Strona 1 z 2

tdi

: sob maja 02, 2009 22:32
autor: chaos11
Czy 180 KM ze 130 1.9 tdi po chipie to nie za dużo? czy zmniejszać o 10 km?

Re: tdi

: sob maja 02, 2009 22:46
autor: Rafalek114
chaos11 pisze:Czy 180 KM ze 130 1.9 tdi po chipie to nie za dużo? czy zmniejszać o 10 km?
jak potrafisz uzytkowac zaturbiony samochod to nie za duzo ,a jak nie masz czasu zeby turbo chodzilo chwile na wolnych obrotach po tym jak auto dostawalo po kicie to 170km tez bedzie za duzo... nie kop na zimnym i zawsze po ostrej wstawce poczekaj z 2-3min zanim zgasisz motor i pewnie bedzie wszystko ok

: sob maja 02, 2009 23:45
autor: siaralfc
samym chipsem, aż taki przyrost mocy? to da radę takie rzeczy? :blush:

: ndz maja 03, 2009 00:22
autor: Rafalek114
da rade wiecej nawet :green_fuck:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=227409

: ndz maja 03, 2009 18:19
autor: sagon
Rafalek114 pisze:da rade wiecej nawet :green_fuck:
Pod warunkiem,że pompki ALki.
ASZ ma takie każdy,ale passaty już niekoniecznie.
Druga sprawa to turbina.Na seryjnej VA,to raczej mało realne.Na 180 koni to już ponad 1.5 bara,a dla 17VA,to już dużo za dużo.

: ndz maja 03, 2009 20:55
autor: siaralfc
intercooler seryjny daję rade wtedy jeszcze?

: ndz maja 03, 2009 20:59
autor: luki-TDI
180 to osiągalny wynik, ale do temp zewn. 20C, później IC już nie wyrabia,1,5 dla VA to żaden trud wszystko zależy przy jakich obrotach :) . No i oczywiście program musi być dobrze zrobiony, żeby temp w dolocie nie była za wysoka.

: ndz maja 03, 2009 21:22
autor: sagon
luki-TDI pisze:No i oczywiście program musi być dobrze zrobiony, żeby temp w dolocie nie była za wysoka.
Przy 180ciu koniach na seryjnych gratach i tym super programie na 180 to na pewno będzie niska :bajer:
Tylko zastanawiam się,z czego się w takim razie ta moc weźmie,skoro na seryjnym icku w dolocie nie będzie gorąco.
Chyba ta turbinka dmuchając ponad 1.5 bara tyle nagoni. :grin:

: ndz maja 03, 2009 21:26
autor: Rafalek114
zmiana icka to i tak praktycznie dalej seria, wlozenie FMIC czy jakiegos ic np z iveco to zadna wielka modyfikacja , zmiana pompek lub turbo .. to juz cos innego ewntualnie pompy ,ale ic to praktycznie zadna wielka modyfikacja ,ale daje efekty tzn znacznie obniza temp powietrza w dolocie :foch:

: ndz maja 03, 2009 21:27
autor: chaos11
płyn chłodnicy teraz ładnie pije , .... ale 7,5 s do 100 i to 1,5 tony !!!!

: ndz maja 03, 2009 21:34
autor: Rafalek114
chaos11 pisze:płyn chłodnicy teraz ładnie pije , .... ale 7,5 s do 100 i to 1,5 tony !!!!
to ze pije plyn z chlodnicy to raczej chyba nie jest normalne ,a w ten wynik do 100km/h to sorki ,ale nie wierze .... Moje mk3 ma 1200 i na zimowce mialo taki wynik do setki a w serii wyszlo 185km .. dlatego molo to realne ,ale moze sie nie znam

: pn maja 04, 2009 08:02
autor: luki-TDI
sagon pisze:
luki-TDI pisze:No i oczywiście program musi być dobrze zrobiony, żeby temp w dolocie nie była za wysoka.
Przy 180ciu koniach na seryjnych gratach i tym super programie na 180 to na pewno będzie niska :bajer:
Tylko zastanawiam się,z czego się w takim razie ta moc weźmie,skoro na seryjnym icku w dolocie nie będzie gorąco.
Chyba ta turbinka dmuchając ponad 1.5 bara tyle nagoni. :grin:
Pomyśl jeszcze o stratach na FMIC, i że turbinka na SMIC jest dużo wydajniejsza. Moc w skrócie bierze się z odpowiedniej ilości paliwa przy odpowienim przepływie powietrza przez silnik. I napisałem, że do pewnej temp będzie to wszystko działało, później auto osłabnie, a tyczepiasz się wyciągając zdanie z całej wypowiedzi.
Wg mnie 180km to najmocniejsza wersja tego setupu przy zachowaniu bezpieczeństwa dla osprzętu.

: pn maja 04, 2009 18:54
autor: sagon
luki-TDI, chodził mi tylko o to,że przy takich dawkach i tej mocy,to żaden program na seryjnym coolerze nie będzie w stanie zachować odpowiedniej temp.w dolocie.
Słuchaj macie w Ostrowcu hamownię?

: pn maja 04, 2009 19:43
autor: luki-TDI
Mamy do dyspozycji w Suchodółce i Kielcach, a temp w dolocie nie jest najważniejszym czynnikiem :P