Strona 1 z 1

Czujnik paliwa - help

: pt mar 20, 2009 15:48
autor: Furia
Witam. Jadac sobie pieknym dzionkiem golf mi nagle zgasl. Dodam ze mam pompe 11mm zalozona do afna. Po podlaczeniu pod vaga wyskoczymi mi takie bledy:

00765 Czujnik przesowu regulacji ilosci paliwa g149
01268 regulator ilosci paliwa n146

Auto na dawce paliwa jaka mial wogule nie odpalalo. Wpadlem na pomysl i minimalnie zwiekszylem dawke to odpalil ale odrazu sie wpieprza na max obr i do tego turbo strasznie halasuje. To wina tego ze odrazu po odp wchodzi do czerwonego? Po odp odrazu wylaczam ale jak odczylem map sensor to wolniej sie wkrecal no i oczywiscie turbina nie halasowala. Czy ona tez siadla wydajac taki dzwiek jakby obcieranai czy szurania? No i co zrobic z tym regulatorem paliwa. Idzie to kupic i wymienic czy trzeba to oddac do fachowca.

: pt mar 20, 2009 23:50
autor: Dario84
Nastawnik masz do czyszczenia kolego, tylko widac ze jest zawalony na max, ja stawiam ze cos sie z pompa stalo, zmielilo fale, rolki lub cos podobnego.

Mialem juz dokladnie taki sam przypadek.

: sob mar 21, 2009 00:01
autor: roman58

: sob mar 21, 2009 11:01
autor: Furia
Wszystko tutaj po ang no ale z tego co zrozumialem to mam wyczyscic nastawnik w pompie i fala wroci do normalnej pozycji? Jesli to rozbiore to nic w pompie sie nie rozreguluje? Czy lepiej to oddac to specjalnej firmy bo to wymaga wiekszej wiedzy?

: sob mar 21, 2009 13:20
autor: aw69
zdejmij dekielek od pompy i plastikowa nakladke sprawdz czy styki sie nie rozlutkowaly gdzies.....na 90% to bedzie to

nastawnik na 100% jest czysty

[ Dodano: Sob Mar 21, 2009 20:14 ]
Nastawnik masz do czyszczenia kolego, tylko widac ze jest zawalony na max, ja stawiam ze cos sie z pompa stalo, zmielilo fale, rolki lub cos podobnego.

Mialem juz dokladnie taki sam przypadek.

Ani jededn z twoich pomysłów nie okazal sie trefny.....za male doswiadczenie :)

Wiedzialem ze styk sie rozlutowal