skok cisnienia zaraz po odpaleniu
: pt lut 27, 2009 22:15
witam
mam zalozone w golfie 1z turbo od awx oraz komputer z afn passata b5 . mam taki objaw ze zaraz po odpaleniu jak wyjerzdzam do roboty na 1 i 2 biegu czuc ze turbo sporo pompuje (pedal gazu jest ledwo muskany) przy 2000 obr cisnienie wzrasta do ok 0,4 bara a pozniej nagle spada i jakby dopiero wtedy zaczyna ecu poprawnie regulowac cisnienie.
Wydaje mi sie ze wystepuje to tylko jezeli jest niska temperatura na zewnątrz , bo jesli silnik jest cieply to nic takiego sie nie dzieje
oczywiscie geometria nie jest zapieczona
dodam ze przeplywka dosc sporo mierzy ok 530 mg / suw na jalowych , niestety nie pamietam ile jest zaraz po odpaleniu . czyzby sterownik wyczówal wieksze obciązenie i podnosil cisnienie?
czy ktos sie spotka z tym u siebie?
mam zalozone w golfie 1z turbo od awx oraz komputer z afn passata b5 . mam taki objaw ze zaraz po odpaleniu jak wyjerzdzam do roboty na 1 i 2 biegu czuc ze turbo sporo pompuje (pedal gazu jest ledwo muskany) przy 2000 obr cisnienie wzrasta do ok 0,4 bara a pozniej nagle spada i jakby dopiero wtedy zaczyna ecu poprawnie regulowac cisnienie.
Wydaje mi sie ze wystepuje to tylko jezeli jest niska temperatura na zewnątrz , bo jesli silnik jest cieply to nic takiego sie nie dzieje
oczywiscie geometria nie jest zapieczona
dodam ze przeplywka dosc sporo mierzy ok 530 mg / suw na jalowych , niestety nie pamietam ile jest zaraz po odpaleniu . czyzby sterownik wyczówal wieksze obciązenie i podnosil cisnienie?
czy ktos sie spotka z tym u siebie?