skok cisnienia zaraz po odpaleniu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
skok cisnienia zaraz po odpaleniu
witam
mam zalozone w golfie 1z turbo od awx oraz komputer z afn passata b5 . mam taki objaw ze zaraz po odpaleniu jak wyjerzdzam do roboty na 1 i 2 biegu czuc ze turbo sporo pompuje (pedal gazu jest ledwo muskany) przy 2000 obr cisnienie wzrasta do ok 0,4 bara a pozniej nagle spada i jakby dopiero wtedy zaczyna ecu poprawnie regulowac cisnienie.
Wydaje mi sie ze wystepuje to tylko jezeli jest niska temperatura na zewnątrz , bo jesli silnik jest cieply to nic takiego sie nie dzieje
oczywiscie geometria nie jest zapieczona
dodam ze przeplywka dosc sporo mierzy ok 530 mg / suw na jalowych , niestety nie pamietam ile jest zaraz po odpaleniu . czyzby sterownik wyczówal wieksze obciązenie i podnosil cisnienie?
czy ktos sie spotka z tym u siebie?
mam zalozone w golfie 1z turbo od awx oraz komputer z afn passata b5 . mam taki objaw ze zaraz po odpaleniu jak wyjerzdzam do roboty na 1 i 2 biegu czuc ze turbo sporo pompuje (pedal gazu jest ledwo muskany) przy 2000 obr cisnienie wzrasta do ok 0,4 bara a pozniej nagle spada i jakby dopiero wtedy zaczyna ecu poprawnie regulowac cisnienie.
Wydaje mi sie ze wystepuje to tylko jezeli jest niska temperatura na zewnątrz , bo jesli silnik jest cieply to nic takiego sie nie dzieje
oczywiscie geometria nie jest zapieczona
dodam ze przeplywka dosc sporo mierzy ok 530 mg / suw na jalowych , niestety nie pamietam ile jest zaraz po odpaleniu . czyzby sterownik wyczówal wieksze obciązenie i podnosil cisnienie?
czy ktos sie spotka z tym u siebie?
Ostatnio zmieniony pt lut 27, 2009 22:17 przez DANIEL LHR, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Mialem to samo, pomoglo wydluzenie sztangi o 1 obr.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
sztange juz wczesniej wydłuzylem o jeden obrót jak trylko zalozylem to turbo bo bardzo pompowalo od dolu
i bylo widac plombe z farby tak ze tam nikt nie krecil , byla tylko czyszczona profilaktycznie
dzziwne jest to ze na zimmym przez chwile komputer nie zmniejsza cisnienia wspolczynnik ok 20% dopiero jak cisnienie dojdzie na 0,4 bar to wystepuje nagly jego spadek i juz wtedy reguluje
sprobuje jeszcze ze sztanga jak bedzie czas , dzieki
i bylo widac plombe z farby tak ze tam nikt nie krecil , byla tylko czyszczona profilaktycznie
dzziwne jest to ze na zimmym przez chwile komputer nie zmniejsza cisnienia wspolczynnik ok 20% dopiero jak cisnienie dojdzie na 0,4 bar to wystepuje nagly jego spadek i juz wtedy reguluje
sprobuje jeszcze ze sztanga jak bedzie czas , dzieki
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Jesli zaworek i geometria sprawna na 100% to tylko sztanga pomoze, ale musisz byc pewien na 100% (z zaworkami zdarza sie ze nowe sa zepsute, mielismy juz tak).
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
nie wiem czy sie dobrze zrozumielismy bo jak auto lekko cieple to cisnienie jest dokladnie takie jak zadane
problem wystepuje tylko przy pierwszym uruchomieniu rano , nawet nie wiem czy to jest usterka czy moze tak ma byc ,
Ale wydaje sie to troche nie zdrowe takie cisnienie 0,4 bar w minute po odpaleniu przy powolnym rozpedzaniu
problem wystepuje tylko przy pierwszym uruchomieniu rano , nawet nie wiem czy to jest usterka czy moze tak ma byc ,
Ale wydaje sie to troche nie zdrowe takie cisnienie 0,4 bar w minute po odpaleniu przy powolnym rozpedzaniu
Ostatnio zmieniony ndz mar 01, 2009 17:03 przez DANIEL LHR, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Takie zachowanie turbo tez moze byc spowodowane przez zacinajace sie ostatnie 2-4mm kierownic, aktualnie teraz mam taki przypadek.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości