe u mnie są :crazy: :crazy: :crazy: , jeżeli bym jednak wtryski od ciebie kupił to musiał bym je odrazu stroić , czyli zrobić Chip .

Więc już sam nie wiem gdzie się wybrać , najbardziej by mi pasował Aligator , ale nie robi w soboty a w tygodniu nie mam możliwości , tylko u siebie dam radę .

P.S cowboy ile ty masz pod maską ???? I co sądzisz o moim wykresie z hamowni na mojej stronie ( seryjny )
Ostatnio zmieniony wt cze 16, 2009 12:41 przez olko25, łącznie zmieniany 1 raz.


Miłość do passata od 10 lat :]

Moja bryka : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2921349#2921349

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 16, 2009 12:46

olko25 pisze:jeżeli bym jednak wtryski od ciebie kupił to musiał bym je odrazu stroić , czyli zrobić Chip .
można załozyć 216 na seryjny soft w AHH ale jednak poddymia, za to Pasat smiga lepiej niz 110 lżejszy golf :)

moja rada, założyć 216 i umówić sie na strojenie, kto Ci powiedział że Compsport robi bez hamowni - umów sie w Gliwicach i na hamowni zmierzysz serie, potem mozesz wsadzić wtryski i zrobic remap... dogadaj sie kiedy bedą compoty wynajmować hamownie lub zapisz sie na jakis grupowy chiptuning

[ Dodano: Wto Cze 16, 2009 12:48 ]
olko25 pisze:I co sądzisz o moim wykresie z hamowni na mojej stronie ( seryjny )

jest niewyrażny nic tam nie widac :)



Awatar użytkownika
olko25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: wt lut 03, 2009 07:32
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: olko25 » wt cze 16, 2009 12:58

cowboy pisze:kto Ci powiedział że Compsport robi bez hamowni
w krakowskim odziale nie mają bo dzwoniłem do nich , za półtore roku sobie sprawią .

A tu jest wykres : Obrazek
Ostatnio zmieniony wt cze 16, 2009 14:49 przez olko25, łącznie zmieniany 2 razy.


Miłość do passata od 10 lat :]

Moja bryka : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2921349#2921349

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 16, 2009 13:48

olko25 pisze:w krakowskim odziale nie mają bo dzwoniłem do nich , za półtore roku sobie sprawią
no ale przeciez w BB tez nie mają, juz Ci pisaliśmy, ze Compoty korzystają z hamowni w Gliwicach :) zadzwon do firmy i sie zapytaj gdzie bedzie pomiar na hamowni i wszystko bedziesz wiedział

no własnie na tym wykresie słabo widać skale.. wynik jest 100KM @ 230NM ?

wykres jak wykres, dobra seria i potencjał do modów :)



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » wt cze 16, 2009 14:51

Po wtryskach podkapcal tak samo jak po programie. Jedyne co trzeba zrobic to popatrzec sie na kat wtrysku bo on czesciej sie opoznia niz zostaje ten sam.
Mozesz probowac tez zapisac sie na jakies grupowe czipowanie, wtryski zmienic przed programem i tez bedzie dobrze. Choc jak Patryk mowil to on nie lubi takich modow bo potencjal paliwowy jest, ale co z tego jak turbina malutka.
Choc w przypadku AHH powinno byc lepiej bo tam jest VNT ale nie wiem jaki model.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

Post autor: seba198666 » wt cze 16, 2009 15:16

ja robiłem w v tech w krakowie i nie narzekam:-) ciągnie ładnie nie dymi hamownie mają i ceny tez ok


seba

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 16, 2009 15:48

bradley pisze:Jedyne co trzeba zrobic to popatrzec sie na kat wtrysku bo on czesciej sie opoznia niz zostaje ten sam
w AHH nic sie nie opóźnia, bo on ma seryjne wtryski 220/300 Bar takie jak SDI
bradley pisze:Choc w przypadku AHH powinno byc lepiej bo tam jest VNT ale nie wiem jaki model
VNT15 taka jak w passacie AFN czyli obsłuzy 1,15-1,2 Bara, co powinno dac 145-150KM
ja robiłem w v tech w krakowie i nie narzekam:-)
ja bym sie zastanawial i walilbym do CS



Awatar użytkownika
olko25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: wt lut 03, 2009 07:32
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: olko25 » wt cze 16, 2009 16:13

No wykres w koncu widać dobrze z bliska , poprawiony .

V- tech jakoś nie wiem nie mam do nich przekonania , zresztą wiele osób narzeka na nich , oczywiście są wyjątki .

Podjęta decyzja że chyba wybire Compota na początek podrade po modach do innej hamowni , i zobacze co wyszło . Cena w krakowie to za mój samochód 1200 zeta , i koleś daje certyfikat że niby mam za darmo hamownie w Gliwicach . A do Gliwic mam ze 150 kilosów , zaś w tygodni nie mam czasu na takie wyprawy . W lipcu się pochwalę co uzyskałem , a potem dopiero będe cowboy zamawiał wtryski od ciebie i montował reszte . Chodzi mi o to żeby poczuć w najbliższych tygodnich moc pod butem , a potem skłądać na inne podstawowe rzeczy .


Miłość do passata od 10 lat :]

Moja bryka : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2921349#2921349

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 16, 2009 16:26

olko25 pisze:W lipcu się pochwalę co uzyskałem , a potem dopiero będe cowboy zamawiał wtryski od ciebie i montował reszte . Chodzi mi o to żeby poczuć w najbliższych tygodnich moc pod butem , a potem skłądać na inne podstawowe rzecz
od razu powiedz tunerowi ze masz w planie przyjechac na korekte softu i uzgodnij cene - powinna byc raczej symboliczna

na tych wtryskach co masz i tak bedzie trudno przekroczyc po programie 125-130KM, a 216 dadza na pewno powyzej 130KM, wiec ja bym zrobił jak juz Ci napisałem w odwrotnej kolejnosci... ale Twój wybór, ja do niczego nie namawiam, bo i tak mam tyle zamówień w czerwcu ze sie nie wyrabiam :)



Awatar użytkownika
jarucki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: śr lip 09, 2008 18:25
Lokalizacja: LPU

Post autor: jarucki » wt cze 16, 2009 17:00

Olko!
Ty zamawiaj wtryski od Cowboy'a - po założeniu będzie czuć moc :)
A potem jedź na program, ale czytając to co napisałeś...
olko25 pisze:W lipcu się pochwalę co uzyskałem , a potem dopiero będe cowboy zamawiał wtryski od ciebie i montował reszte . Chodzi mi o to żeby poczuć w najbliższych tygodnich moc pod butem , a potem skłądać na inne podstawowe rzeczy .
To przydał by Ci się cały dolot razem z FMIC'em bo ta moc szybko będzie Puchła!


[url=http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40339][img]http://img18.imageshack.us/img18/7243/44876552.gif[/img][/url]
Prawie Seria 326Nm

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości