co dalej??

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
caddy24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn mar 16, 2009 13:40
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

co dalej??

Post autor: caddy24 » śr mar 18, 2009 23:25

w moim caddym siedzi ALH,na razie sa wtryski od 110 ps wersji.hamownia wyplula 122 ps i 270 NM.czy to wogole mozliwe zeby byl taki przyrost mocy na samych wtryskach??Co mozna jeszcze zrobic zeby wskoczyl na e 150-160 ps?mysle nad zmiana skrzyni biegow bo mam wrazenie ze jest za krotka;/macie jakies pomysly zeby pasowala p&p?



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » śr mar 18, 2009 23:33

bylo milion razy.. szukani nie boli :bigok:



Awatar użytkownika
caddy24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn mar 16, 2009 13:40
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: caddy24 » śr mar 18, 2009 23:38

wiem wiem:)ale tylko powiedz czy nastepnym razem mam jechac na inna hamownie :?:



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » śr mar 18, 2009 23:57

caddy24 pisze:w moim caddym siedzi ALH,na razie sa wtryski od 110 ps wersji.hamownia wyplula 122 ps i 270 NM.czy to wogole mozliwe zeby byl taki przyrost mocy na samych wtryskach??Co mozna jeszcze zrobic zeby wskoczyl na e 150-160 ps?mysle nad zmiana skrzyni biegow bo mam wrazenie ze jest za krotka;/macie jakies pomysly zeby pasowala p&p?
Wymieniając skrzynie to na pewno moc sobie nie podniesiesz

O podnoszeniu mocy było bardzo bardzo dużo już postów.



Awatar użytkownika
caddy24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn mar 16, 2009 13:40
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: caddy24 » czw mar 19, 2009 00:09

nie do konca sie zrozumielismy chyba...skrzynie chcialbym wymienic na 6 biegowa bo moja wg mnie jest za krotka;/



Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » czw mar 19, 2009 00:39

jest przynajmniej 5 sztuk ALH zgrzebanych na forum do 150 ps

skrzynia 6 tka ok ale z tym się wiąze sporo kosztów

wszystko masz opisane tu w temacie.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0


Obrazek

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » czw mar 19, 2009 00:51

na około 150KM to jest chyba ze 20



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt mar 20, 2009 09:56

caddy24 pisze:Co mozna jeszcze zrobic zeby wskoczyl na e 150-160 ps?
216 + remap softu na poczatek

potem pomyśl o FMIC i jakimś mocniejszym turbo

potem sprzegło i hamulce :)
Ostatnio zmieniony pt mar 20, 2009 09:56 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » pt mar 20, 2009 10:52

Nie sprawdzalem coprawda jakie ma przelozenia taka skrzynia 6 biegowa w vw ale z doswiadczenia z innych marek wiem ze nie zawsze jest tak ze 6-cio biegowa jest dluzsza od 5-ęcio biegowej. Tutaj napewno bedzie juz dluzsza taka od AHF czy ASV z racji ze ma wiekcej mocy. Tak a 6-cio biegowa tez bedzie dluzsza ale ile bedzi ekosztowac. Moja rada poszukaj od takich silnikow jak podawalem oraz mozesz tez cos pokombinowac z oponami, kolami tak zeby mialy wieksza srednice.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Szumal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Szumal » pt mar 20, 2009 11:31

skrzynia 6 biegowa ma podobne przezłożenia pierwszych 5 biegów do 5 biegowej z ALH/ASV tylko ma dodatkowy szósty długi bieg. Koszta wrzucenia 6b są dosyść wysokie a jeżdzenie na seryjnej skrzyni z większą mocą potrafi być irytujące.

Tańszą i prostszą alternatywą jest wrzucenie długiej piątki o oznaczeniu GGU/EWT z ibizy lub fabi z silnikiem ATD. Pasuje p&p z małym ale - trzeba deliketnie podszliofować żebro na łapie od skrzyni żeby zmieścił się wysprzęglik.

Ja mam u siebie takową skrzynie i jestem z niej bardzo zadowolony. na 5 biegu przy 2 tys obr mam licznikowo 110km/h podczas gdy na seryjnej bylo tylko 90 km/h. Na czworce przy ponad 4 tys obr da sie pociągnać do 180 km/h na drugim biegu można dojść bez problemu do 80.
Polecam ;)
Ostatnio zmieniony pt mar 20, 2009 11:32 przez Szumal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt mar 20, 2009 12:19

Szumal pisze:Tańszą i prostszą alternatywą jest wrzucenie długiej piątki o oznaczeniu GGU/EWT z ibizy lub fabi z silnikiem ATD
dokładnie tak GGU / EWT to najdłuższa skrzynia 5r biegowa

mozna kupić za 600 PLN skrzynie o przebiegu 50 tys km - nie ma chyba lepszej opcji :)



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pt mar 20, 2009 18:46

prędkości dla poszczególnych skrzyni przy 2000obr/min
----CYP-------ASD---------GGU
1_ 18,6-------21,3---------18,6
2_ 34,1-------36,2---------34,1
3_ 52,2-------53,8---------54
4_ 72,7-------76,7---------78
5_ 94,6-------98,1---------100,5

prędkości dla poszczególnych skrzyni przy 3000obr/min
----CYP-------ASD----------GGU
1_ 27,9-------32------------27,9
2_ 51,1-------54,3----------51,1
3_ 78,3-------80,7----------81
4_ 109--------115---------- 117
5_ 142--------147-----------151

przy oponach 205/45/16



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt mar 20, 2009 21:38

morfeusz86r pisze:prędkości dla poszczególnych skrzyni przy 3000obr/min
----CYP-------ASD----------GGU
dodam że CYP była w 110 AFN, a ASD w 90 konnych 1Z

ja teraz jezdzę na ASD i jest jednak dłuższa, niby te 5 km/h niedużo się wydaje ale jednak to niemało... na GGU to juz całkiem byłoby cool :) można 160 latać po autostradach



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pt mar 20, 2009 21:48

cowboy ja mam u siebie ggu i musze stwierdzić że teraz licznik zamykam. dużo lepiej na niej sie jeździ. w trase idealna.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości