1.9 tdi 90 PS ALH a wtryski

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

wojtek1562
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn wrz 17, 2007 13:58
Lokalizacja: rzeszów

1.9 tdi 90 PS ALH a wtryski

Post autor: wojtek1562 » sob maja 30, 2009 18:35

Witam, zakupiłem niedawno golfa 4 z silnikiem ALH szukałem troche info ale jednoznacznie nie znalazłem odpowiedzi, powiedzcie mi czy zmiana wtrysków na 216 np od silnika AGR 90 KM, spowoduje ze wzrośnie moc i spadnie troche spalanie????



vwgolf fan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 12:49
Lokalizacja: zgorzelec

Post autor: vwgolf fan » sob maja 30, 2009 18:55

Poraz setny to samo pytanie. Wystarczy spojrzeć parę tematów niżej ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=189396
Ostatnio zmieniony sob maja 30, 2009 18:55 przez vwgolf fan, łącznie zmieniany 1 raz.



wojtek1562
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn wrz 17, 2007 13:58
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: wojtek1562 » sob maja 30, 2009 19:15

Tak czytałem tylko tu jest wszędzie o mocy a mi chodzi o spalanie a dokładnie obniżenie spalania.



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » sob maja 30, 2009 21:05

w dziale speed zadajesz pytanie o obniżenie spalania, zastanowiłeś sie troche ?
pozatym chcesz zejść z 5 do 3 na setke ?


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

miqs

Post autor: miqs » sob maja 30, 2009 21:06

wojtek1562, wtryski nie pomogą. Jedynie jak zrobisz program pod obniżenie spalania to będzie efekt.



lapek85

Post autor: lapek85 » sob maja 30, 2009 22:05

większość ludzi twierdzi że po załozeniu samych 0.216, do 90-110 TDIków spalanie spadło, a moc wzrosała. Minusem jest wzmożone kopcenie w niektóych wersjach TDI, np. w AHH, seryjnego z pompą 11.



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » sob maja 30, 2009 22:17

wojtek1562 pisze:zmiana wtrysków na 216 np od silnika AGR 90 KM,
W AGRze nigdy nie bylo 216tek ani nawet 205tek.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

lapek85

Post autor: lapek85 » sob maja 30, 2009 22:22

bradley pisze:
wojtek1562 pisze:zmiana wtrysków na 216 np od silnika AGR 90 KM,
W AGRze nigdy nie bylo 216tek ani nawet 205tek.
a silniku AGR były 0,210mm



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » sob maja 30, 2009 22:34

Raczej takie same jak w ALH tylko cisnienia mniejsze, dziurka 0.184


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

wojtek1562
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn wrz 17, 2007 13:58
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: wojtek1562 » sob maja 30, 2009 22:34

No własnie ktoś napisał ze wystarczy zmiana na te wtryski od AGR które mają wieksza srednice niż w ALH i autko sie tak nie męczy co przekłada sie na spalanie(miałem 1Z mk3 palił mi 5,5 teraz mam mk4 alh pali 6,3).Prawda to???



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » sob maja 30, 2009 22:45

Raczej wtryski hybrydowe NA BAZIE AGR, a to nie jest to samo co wtryskiwacze AGR z oryginalna koncowka.
Wiecej nie pisze bo polowa tego dzialu to wtryskiwacze ;)


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn cze 01, 2009 09:23

lapek85 pisze:a silniku AGR były 0,210mm
w AGR były 0,185

0,210 były w 5 cylindrowym 2.5 TDI AEL

wojtek1562, w ALH własnie 216 dają radę, ponieważ ALH ma seryjne doładowanie jak AFN czy AHF (110-tki)
Seryjnie ALH mają małe dziurki 0,185 i po włożeniu 216 przybywa średnio około 20KM a i spalanie które czasem w ALH jest bardzo duże potrafi się zmniejszyć nawet o 1L na 100km



crazydriver
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr mar 04, 2009 12:54
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: crazydriver » ndz cze 07, 2009 18:53

cowboy pisze:
lapek85 pisze:a silniku AGR były 0,210mm
w AGR były 0,185

0,210 były w 5 cylindrowym 2.5 TDI AEL

wojtek1562, w ALH własnie 216 dają radę, ponieważ ALH ma seryjne doładowanie jak AFN czy AHF (110-tki)
Seryjnie ALH mają małe dziurki 0,185 i po włożeniu 216 przybywa średnio około 20KM a i spalanie które czasem w ALH jest bardzo duże potrafi się zmniejszyć nawet o 1L na 100km
ja mam alh w vw caddy i na wtryskach seryjnych palił mi ok 9 .5 ( tylko miasto , krótkie dystanse i pełen ogień) potem wrzuciłem asv spalanie spadło do ok 9 a miesiąc temu wrzuciłem 0.216 i teraz pali mi ok 8 l/100 więc spalanie się obniżyło znacząco



Awatar użytkownika
Deft-on
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt mar 03, 2009 15:16
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Deft-on » pn cze 08, 2009 09:30

U mnie podobnie , też spadło spalanie po założeniu 216-tek , wprawdzie nie palił jakoś dużo przy "normalnej" jeżdzie , ale załadowany ludzmi przy mocniejszym "użytkowaniu" potrafił wziąść i 7,5 - 8 l na trasie ... teraz srednio wychodzi mi z wyliczeń ok 5,5 - 6 L w trybie zmiennym tj jazda normalna , jazda nienormalna :) :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 43 gości