Strona 1 z 2

: śr kwie 15, 2009 20:04
autor: grzegorzp
zależy co chcesz, ile KM, i od kogo turbo,
karambola można raczej polecić,

: śr kwie 15, 2009 20:32
autor: Broker89
intercooler wtedy raczej wymagany

: śr kwie 15, 2009 21:13
autor: sagon
Jeżeli nie zamierzasz podnosić mocy,to proponowałbym już turbinkę od 130to konnego tdi GT1749VA.
Nie ma sensu kombinować z hybrydą,jeżeli nie celujesz w większe moce.
Raz,że musi być z pewnych rąk,a w Twoim przypadku i tak nie wiele ona zmieni,po drugie to takie hybrydy ładuje się do silników w których seryjne nie dają już rady więcej dmuchnąć.
No chyba,że chcesz więcej koni.Ale wtedy to seryjna od ARLa będzie w sam raz.

: śr kwie 15, 2009 21:28
autor: Cinek
znajdź turbo-bogdan na allegro, zadzwoń i sie dowiedz o ceny, bo wydaje mi sie że taniej niż za 1200 zł zrobi coś fajnego. mam od niego już 2 sztuki, z czego jedna jeździ już półtora roku beż żadnych problemów

: śr kwie 15, 2009 22:45
autor: yanosho
grzegorzp pisze:karambola można raczej polecić,
karambolo mogę śmiało polecić
ja latam na hybrydzie AWX/ARL jego roboty i jest miodzio, oczywiście daje gwarancje pół roku na swoje dzieła

: czw kwie 16, 2009 08:12
autor: losdamianos
Czyli waszym zdaniem,nie ma sensu robić z mojej fabrycznej turbinki hybrydy,ale za to warto zainwestować w turbo od np.ARL-a?Nie ukrywam,że jeśli zainwestuje w ARL-a to od razu gnam po korektę wirusa do Rogala....

: czw kwie 16, 2009 10:27
autor: grzegorzp
arl do 180KM to zawsze najlepszy wybór

: czw kwie 16, 2009 11:40
autor: losdamianos
Dzięki koledzy! Cinek dzięki za kontakt do Turbo Bogdana-zna się na rzeczy i właśnie mi robi ARL-a :) Pozdrawiam i dzięki za pomoc!!

: czw kwie 16, 2009 19:42
autor: Matijas
losdamianos pisze:Czyli waszym zdaniem,nie ma sensu robić z mojej fabrycznej turbinki hybrydy,ale za to warto zainwestować w turbo od np.ARL-a?Nie ukrywam,że jeśli zainwestuje w ARL-a to od razu gnam po korektę wirusa do Rogala....
grzegorzp pisze:arl do 180KM to zawsze najlepszy wybór
tyle ze nie wiem czy na te 180 Ci wydadza Twoje pompki jesli masz seryjne, powiem wiecej wydaje mi sie ze koncza sie gdzies w okolicach 150-160koni z tego co kiedys czytalem, uderz do Cowboya, wyslij swoje pompki do przerobienia na wydajniejsze, zaloz turbo ARL i wtedy podjedz do Rogala;) :bigok:

: czw kwie 16, 2009 22:42
autor: losdamianos
Pompki już dawno mam od ARL-a paska :) Tylko teraz boje się o sprzęgło...

: czw kwie 16, 2009 23:32
autor: Matijas
Pompki już dawno mam od ARL-a paska Tylko teraz boje się o sprzęgło...
w takim razie nawet nie zastanawiaj sie nad turbo ARL :bigok: szmocy nigdy za wiele :grin:

: pt kwie 17, 2009 20:31
autor: Cinek
niech moc bedzie z tobą :bigok:

: ndz kwie 19, 2009 10:55
autor: Kaktus_dj
ja niestety nie mam najlepszego zdania o hybrydzie, fakt faktem ze działa ale jak juz pisałem wcześniej w moim przypadku trochę kiepskawo jest skonstruowana i jest duży lag, pewnie najlepsza opcja to ori ARL'owa i pewnie taką bym zakładał u siebie

: ndz kwie 19, 2009 11:15
autor: cowboy
losdamianos pisze:Pompki już dawno mam od ARL-a paska :)

paska znaczy Passata ?

bo jesli tak to w pasku nie było nigdy ARL-a, siedział tam AWX 130-konny :)