Nie za daleko się kręci??

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Nie za daleko się kręci??

Post autor: uysy » pn mar 09, 2009 22:35

Trochę trolluję ale ciekaw jestem opinii. Co by było gdybym wykręcił ten motor do 6kRpm? :helm:
ASZ+jakiś wynalazek Karambola (miałem potraktować jak GT22 więc tak potraktowałem)
Wykresy programów na przełączniku - lajcik i prawie hardcore (chce jechac więcej)
http://images38.fotosik.pl/76/4a952ade858be08d.jpg



Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » pn mar 09, 2009 23:07

ooooo wow to PDki wolno tak kręcić słyszałem ze okolice 5k sa juz zabójcze ?
ps jakie doładowanie ? jeśli mogę wiedzieć ?



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » pn mar 09, 2009 23:12

Gobo90 pisze:ooooo wow to PDki wolno tak kręcić
Można ale tylko kiedy jeździ kierowca a nie baba... Zauważ jak się kręcą różne programy zainstalowane w tym aucie
Gobo90 pisze:jakie doładowanie ? jeśli mogę wiedzieć ?
Takie sobie, jeździłem na większym na GT1749V :)



Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » pn mar 09, 2009 23:15

a gt22 ile może dmuchnąć bezpiecznie ? u mnie jest 1,75 i podobno to lajt dla takiej suszarki... więcej nie wytrzymuje sprzegło :P



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » pn mar 09, 2009 23:36

Gobo90 pisze:a gt22 ile może dmuchnąć bezpiecznie ?
Nie chce mi się zaczynać flejma....
Nie ma czegoś takiego jak bezpieczne ciśnienie dla sprężarki. Inne parametry są ważne. Jak Ci powiem, że moja 49V z wirnikiem VA dmuchała 2,2 bara w bardzo często to uwierzysz? Później powiem, że w OB i w najlepszym punkcie jej mapy... Historia na pracę doktorską.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt mar 10, 2009 00:16

Mówi sie, ze obroty dielsa w porównaniu do benzyny róznia sie tym ze powyzej 5,5 tys obr nawet dla wyczynowego diesla konczy sie samozapłon mieszanki, a w benzynie nie ma tego problemu i ponoc nawet najleprza technika nie da rady tego zmienic, poza tym powyzej 4500 obr spada duzo sprawnosc silnika. Zobacz co sie stanie z dielsem jak mieszanka szybciej sie sprezy niz nastapi jej samozapłon :kac: lepiej nie ryzykuj
Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2009 00:17 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » wt mar 10, 2009 00:36

PinkFloyd pisze: Zobacz co sie stanie z dielsem jak mieszanka szybciej sie sprezy niz nastapi jej samozapłon :kac: lepiej nie ryzykuj
Uściślij proszę :)



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » wt mar 10, 2009 01:13

Beda krecic nosami ze malo momentu i wogole inercja ;)



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » wt mar 10, 2009 01:31

SToRM pisze:Beda krecic nosami ze malo momentu i wogole inercja ;)
Pies to srał, to wszystko się okazuje na kreskach :)
I jak za mało? za dużo... Jak nie na jednym sofcie to na drugim... I w ogóle jak to przełączane??? :helm:
Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2009 01:32 przez uysy, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » wt mar 10, 2009 08:04

Tak mniejwiecej 4700-4800 obr to w dieslu tzw "granica dymienia" Drastycznie spada moment obr i dalsze wkrecanie silnika powoduje juz spadek mocy a nie wzrost. Diesle sie kreci do 4500. To wynika z ich zasady dzialania. Nie da si etego przeskoczyc. W benie robi sie tloki o wiekszej srednicy a mniejszym skoku i mamy silnik wysoko obrotowy i mozemy go krecic. Plusem jest wieksza moc ale tylko w gornych rejstrach a w dolnych cienizna. Byl kiedys w gazecie artykuł ze honda civic "ma problemy z ruszaniem" a miala 160 KM z silnika 1.6( wysoko obrotowka)


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt mar 10, 2009 09:16

uysy pisze:Tak mniejwiecej 4700-4800 obr to w dieslu tzw "granica dymienia"
heh, cały czas sie jeździ na granicy dymienia jak sie ostro dłubie diesla

a dlaczego TDI w Le MANS kręci się prawie do 6000 krpm ?
uysy pisze:SToRM napisał/a:
Beda krecic nosami ze malo momentu i wogole inercja ;)

Pies to srał, to wszystko się okazuje na kreskach :)
I jak za mało? za dużo... Jak nie na jednym sofcie to na drugim... I w ogóle jak to przełączane??? :helm:
akurat ta inercja pokazuje mniej niz MAHA troszke KM..

uysy, zakręć go do 6 krpm a przyjeżdzam tam do Łodzi zobaczyc na własne oczy :) zreszta i tak musze podjechać, pare spraw mam...

a w ogóle to gratsy :bigok:



Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » wt mar 10, 2009 17:06

wesol pisze:Tak mniejwiecej 4700-4800 obr to w dieslu tzw "granica dymienia" Drastycznie spada moment obr i dalsze wkrecanie silnika powoduje juz spadek mocy a nie wzrost. Diesle sie kreci do 4500. To wynika z ich zasady dzialania. Nie da si etego przeskoczyc.
Bezedura no chyba, że we wszystkich TDkach obrotek kłamie. Da się diesla kręcić wysoko. Nie wiem jednak, jak się to ma, do silników z wtryskiem bezpośrednim.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » wt mar 10, 2009 17:08

Na seryjnym walku to jest? :chytry:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt mar 10, 2009 20:27

Tomallus pisze:Bezedura no chyba, że we wszystkich TDkach obrotek kłamie
nie kłamie 1.6TD mozna spokojnie zakręcić do 5500 rpm :)
Tomallus pisze:Nie wiem jednak, jak się to ma, do silników z wtryskiem bezpośrednim.
TDI troche gorzej, bez wałka do 5000 rpm



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 127 gości