Swap czy mody ?
: pt kwie 17, 2009 23:52
Witam.
Chodzi mi ostatnio po glowie taka mysl i nie daje spac..
Mam alh + program ale juz nie wystarcza i zastanawiam sie co wyjdzie lepiej taniej i mniej awaryjnie Czy dokladac wtryski + chlodzenie + turbo czy zrobic swap na tdi 130km i dac program ?
Chcial bym dojsc do 150-170KM i ok 330-350Nm
Jak by to wygladalo z awaryjnoscia pozniej aktualnie jest 200.000km zbliza sie wymiana rozrzadu czyli jakis 1000 zl do tego dolozyc wszystkie graty to bedzie myse spora suma kolo 3000zl czy nie lepiej wstawic silnik z miejszym przebiegiem okolo 100.000km od jakiegos anlika itp. ze skrzynia 6bieg.?
Mysle ze koszty byly by zblizone, jak by to wogole wspolgralo mysle ze silniki tdi sa na zasadzie plug&play, nie jestem znawca tego tematu a raczej ejstem zielony ale rozmiarami chyba by sie zmiescil ?
Z gory dzieki za pomocne wypowiedzi
Pozdro
Chodzi mi ostatnio po glowie taka mysl i nie daje spac..
Mam alh + program ale juz nie wystarcza i zastanawiam sie co wyjdzie lepiej taniej i mniej awaryjnie Czy dokladac wtryski + chlodzenie + turbo czy zrobic swap na tdi 130km i dac program ?
Chcial bym dojsc do 150-170KM i ok 330-350Nm
Jak by to wygladalo z awaryjnoscia pozniej aktualnie jest 200.000km zbliza sie wymiana rozrzadu czyli jakis 1000 zl do tego dolozyc wszystkie graty to bedzie myse spora suma kolo 3000zl czy nie lepiej wstawic silnik z miejszym przebiegiem okolo 100.000km od jakiegos anlika itp. ze skrzynia 6bieg.?
Mysle ze koszty byly by zblizone, jak by to wogole wspolgralo mysle ze silniki tdi sa na zasadzie plug&play, nie jestem znawca tego tematu a raczej ejstem zielony ale rozmiarami chyba by sie zmiescil ?
Z gory dzieki za pomocne wypowiedzi
Pozdro