AHU modyfikacje
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
AHU modyfikacje
Witam,
mam silnik AHU 90km. Zrobilem w nim program oraz wtryski od 110km i wyszło 116km narazie nie mam kasy na dalsze mody. czy istnieje mozliwosc dolozenia jeszcze rezystora?? czy zmieni to cos w silniku??
mam silnik AHU 90km. Zrobilem w nim program oraz wtryski od 110km i wyszło 116km narazie nie mam kasy na dalsze mody. czy istnieje mozliwosc dolozenia jeszcze rezystora?? czy zmieni to cos w silniku??
Re: AHU modyfikacje
To troche mizernie jak na wtryski od 110...kto robil softa? Bo soft + rezystor to raczej porazka...lepiej w sofcie to zrobic.haliG pisze:Witam,
mam silnik AHU 90km. Zrobilem w nim program oraz wtryski od 110km i wyszło 116km narazie nie mam kasy na dalsze mody. czy istnieje mozliwosc dolozenia jeszcze rezystora?? czy zmieni to cos w silniku??
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
No własnie nie ważne kto robil.. w kazdym badz razie koles ktory bardzo czesto wypowiada sie na forum i uczestniczy w forum MOze i troche malo ale nie jest zle w kazdym badz razie pasuje mi troszke wiecej mocy i nie wiem co robic... :/ czy korekta softu?? jak kasa by byla. czy tez rezystor i pomeczyc sie troche do przyplywu $$$
powtórzę po raz eNty
moc w TDI bierze się głównie z paliwa
więc u Ciebie wyszło 116KM bo albo wtryski juz słabe albo pompa juz nie wyrabia
gdyby wtryski AFN były OK i pompa zdrowa to powinno być ze 120-125KM
czy auto dymi ?
moc w TDI bierze się głównie z paliwa
więc u Ciebie wyszło 116KM bo albo wtryski juz słabe albo pompa juz nie wyrabia
gdyby wtryski AFN były OK i pompa zdrowa to powinno być ze 120-125KM
zapytaj sie tunera dlaczego mało mocy jest...haliG pisze:własnie nie ważne kto robil.. w kazdym badz razie koles ktory bardzo czesto wypowiada sie na forum i uczestniczy w forum
czy auto dymi ?
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
kto robil softa ??
wyglada na to jak by nie bylo ruszone cisnienie doladowania, powinno wyjsc miedzy 120 a 130KM spokojnie.
Mechanicznie jest wszystko sprawne ?? Byla diagnostyka VAGiem przez tunera ??
wyglada na to jak by nie bylo ruszone cisnienie doladowania, powinno wyjsc miedzy 120 a 130KM spokojnie.
Mechanicznie jest wszystko sprawne ?? Byla diagnostyka VAGiem przez tunera ??
Ostatnio zmieniony śr kwie 01, 2009 13:05 przez Dario84, łącznie zmieniany 3 razy.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Wy byscie chcieli odrazu po 140 KM
Pamietajcie ze to jest AHU, to jest to samo co 1Z tylko swiezsze. U mnie wyszlo 125/288 na 216 i programie ale z padajacym przeplywomierzem powyzej 3tys. Mariachi mial w serii po 216 troche mniej ode mnie niz ja po programie. Mozna przyjac ze te 130KM bedzie po programie i 216.
Wtryski z AFNa bo pewnie mniejsze cisnienia a to ma wplyw na dymienie i program nie da wam 130KM w silniku 1Z czy AHU no chyba, ze podleje sie astronomiczne ilosci paliwa i turbulum rozbuja w kraine wiecznego odlotu
1Z i AHU to nie jest to samo co AGR (tam pompa jest mocniejsza a tez 10).
Pamietajcie ze to jest AHU, to jest to samo co 1Z tylko swiezsze. U mnie wyszlo 125/288 na 216 i programie ale z padajacym przeplywomierzem powyzej 3tys. Mariachi mial w serii po 216 troche mniej ode mnie niz ja po programie. Mozna przyjac ze te 130KM bedzie po programie i 216.
Wtryski z AFNa bo pewnie mniejsze cisnienia a to ma wplyw na dymienie i program nie da wam 130KM w silniku 1Z czy AHU no chyba, ze podleje sie astronomiczne ilosci paliwa i turbulum rozbuja w kraine wiecznego odlotu
1Z i AHU to nie jest to samo co AGR (tam pompa jest mocniejsza a tez 10).
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Kolego 1Z samym softem sie robi na 110-115KM na ori gratach.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Dario84, kolega slaw71 z forum vento ma AHU+216 i program i wydmuchalo 130KM i 290NM (inercja). Silnik ma pewny maly przebieg 135tys km.
Te 120KM powinno byc z AFN+program a ze mu dymi to wina wtryskiwaczy, ze cisnienia pospadaly.
Te 120KM powinno byc z AFN+program a ze mu dymi to wina wtryskiwaczy, ze cisnienia pospadaly.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
chiptunera pytają
chiptuner odpowiada
same wtryski w tym aucie dały "kosmiczne" 8PS i 13Nm
dla teoretyków pokroju xxx i innych ciekawych takich szczegółów, potrafiących z nich wyciągnąć rzeczowe wnioski wyczerpująca odpowiedź :
moment celowo cięty, by się przesadnie nie rozdymiał. Poza tym większy moment oznaczałby niższą moc, z racji zadyszki sprężarki.
Jest na poziomie 47mg.
Moc, pomimo 51mg, wymagał ingerencji w napięcie nastawnika.
Obecnie już na 4,32V, bazowo przy 3,8mg na jałowym. Przy podejściu do granicznego 4,5V niemal wszystko szło w wydech.
Ciśnienie doładowania dźwignięte do 1,15bara.
Do osiągnięcia max 122-123PS, było by jedynie zostawiając te graniczne 4.5V i klepiąc nastawnik na 2mg.
Za samochodem wyglądało by to tragicznie ale ...zawsze było by się czym na forum pochwalić.
Jest jeszcze jeden sposób na osiągnięcie z tego egzemplarza 120-125PS bez efektów wizualnych ... , wyhamować mega bogatą serię
...bo z pustego to i Salomon nie naleje
jakieś jeszcze pytania ?
chiptuner odpowiada
same wtryski w tym aucie dały "kosmiczne" 8PS i 13Nm
dla teoretyków pokroju xxx i innych ciekawych takich szczegółów, potrafiących z nich wyciągnąć rzeczowe wnioski wyczerpująca odpowiedź :
moment celowo cięty, by się przesadnie nie rozdymiał. Poza tym większy moment oznaczałby niższą moc, z racji zadyszki sprężarki.
Jest na poziomie 47mg.
Moc, pomimo 51mg, wymagał ingerencji w napięcie nastawnika.
Obecnie już na 4,32V, bazowo przy 3,8mg na jałowym. Przy podejściu do granicznego 4,5V niemal wszystko szło w wydech.
Ciśnienie doładowania dźwignięte do 1,15bara.
Do osiągnięcia max 122-123PS, było by jedynie zostawiając te graniczne 4.5V i klepiąc nastawnik na 2mg.
Za samochodem wyglądało by to tragicznie ale ...zawsze było by się czym na forum pochwalić.
Jest jeszcze jeden sposób na osiągnięcie z tego egzemplarza 120-125PS bez efektów wizualnych ... , wyhamować mega bogatą serię
...bo z pustego to i Salomon nie naleje
jakieś jeszcze pytania ?
Ostatnio zmieniony śr kwie 01, 2009 14:13 przez goodhope, łącznie zmieniany 7 razy.
no goodhope to zmienia postac rzeczy...ale widze ze z klientem nie odbyles powaznej rozmowy na temat rezystorkow bo wtedy takich rzeczy by tutaj nie poruszal.
Ja stawiam ze wtryski ktore zapodal wlasciciel sa do d.... bo jesli pompa trzyma kat wtrysku, dolot jest szczelny, turbo pompuje tyle ile ma to 120KM bez wiekszego dymienia sie robi.
Ja stawiam ze wtryski ktore zapodal wlasciciel sa do d.... bo jesli pompa trzyma kat wtrysku, dolot jest szczelny, turbo pompuje tyle ile ma to 120KM bez wiekszego dymienia sie robi.
Ostatnio zmieniony śr kwie 01, 2009 14:57 przez rob555, łącznie zmieniany 1 raz.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
możliwe... ale dały 8 KM czyli tyle ile dają zwykle 205 tki w 1Z przyrosturob555 pisze:Ja stawiam ze wtryski ktore zapodal wlasciciel sa do d....
moze Goodhope napisze ile miała seria bo jeśli 85KM+ 8KM wtryski = 93KM to przyrost 13KM po delikatnym sofcie wydaje się OK
goodhope, mam nadmiarowy komplecik 216-stek .... wiec może by Ci się przydał na taką okoliczność klientów chcących mieć 125KM w starym 1Z
seria była OK
wtryski ...
nie wiem jak z ciśnieniem
ale znam pochodzenie, auto trzymało serię.
jednak jak się okazuje z lubianego tutaj dodawania, 2+2 nie zawsze wychodzi 4.
Na temat rezystorków (tych stosowanie odrazu wybił bym z w parze z softem z głowy) jak i apetytu na więcej nie było mowy.
Z założenia miało być bezpiecznie i tanio (moment został celowo obniżony o 10Nm)... bo babciom sterydów się nie dawkuje. Mogą powodować w skrajnych wypadkach zawał serca.
Oczywiście, zawsze można było podlać do granic dostępności ropą, poddmuchnąć do 1,4bara i ...wypuścić z zacnym wynikiem 28x/12x.
Jednak 12 letnie auto... w nie wiadomo jakim by było stanie, w razie "kuku", w takiej sytuacji pozostawiło by dozę niesmaku ...czy oby potrzebnie.
Dla mnie udana modyfikacja, to nie taka której cyferką można się pochwalić na forum, ale taka, która jedyny nasz kontakt z klientem zapewni w relacji podziękowania za soft, a nie wątpliwości co do następstw/usterek/niedogodności jakie za sobą wniosła.
O tym, że apetyt rośnie w miarę jedzenia, wiemy wszyscy, ale tak i pomysł z rezystorem za 5 gr jak i pytanie o niego w tych okolicznościach publicznie na forum wydaje się być wyjątkowo nietrafione.
wtryski ...
nie wiem jak z ciśnieniem
ale znam pochodzenie, auto trzymało serię.
jednak jak się okazuje z lubianego tutaj dodawania, 2+2 nie zawsze wychodzi 4.
Na temat rezystorków (tych stosowanie odrazu wybił bym z w parze z softem z głowy) jak i apetytu na więcej nie było mowy.
Z założenia miało być bezpiecznie i tanio (moment został celowo obniżony o 10Nm)... bo babciom sterydów się nie dawkuje. Mogą powodować w skrajnych wypadkach zawał serca.
Oczywiście, zawsze można było podlać do granic dostępności ropą, poddmuchnąć do 1,4bara i ...wypuścić z zacnym wynikiem 28x/12x.
Jednak 12 letnie auto... w nie wiadomo jakim by było stanie, w razie "kuku", w takiej sytuacji pozostawiło by dozę niesmaku ...czy oby potrzebnie.
Dla mnie udana modyfikacja, to nie taka której cyferką można się pochwalić na forum, ale taka, która jedyny nasz kontakt z klientem zapewni w relacji podziękowania za soft, a nie wątpliwości co do następstw/usterek/niedogodności jakie za sobą wniosła.
O tym, że apetyt rośnie w miarę jedzenia, wiemy wszyscy, ale tak i pomysł z rezystorem za 5 gr jak i pytanie o niego w tych okolicznościach publicznie na forum wydaje się być wyjątkowo nietrafione.
Ostatnio zmieniony śr kwie 01, 2009 16:31 przez goodhope, łącznie zmieniany 5 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości