Nazywa się 03L145702E i pochodzi z silnika CR 2.0 TDI 170 KM CAHA (czyli nastepcy BRD) montowanego w A4, A5 i chyba w A6:
Wirnik spreżarki (cześć zimna):
![Obrazek](http://images37.fotosik.pl/68/5cf2e35a7a206d9bmed.jpg)
Wylot spalin do wydechu:
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/72/fbf7a4d880b6dbfbmed.jpg)
Widok wlotu spalin z kolektora:
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/68/e5cf0480dd724c5bmed.jpg)
![Obrazek](http://images48.fotosik.pl/72/80895db9f6c603d1med.jpg)
Zasilanie olejem:
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/72/4e18e59076b9e276med.jpg)
Część zimna:
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/68/054ffc21254ef9cemed.jpg)
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/72/74b65b2b4d124b11med.jpg)
Główna zmiana względem BRD to wylot spręzonego powietrza:
![Obrazek](http://images42.fotosik.pl/69/a357a85bd2856c81med.jpg)
Teraz to co najważniejsze - pomiędzy turbiną z CR 143 KM a tą ze 170 KM istnieje zasadniacza różnica - wirnik sprężarki (część zimna) ma w środku (na wlocie) 37 mm zamiast 34 mm. Wylot części zimnej to 47 mm dla obu turbin. Wysokość wirnika to 17 mm.
Część gorąca wygląda na taką samą w obu turbinach i wirnik na wlocie ma 43 mm (stąd oznaczenia turbin KKK BV43A lub BV43B). Wylot części zimnej to 38 mm. Wysokość wirnika czesci gorącej to 17 mm.
Wystepuje też w slabszej wersji do 2.0 TDI CR 143 KM i ma oznaczenie 03L145702H:
![Obrazek](http://images43.fotosik.pl/71/0baa382a4165ec4emed.jpg)
![Obrazek](http://images48.fotosik.pl/71/370dcc08c8f5d2b6med.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/67/ac85e34a5853da14med.jpg)
![Obrazek](http://images36.fotosik.pl/67/d04c40b7e2ef7692med.jpg)
03L145702H jest nastepcą AWX, 03L145702E jest modelem zastępującym BRD (03G145702H).