Strona 1 z 4

1Z po chipie dlaczego tak malo KM?? Wykres z Hamowni!

: wt kwie 21, 2009 19:02
autor: Tom3czek17
Witam dzis bylem swoim gofferem na hamowni w szczecinie w firmie V-tronic, musze przyznac ze mocno sie zdziwiłem gdyż auto legitymuje sie moca 97 km i 250 nm, z racji tego ze chip był robiony bez hamowni to przed chiptuningiem zrobilem pomiar przyspieszenia i wyszlo mi 12,4 do setki po chipie wychodzi 10 wiec myslalem ze jest wszystko ok! ale ta moc 97 km? masakra:-// Jak myslicie czego to moze byc winna? Program jakis do D....czy moze predzej szukac problemu gdzies w aucie? Obrazek

: wt kwie 21, 2009 19:46
autor: bradley
To fajnie masz. Ja mam 125KM 288Nm i mam wysoka 9tke do setki, niska 10tke, a tutaj 10sekund.... ;)

: wt kwie 21, 2009 20:21
autor: Tom3czek17
Pomiary ktore robilem byly robione stoperem w telefonie przez pasazera i za kazdym razem wychodzilo praktycznie tyle samo wiec tez mnie dziwi ta moc u mnie:/ ale hamownia chyba nie klamie.

: wt kwie 21, 2009 20:52
autor: souler
choose your destiny - cyferki czy odczucia w trakcie jazdy? jesli lubisz cyferki to powiedz nastepnym razem na hamowni, ze ma wyjsc okolo 345 kuni.

: wt kwie 21, 2009 21:22
autor: Krzylu
na hamowni w szczecinie w firmie V-tronic
powiedz mi gdzie jest ta hamownia?? V-tronik czy V-tech??

: wt kwie 21, 2009 21:23
autor: bradley
To zapraszam do zmierzenia w grupie 006 na vagu :bigok:

: śr kwie 22, 2009 10:29
autor: ben84
bradley, jak zmierzyć moc vagiem? mam kabelek od niedawna, ale jeszcze nie zgłębiłem tej tajemnicy

: śr kwie 22, 2009 10:33
autor: cowboy
ben84 pisze:jak zmierzyć moc vagiem? mam kabelek od niedawna, ale jeszcze nie zgłębiłem tej tajemnicy
podobno w wersji 208.1 PL jest taka opcja

VAG rejestruje prędkość, rpm, czas itd - przyspiesza się np na 3 biegu i potem wciskasz sprzęgło i mierzy wybieg (czyli jak zwalnia auto - czyli straty)

podobno działa :) ale ja nie testowałem

: śr kwie 22, 2009 11:50
autor: bradley
006 jest do sprawdzenia osiagow, przyspieszenie oraz czas na 400m. Przynajmniej nie jest to mierzone ze stoperem w reku ;)

Moc to sprobuj programem easydiag. Jest darmowy i w pelnej wersji. Wyguglowalem go w 2 minuty. Z tego co pamietam loguje sie 2 grupy na normalnym vagu, z ta roznica, ze pozniej puszcza sie gaz, rozlacza naped i czeka az auto samo wyhamuje.
Na podstawie tych 2 grup oraz wagi auta generuje "butt-dyno-test-wykres" ;)
Nic nie zastapi prawdziwej hamowni, ale taki program moze w domowych warunkach cos powiedziec ;P

: śr kwie 22, 2009 12:25
autor: ringel
Tu masz link do fajnego programiku, bodajże tego samego autora co kolega wyzej podał
http://kpower.shareware.de/
Logujesz kanał 5,6 z pelnym butem na równej drodze na 3 lub 4 biegu i pozniej na luzie mierzysz dalej na tych 2 kanalach opór(tarcie)stawiane na samochód.

: śr kwie 22, 2009 12:45
autor: CrocodileReggae
Wklej wykres...

97 to ma zdrowa seria ostatnio tyle wyszło w A4 1z z 95r
Albo program dupny
albo problem z przepływką, N75(albo same przewody), zabity kat, filtr powietrza/paliwa...
No i w ostateczności słabe wtryski pompa, turbo które zjadło trochę filtra...

: śr kwie 22, 2009 13:41
autor: cowboy
ringel pisze:Tu masz link do fajnego programiku, bodajże tego samego autora co kolega wyzej podał
http://kpower.shareware.de/
racja, z VAGa zrzuca sie logi a wykres robi Kpower

: śr kwie 22, 2009 14:39
autor: Tom3czek17
Szczecin ul Rostocka 12 v-tronic

: śr kwie 22, 2009 14:47
autor: CrocodileReggae
zapodaj wykres...