ARL wskaznik cisnienia turbiny boost

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

bao
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw mar 15, 2007 19:13
Lokalizacja: Miedzy Lodzia a Wawa

ARL wskaznik cisnienia turbiny boost

Post autor: bao » pn mar 02, 2009 22:32

Czesc
Mam zamiar zalozyc do swojego samochdu dodatkowe wskazniki w slupek i mam wlasnie problem gdzie w arl podloczyc wskaznik cisnienia turbiny boost ??.
Pomozcie



Awatar użytkownika
mahoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: pn sie 15, 2005 14:45
Lokalizacja: SPS/SJZ
Kontakt:

Post autor: mahoo » pn mar 02, 2009 23:06

było! :green_fuck: poszukaj w postach mojego autorstwa :hmm:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2219443 - mój kopciuch @168KM/402Nm Dynosoft

Maciek19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: sob wrz 06, 2008 09:51
Lokalizacja: Wrocław/Bielsko-Biała

Post autor: Maciek19 » wt mar 03, 2009 08:50

ale do ARLa nie było... (albo nie umiem znaleść). A ja tez jestem ciekawy...


Był 4-dzwiowy wygodny ARL+....
Jest 2-dzwiowy NIEwygodny BKD+++
wystarczy sie przejechać żeby zrozumieć ten wybór... :satan:

bao
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw mar 15, 2007 19:13
Lokalizacja: Miedzy Lodzia a Wawa

Post autor: bao » wt mar 03, 2009 10:25

Z nalazlem na forum to http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=528
Ale pod ktora rurke podlaczyc tego wentyla w arl-u ??

[ Dodano: 04 Mar 2009 08:02 ]
Wczoraj zamontowalem wszystko :) Ale strasznie trzeszczy wskaznik jak sie wkreca tyrbina to wada wskaznika czy jeszcze cos nie tak z zamontowaniem??



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » śr mar 04, 2009 10:51

A jaki masz ten wskaznik,bezpośredni,czy z sensorem?
Ja testuję ten drugi i nic takiego się nie dzieje.Wkurza ucho jedynie piszczenie przy każdym uruchomieniu silnika.


AFN 165,5@380,8

Maciek19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: sob wrz 06, 2008 09:51
Lokalizacja: Wrocław/Bielsko-Biała

Post autor: Maciek19 » śr mar 04, 2009 11:19

sagon pisze:Ja testuję ten drugi i nic takiego się nie dzieje
jakiej masz firmy? dobrze działa?


Był 4-dzwiowy wygodny ARL+....
Jest 2-dzwiowy NIEwygodny BKD+++
wystarczy sie przejechać żeby zrozumieć ten wybór... :satan:

bao
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw mar 15, 2007 19:13
Lokalizacja: Miedzy Lodzia a Wawa

Post autor: bao » śr mar 04, 2009 11:49

Ja mam mechaniczny http://www.allegro.pl/item525027849_wsk ... widmo.html
cos takiego



Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » śr mar 04, 2009 13:27

Jak ci lata wskazowka to musisz dac zwezke na wezyku, jakies 2 blaszki skrecone srubkami, i regulowac (sciskac) az do mmentu ustpanienia wibracji.



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » śr mar 04, 2009 14:55

Producent ten sam tylko,że ten który testuję nie jest mechaniczny,dlatego nie ma z nim problemu.Ma specjalny sensor,do którego idzie przewód ze sprężonym powietrzem,a od sensora do wskaznika przewody elektryczne.
To taki jak na poniższym linku.

[ Dodano: 04 Mar 2009 13:55 ]
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=864


AFN 165,5@380,8

bao
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw mar 15, 2007 19:13
Lokalizacja: Miedzy Lodzia a Wawa

Post autor: bao » śr mar 04, 2009 18:15

Juz wszystko ladnie lata dalem zwezke i wibracje i trzeszczenie ustapilo :)))



Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » śr mar 04, 2009 18:59

Mowilem :bigok:



wkuba84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn cze 30, 2008 11:13
Lokalizacja: Nowa Sol

Post autor: wkuba84 » pt maja 08, 2009 09:37

Sorry, że odgrzeje kotleta ale ...

możcie Panowie powiedzieć, bądz też pokazać na foto w którym miejscy zrobiliście zwężke ?

Dziękuje

pzdr


www.a3-club.net

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt maja 08, 2009 09:46

wkuba84 pisze:możcie Panowie powiedzieć, bądz też pokazać na foto w którym miejscy zrobiliście zwężke ?
IMO najlepiej zaraz przy kolektorze ssącym, czyli na początku wężyka, choć nie ma to chyba wielkiego znaczenia



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » sob maja 09, 2009 16:03

To jedyna opcja zeby podlaczyc zegar, na wentyl? nie da sie tak jak w vp poprzez przeciecie przewodu cisnieniowego i zastosowane trojnika?


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości