Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
MiChAoS
- Forum Master

- Posty: 1217
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
- Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
-
Kontakt:
Post
autor: MiChAoS » pt kwie 03, 2009 21:19
wywalilem w swojej motorowni caly kolektor razem z EGR i tym czyms co jest przykrecaone do kolektora, i mam pytanko co zrobic z tymi wezykami ktore byly podpiete do tego?? do przepustnicy idzie od zaworku, te najgrubsze wejscie to wezyk wychodzi z boku bloku silnika i bylo podczepione do tego a teraz wywalilem to a co z tymi wezykami zaslepic czy co?

Ostatnio zmieniony pt kwie 03, 2009 21:22 przez
MiChAoS, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Maciek19
- Mały gagatek

- Posty: 129
- Rejestracja: sob wrz 06, 2008 09:51
- Lokalizacja: Wrocław/Bielsko-Biała
Post
autor: Maciek19 » pt kwie 03, 2009 22:47
a takie pytanie- po co to zrobiłeś skoro wystarczy to wyłączyć elektronicznie i efekt jest ten sam... ?
Był 4-dzwiowy wygodny ARL+....
Jest 2-dzwiowy NIEwygodny BKD+++
wystarczy sie przejechać żeby zrozumieć ten wybór... :satan:
-
MiChAoS
- Forum Master

- Posty: 1217
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
- Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
-
Kontakt:
Post
autor: MiChAoS » pt kwie 03, 2009 22:54
po 1 ) zminilem kolektor na AWX (wyjscie w druga mańke bo bedzie dolot z kwasowki i wygodniej bedzie z wyjsciem z druga manke)
po2) wiecej miejsca bedzie na suszareczke

-
Dario84
- Forum Master

- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
-
Kontakt:
Post
autor: Dario84 » pt kwie 03, 2009 23:00
Michaos wszystko zrobimy, nic nie kombinuj.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
MiChAoS
- Forum Master

- Posty: 1217
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
- Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
-
Kontakt:
Post
autor: MiChAoS » pt kwie 03, 2009 23:08
to z nudow hehe samochodu jeszcze nie odebralem od lakiernika dopiero poniedzialek / wtrorek

dobra to juz nie kombinuje

w kontakcie

Ostatnio zmieniony pt kwie 03, 2009 23:11 przez
MiChAoS, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Przemek345
- Nowicjusz

- Posty: 8
- Rejestracja: sob gru 20, 2008 19:08
- Lokalizacja: B-stok
Post
autor: Przemek345 » sob kwie 04, 2009 15:33
a może chcesz sprzedać w takim razie sam kolektor

-
MiChAoS
- Forum Master

- Posty: 1217
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
- Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
-
Kontakt:
Post
autor: MiChAoS » sob kwie 04, 2009 18:50
sprzedany :green_fuck:
-
lokomotion
- Mały gagatek

- Posty: 81
- Rejestracja: pn kwie 11, 2011 14:23
- Lokalizacja: Łomianki
-
Kontakt:
Post
autor: lokomotion » ndz kwie 17, 2011 23:26
Elektroniczne wyłączenie EGR'a spowoduje jedynie że spaliny nie będą spowrotem dostawały do komory spalania. Teoretycznie wystarczyło by tylko wyjąć egr i dorobić tam kawałek ruryale faktycznie, co z tymi dwoma wezykami?
Niedawno w swoim arl'u zaslepilem EGR ale w blaszcze wywiercilem malutki otworek zeby dostawalo sie samo minimum. Co o tym sazdicie? Musze go elektronicznie wylaczac? Auto wydalo mi sie byc bardziej zrywne i ciszej gasnie i odpala.
vw - be inspired 
-
jaaano
- Użytkownik

- Posty: 407
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
- Lokalizacja: ELA
Post
autor: jaaano » pn kwie 18, 2011 16:55
Wężyki zaślepić, dziurka napewno już zapchana i po problemie
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości