Strona 1 z 1

Swap MK3 z AAM na AFN

: ndz maja 10, 2009 21:00
autor: golfiacz1.8
Witam, bawił się ktoś może w swap z benzyny na TDi. Dokładnie chodzi mi o MK3 z silnika AAM na AFN. Jeżeli ktoś już kiedyś robił takie przemianki bardzo bym prosił o kilka informacje co dokładnie trzeba wymieniać aby wszystko chodziło jak należy i czy w ogóle jest to wykonalne.

Z góry dzięki za jakiekolwiek info.

Pozdrawiam
golfiacz1.8

: ndz maja 10, 2009 21:15
autor: MiChAoS
pewnie ze wykonalne jak wszystko w mk3 :) widze ze ma 1.8 Pb czyli na zmine na AFN bedziesz potrzebowal:
- silnik kompletny (dolot, IC, zaworki, przeplywka, puszka filtra) ze skrzynia
- wiazka silnika z ECU
w AFN-ach wydaje mi sie ze wystepowaly z immo wiec bys musial usunac go z ECU albo zalozyc petle u siebie i zaprogamowac (jak robilem tak u siebie w swapie z 2E na ABF-a) chyba ze masz u siebioe immo to tylko kwestia jakiegos tam przprogramowania :) (nie znam sie na tym az :p)
-pedaly
-bak
- licznik
- wichajster na linki do zmiany biegow :D
- wydech przynajmniej flansze do T
- i inne *#cenzura#* co wyjdzie podrodze wezyki itp
chyba wsio :bigok:

sporo grzebaniny raczej malo oplacalne lepiej sprzedac golfera i kupic z AFN-em

: ndz maja 10, 2009 21:38
autor: golfiacz1.8
No dzięki dzięki, faktycznie trochę jest tych zmian... a przy silniku 1Z chyba podobna sytuacja :/ hmmmm muszę pomyśleć i zorientować ile by mnie za części skasowali. Wielkie dzięki pozdrawiam

: ndz maja 10, 2009 21:46
autor: Rafalek114
golfiacz1.8 pisze:No dzięki dzięki, faktycznie trochę jest tych zmian... a przy silniku 1Z chyba podobna sytuacja :/ hmmmm muszę pomyśleć i zorientować ile by mnie za części skasowali. Wielkie dzięki pozdrawiam

jak juz koniecznie chcesz robic takiego swapa to rob na jakiegos pompowtryska a nie baw sie w AFN bo koszta pewnie nie beda sie jakos kolosalnie roznily

: ndz maja 10, 2009 21:54
autor: golfiacz1.8
jak juz koniecznie chcesz robic takiego swapa to rob na jakiegos pompowtryska a nie baw sie w AFN bo koszta pewnie nie beda sie jakos kolosalnie roznily
masz na myśli AHF z MK IV ??? A czy wejdzie bez problemu? a części pewnie te same do wymiany tak?

[ Dodano: Nie Maj 10, 2009 21:57 ]
Z tym, że AFN łatwiej dostać niż AHF

: ndz maja 10, 2009 22:09
autor: MiChAoS
albo jak mowi kolega... do wymiany to samo mniewiecej tylko dochodzi troche zabawy z kabelkami :) AFN-a z przebiegiem mniej niz 200tys raczej nie kupisz :) jak juz to bym wsadzal na twom miejscu ASZ-a 130KM, jest tego troche komplet mozna wyrwac za ok 2800 - 3000 ja mialem okazje kupic z polo 03r 89tys przelatane gosciu chcial mi oddac za 3200 ze wszystkim skrzynia 6 biegowa poloskami zegarami kabelkami i mi powiedzial ze jak przyjade to cala polowka stoi jeszcze to co bede chcial dobrac to sobie dobiore wiec okazja byla ale trafil sie ARL z calym kompletem i kupilem ARL-a (150KM)

[ Dodano: 10 Maj 2009 22:12 ]
aha i no cos z mk4 bys potrzeboiwal skrzynie z AFN-a bo 6 biegowa nie podejdzie bez spawania lapy jednej :) a wejsc reszta pasuje igielka :) u mnie wyglada tak :) duzo nie widac bo pokrywa jest ale zawsze cos :) Obrazek Obrazek

: ndz maja 10, 2009 22:21
autor: golfiacz1.8
fajnie się to prezentuje... muszę się rozejrzeć jeszcze... :chytry:

[ Dodano: Nie Maj 10, 2009 22:23 ]
cała noc przede mną na myślenie

: pn maja 11, 2009 07:38
autor: Dario84
Swap na PD 130,150 jak najbardziej oplacalny, swap na Afna wg mnie zupelnie nieoplacalny.

: pn maja 11, 2009 07:49
autor: golfiacz1.8
Poszukam gdzieś silników ASZ. Zobaczymy może coś z tego będzie.

[ Dodano: Pon Maj 11, 2009 07:53 ]
MiChAoS a ten gościu nie ma jeszcze tego silniczka z całym osprzętem?? :grin:

[ Dodano: Pon Maj 11, 2009 11:32 ]
Podpowiedziano mi, że najłatwiej i najtaniej to zrobić swap na AAZ. Co wy o tym sądzicie? Ponoć mody żeby zyskać 110-130 koni (tyle mi wystarczy) nie są skomplikowane. Może w tym kierunku poszukać silnika?