Strona 1 z 2

1.9 tdi 90 PS ALH a wtryski

: sob maja 30, 2009 18:35
autor: wojtek1562
Witam, zakupiłem niedawno golfa 4 z silnikiem ALH szukałem troche info ale jednoznacznie nie znalazłem odpowiedzi, powiedzcie mi czy zmiana wtrysków na 216 np od silnika AGR 90 KM, spowoduje ze wzrośnie moc i spadnie troche spalanie????

: sob maja 30, 2009 18:55
autor: vwgolf fan
Poraz setny to samo pytanie. Wystarczy spojrzeć parę tematów niżej ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=189396

: sob maja 30, 2009 19:15
autor: wojtek1562
Tak czytałem tylko tu jest wszędzie o mocy a mi chodzi o spalanie a dokładnie obniżenie spalania.

: sob maja 30, 2009 21:05
autor: Cinek
w dziale speed zadajesz pytanie o obniżenie spalania, zastanowiłeś sie troche ?
pozatym chcesz zejść z 5 do 3 na setke ?

: sob maja 30, 2009 21:06
autor: miqs
wojtek1562, wtryski nie pomogą. Jedynie jak zrobisz program pod obniżenie spalania to będzie efekt.

: sob maja 30, 2009 22:05
autor: lapek85
większość ludzi twierdzi że po załozeniu samych 0.216, do 90-110 TDIków spalanie spadło, a moc wzrosała. Minusem jest wzmożone kopcenie w niektóych wersjach TDI, np. w AHH, seryjnego z pompą 11.

: sob maja 30, 2009 22:17
autor: bradley
wojtek1562 pisze:zmiana wtrysków na 216 np od silnika AGR 90 KM,
W AGRze nigdy nie bylo 216tek ani nawet 205tek.

: sob maja 30, 2009 22:22
autor: lapek85
bradley pisze:
wojtek1562 pisze:zmiana wtrysków na 216 np od silnika AGR 90 KM,
W AGRze nigdy nie bylo 216tek ani nawet 205tek.
a silniku AGR były 0,210mm

: sob maja 30, 2009 22:34
autor: bradley
Raczej takie same jak w ALH tylko cisnienia mniejsze, dziurka 0.184

: sob maja 30, 2009 22:34
autor: wojtek1562
No własnie ktoś napisał ze wystarczy zmiana na te wtryski od AGR które mają wieksza srednice niż w ALH i autko sie tak nie męczy co przekłada sie na spalanie(miałem 1Z mk3 palił mi 5,5 teraz mam mk4 alh pali 6,3).Prawda to???

: sob maja 30, 2009 22:45
autor: bradley
Raczej wtryski hybrydowe NA BAZIE AGR, a to nie jest to samo co wtryskiwacze AGR z oryginalna koncowka.
Wiecej nie pisze bo polowa tego dzialu to wtryskiwacze ;)

: pn cze 01, 2009 09:23
autor: cowboy
lapek85 pisze:a silniku AGR były 0,210mm
w AGR były 0,185

0,210 były w 5 cylindrowym 2.5 TDI AEL

wojtek1562, w ALH własnie 216 dają radę, ponieważ ALH ma seryjne doładowanie jak AFN czy AHF (110-tki)
Seryjnie ALH mają małe dziurki 0,185 i po włożeniu 216 przybywa średnio około 20KM a i spalanie które czasem w ALH jest bardzo duże potrafi się zmniejszyć nawet o 1L na 100km

: ndz cze 07, 2009 18:53
autor: crazydriver
cowboy pisze:
lapek85 pisze:a silniku AGR były 0,210mm
w AGR były 0,185

0,210 były w 5 cylindrowym 2.5 TDI AEL

wojtek1562, w ALH własnie 216 dają radę, ponieważ ALH ma seryjne doładowanie jak AFN czy AHF (110-tki)
Seryjnie ALH mają małe dziurki 0,185 i po włożeniu 216 przybywa średnio około 20KM a i spalanie które czasem w ALH jest bardzo duże potrafi się zmniejszyć nawet o 1L na 100km
ja mam alh w vw caddy i na wtryskach seryjnych palił mi ok 9 .5 ( tylko miasto , krótkie dystanse i pełen ogień) potem wrzuciłem asv spalanie spadło do ok 9 a miesiąc temu wrzuciłem 0.216 i teraz pali mi ok 8 l/100 więc spalanie się obniżyło znacząco

: pn cze 08, 2009 09:30
autor: Deft-on
U mnie podobnie , też spadło spalanie po założeniu 216-tek , wprawdzie nie palił jakoś dużo przy "normalnej" jeżdzie , ale załadowany ludzmi przy mocniejszym "użytkowaniu" potrafił wziąść i 7,5 - 8 l na trasie ... teraz srednio wychodzi mi z wyliczeń ok 5,5 - 6 L w trybie zmiennym tj jazda normalna , jazda nienormalna :) :)