Turbonalepa pisze:Czyli co, znaczy, że jak mam swoje po 3xx kkm albo 4xx kkm to nie startować z wymianą (na jednym garze mam BIP'a powyżej 30) i są jakieś niedomagania z odpalaniem (najprawdopodobniej oringi na pompkach)
no własnie w takich chyba trzeba wymienić końcówke, przecież co się najwięcej zużywa ? własnie końcówka rozpylacza a więc owtorki i wyklepuje się iglica
przycierająca się iglica może powodowac wydłuzenie BIP
http://www.boschautoparts.co.uk/pdf/3-934584-41-1.pdf
Turbonalepa pisze:jeżeli nawet zaryzykuje to dam rade sam je spowrotem założyć i się dokulać do mirass'a na remap??
moim zdaniem powinno banglać, oznacz sobie kolejność pompek i bedzie dobrze..
jeżeli załozy się na serię to powinno byc dobrze, jesli jednak masz juz chiptuning to moze byc naprawde dużo koksu i remap konieczny a jazda muskając gaz
Turbonalepa, słuchaj nie miałem wiekszej styczności z PDekami ale jutro może podjade do Bogdana to pogadam z nim dokładnie na ten temat.. wiem że ma stanowisko do testowania pompek (siedzi tam czapka z PD), zagadam co tam robi : pewnie czysći, wymienia oringi itp..
nie chce wciskać kitu ale tak jak mówie taki setup juz hula
i myślę że prochu nie trzeba odkrywać... podobnie jak TDI VP tez były informacje że tłoki spłyną, aż w końcu zaczeli to ludzie wkładać nawet na serie 1Z i okazało się że auta jeżdzą... ja zrobiłem około 50 kompletów i z tego co wiem to wszyscy są zadowoleni
postaram się wkrótce zebrać więcej informacji, fajnie byłoby żeby ktoś to potestował i napisał swoje wrażenia z pełną diagnostyka i hamownią przed i po...