Strona 1 z 4

Golf 4 2.0 TDI BKD 16V by DynoSoft

: czw kwie 16, 2009 08:33
autor: guluwroc
Swap silnika z 1.4 benzyny na 2.0 TDI BKD by DynoSoft Wrocław
Kolektor rurowy równoodległosciowy pod turbo by DynoSoft Wrocław
Big Turbo by DynoSoft Wrocław
Sprzęgło Sharan
Wydech 3 cale
Big Intercooler by DynoSoft Wrocław
BMC CDA
Silnik odpalony na instalacji edc 15

Znalazłem godzine aby posiedzieć przy swoim aucie,soft narazie średni,żadnego mocnego koksu a ku zdziwieniu mocy nie brakuje :)

Obrazek

niestety mam dalej kłopot i nie wiem jeszcze do końca z czym,przez to że zachciało mi sie przerobić silnik BKD aby działał na EDC15 cos przerywa dlatego udało mi sie tylko auto schamować do 3800 obr i do tych obrotów mam 243 KM co uważam za wynik świetny(szacuje że moc maxymalną ten silnik będize miał przy ok 4600 obr),po świetach zaczynam dłubać i szukać co jest przyczyną bo moc jaka sie pojawiła dała mi motywacji :) .

: czw kwie 16, 2009 17:15
autor: jaro4444
Gdzie masz czujnik położenia wału? :chytry:

: czw kwie 16, 2009 20:51
autor: guluwroc
jaro4444 pisze:Gdzie masz czujnik położenia wału? :chytry:
w edc16 jest on na uszczelniaczu wału za kołem dwumasowym,ja przerabiając silnik na edc15 musiałem czujnik z PDka dac w inne miejsce wraz impulsatorem.

: czw kwie 16, 2009 21:51
autor: jaro4444
guluwroc pisze:w edc16 jest on na uszczelniaczu wału za kołem dwumasowym,ja przerabiając silnik na edc15 musiałem czujnik z PDka dac w inne miejsce wraz impulsatorem.
Gulu proszę uszanuj choć troszke moją wiedzę i nie pisz oczywistych spraw. Ja pytam o konkrety :)
Dałeś koło inpulsatora tak jak mają np BMW M3?

: pt kwie 17, 2009 10:00
autor: guluwroc
jaro4444 pisze:
guluwroc pisze:w edc16 jest on na uszczelniaczu wału za kołem dwumasowym,ja przerabiając silnik na edc15 musiałem czujnik z PDka dac w inne miejsce wraz impulsatorem.
Gulu proszę uszanuj choć troszke moją wiedzę i nie pisz oczywistych spraw. Ja pytam o konkrety :)
Dałeś koło inpulsatora tak jak mają np BMW M3?
Nie rozumiem do czego zmierzasz?Patent działa i nie ważne gdzie jest.Wg mnie są 2 opcje.

1 albo coś ma bicie i powyzej jakiś obrotów gubi sygnał
2 zmiana kabla na pełen ekran ( i tak właśnie teraz robie)

: pt kwie 17, 2009 23:40
autor: andrew.zbyrko
podoba mi się przebieg momentu, w miare płasko a MAX Nm u góry, a nie przy 2k RPM :blush:
taka lepsza benzynka w sam raz do katowania :helm:

: ndz maja 31, 2009 11:20
autor: grzegorzp
up.
no i jak? udało się w końcu wystroić samochód? jeżeli tak to z jakim skutkiem?

: wt cze 30, 2009 22:25
autor: guluwroc
Wzieło mnie natchnienie przed urlopem i po części kryzys braku auta bo corrado sprzedane:) i zrobiłem problem przerywającego auta przy 3800obr.A więc moge teraz napisać że silnik jest przerobiony przezemnie i odpalony na sterowniku EDC 15.Jak już pisałem program narazie light na szybko zrobione przez Aligatora gdy kilka miesięcy temu otwieraliśmy hamownie.Auto po ustawionym rozrządzie na serie wogóle nie dymi,oto wynik po 100 próbie zlikwidowania przerywania.
Obrazek

: śr lip 01, 2009 00:29
autor: andrew.zbyrko
guluwroc, Fazy rozrządu seria?? czy przestawiony wałek?

: śr lip 01, 2009 08:18
autor: guluwroc
andrew.zbyrko pisze:guluwroc, Fazy rozrządu seria?? czy przestawiony wałek?
Seria.dlatego moc nisko trzyma puki co :)

: śr lip 01, 2009 10:40
autor: CrocodileReggae
to teraz trzeba fotele usztywnić...

guluwroc, czy podliczałeś całkowity koszt swapa i modyfikacji?

: śr lip 01, 2009 17:43
autor: guluwroc
CrocodileReggae pisze:to teraz trzeba fotele usztywnić...

guluwroc, czy podliczałeś całkowity koszt swapa i modyfikacji?
Auto kosztowało 4,5 tys zł bez silnika i skrzyni 1,4 benzyna,no i myśle że spokojnie z 25 tys zł wsadziłem nie mówiąć ile miesięcy własnej pracy.

: śr lip 01, 2009 18:36
autor: Rafalek114
jezeli to jest light to ile planujesz finalnie osiagnac ?? 260-270 jest realne ?

: śr lip 01, 2009 18:49
autor: guluwroc
Rafalek114 pisze:jezeli to jest light to ile planujesz finalnie osiagnac ?? 260-270 jest realne ?
Zobaczymy,to już od silnika zależy,osprzęt jest gotowy na 300KM.