Gotowe chip do tdi. Czy jest ktoś na forum kto takie oferuje

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

kori
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: wt lip 01, 2008 08:24
Lokalizacja: lbn
Kontakt:

Gotowe chip do tdi. Czy jest ktoś na forum kto takie oferuje

Post autor: kori » pn lut 16, 2009 22:47

Na allegro jest sporo tego szitu ale z niesprawdzonym wolę nie ryzykować, więc może jest ktoś kto oferuje takie gotowe softy np do afn ?



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn lut 16, 2009 23:45

Nie ma takich, jak juz to strojenie indywidualne.
Ostatnio zmieniony pn lut 16, 2009 23:49 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

endriu210
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr gru 10, 2008 09:18
Lokalizacja: Sierakowice

Post autor: endriu210 » wt lut 17, 2009 00:22

Dario84 pisze:Nie ma takich, jak juz to strojenie indywidualne.
no...chyba że ktoś ma ochotę :jezor: na wykończenie silnika swojej furki


Elektromechanika,mechanika ,Chip-tuning

Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » wt lut 17, 2009 01:30

kori, własnie tym sie rózni forum od allegro, tutaj staramy sie pomóc przed takimi rzeczami o ktorych piszesz. nie da sie wgrac gotowca, kazde auto jest inne i szanujacy sie tuner nie pozwoli na wgranie gotowca tylko stroi indywidualnie


Obrazek

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt lut 17, 2009 08:48

Ostatnio stroilismy niby seryjnego asv... 2 dni bez przerwy, sprezarka nie dawala sie ogarnac, kierownice i N75 ok, wszystkie inne rzeczy majace na to wplyw tez ok...

Dlatego stroi sie samochody indywidualnie.

Jesli do takiego asv ktos wgral by gotowca sprezarka odleciala by w niedlugim czasie.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » wt lut 17, 2009 10:08

Dario84 pisze:Ostatnio stroilismy niby seryjnego asv... 2 dni bez przerwy
I co wam z tego wyszło,można wiedzieć?


AFN 165,5@380,8

johnson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: wt gru 16, 2008 01:11
Lokalizacja: Wroclaw/Wawa

Post autor: johnson » wt lut 17, 2009 10:25

ja uwazam ze jak auto 100% sprawne i nie zajechane to gotowiec zrobiony z glowa tez da rade, kiedys na dawnym streetracing forum byly wykresy auta po allegro chipie i bylo spoko naprawde, taki gotowiec sciagniety z netu jezeli nie jest radosna tworczoscia jakiegos barana to najczesciej bedzie jakis niemiecki soft ze starej szkoly, czyli duzo niutona z dolu, potem jego szybki spadek, kiedys (3-4 lata temu) wiekszosc tak robila auta i w Polsce i w Niemczech, tylko ze kiedys te auta mialy 30-40 tys km przebiegu, teraz to juz stare kible i taki mocny program moze zaszkodzic, poza tym przy cenie za grupowe chipowanie 900 pln a cenie gotowca 300-400 to ja bym sie zastanowil czy nie odlozyc troche kaski i nie zrobic raz a porzadnie



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt lut 17, 2009 11:00

johnson, wykres z hamowni to nie wszystko, przeczytaj to co Dario napisal... jak ciezko jest czasami wysterowac turbosprezarke... Zapewne razem ze strzalem niutona w tym "niemieckim" sofcie dostaniesz konkretny overboost...

Ale tak szczerze mowiac jak klient sie trzęsie nad każdym wydanym 300-400zł to niech se pakuje gotowca i nie zawraca glowy. Przyspieszona wymiana sprzegla i turbawki gwarantowana - czysta oszczednosc


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

johnson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: wt gru 16, 2008 01:11
Lokalizacja: Wroclaw/Wawa

Post autor: johnson » wt lut 17, 2009 11:12

zaprzal pisze:johnson, wykres z hamowni to nie wszystko, przeczytaj to co Dario napisal... jak ciezko jest czasami wysterowac turbosprezarke... Zapewne razem ze strzalem niutona w tym "niemieckim" sofcie dostaniesz konkretny overboost...

Ale tak szczerze mowiac jak klient sie trzęsie nad każdym wydanym 300-400zł to niech se pakuje gotowca i nie zawraca glowy. Przyspieszona wymiana sprzegla i turbawki gwarantowana - czysta oszczednosc
ale taki oporniak to przypadek moim zdaniem, ok wiadomo ze cos sie moze wysrac, ale jak ktos chce sprobowac, ma auto pewne na 100% w sensie mechanicznym to czemu nie, pomijam tutaj jakies dramatyczne softy ze strzalami momentu od 1600 obr. i takie tam rzeczy, mocnym softem z dolu tez mozna jezdzic spokojnie (w sensie bez strachu ze sie cos wysra) pamietajac o paru zasadach, a nie powiem, mi tez sie podoba kopniecie po nerkach przy 2tys obrotow, po prostu sie przyjemnie jezdzi i tyle (zwlaszcza po miescie, pomijam ze auto szybko zdycha), poza tym taki mocny soft z dolu to tez klopot dla tunera bo cos sie wysra cos zuzyje i potem klient wraca z placzem ze sprzeglo poszlo itd, a tak robi sie program "idiotoodporny" i jest git, 90% aut w miare sprawnych poradzi sobie z takim rozsadnie napisanym softem, ale troche odbieglem od allegro chipow.

Tu masz logi

Obrazek Obrazek Obrazek

program typowo starej szkoly (shamowane bylo 140 koni i 340Nm przy 2200 obr), mega kop kolo 2000, potem troche zabawy i auto puchlo, ale przy serii byl to mega przecinak, typowy gotowiec jak sadze, auto 200 tys.km, sadze ze przy rozsadnym jezdzeniu bez pelnego buta ponizej 2000 obr spokojnie by mozna jezdzic a koszt takiego cuda to pewnie teraz 300pln plus kostka programowanie i kaska za wlutowanie tego



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt lut 17, 2009 11:51

wlasnie tutaj w logu grupy 11 widac jak sprezarka w zakresie 2000 obrotow do 3800obrotow ładuje nie do konca tyle ile ma w sofcie... co kto lubi. Ale to jeszcze nic, czasami fajne wartosci sa osiagane jak jest sprezarka hybrydowa lub dziwnie poskladana i taki soft z allegro :)
Ostatnio zmieniony wt lut 17, 2009 11:51 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

johnson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: wt gru 16, 2008 01:11
Lokalizacja: Wroclaw/Wawa

Post autor: johnson » wt lut 17, 2009 12:03

zaprzal pisze:wlasnie tutaj w logu grupy 11 widac jak sprezarka w zakresie 2000 obrotow do 3800obrotow ładuje nie do konca tyle ile ma w sofcie... co kto lubi. Ale to jeszcze nic, czasami fajne wartosci sa osiagane jak jest sprezarka hybrydowa lub dziwnie poskladana i taki soft z allegro :)
wiadomo ze nie jest to nic super, ze troche sterowanie szaleje, ale dramatu nie ma, jakby program byl ciut slabszy to pewnie by nie bylo problemu z turbina itd, ja nie polecam allegro chipow, ale tez nie wszystkie sa tragiczne, ot tyle ode mnie, warto doplacic troche zlotych i miec swiety spokoj i nie martwic sie : "hmm, czy jak teraz depne to poleci metalowy deszcz albo caly olej poleci do silnika"



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lut 17, 2009 13:53

johnson pisze:Tu masz logi
coś ja tam widze dziwne wartości dla temp płynu chłodzącego i w dolocie itd

coś tam sie nie poprzestawiało ?:)

a co do przeładowania może trzeba przeczyścić turbinke i wydłuzyć o jeden obrót sztange i bedzie cacy :P



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt lut 17, 2009 15:07

sagon pisze:I co wam z tego wyszło,można wiedzieć?
Wykresu jeszcze nie ma bo nie ma warunkow zeby go wykonac, ale bedzie.

Co do sprezarki dla nas OB w granicach 50mbar jest do przyjecia.
cowboy pisze:a co do przeładowania może trzeba przeczyścić turbinke i wydłuzyć o jeden obrót sztange i bedzie cacy
Trzeba bardzo UWAZAC na krecenie sztanga i robic to z golwa, Jasiek21 sam sie o tym przekonal a za krecenie sztanga w ta i w tamta zaplacil wymiane sprezarki.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » śr lut 18, 2009 22:32

Dario84 pisze: sam sie o tym przekonal a za krecenie sztanga w ta i w tamta zaplacil wymiane sprezarki.

za ostro powiedziane, ja bym tu raczej powiedział, że świadomie wymieniłem vnt15 na coś bardziej sensownego. End of topic.
a suszareczka ma się bardzo fajnie, przecież nie da się vnt15 wykończyć jak dmucha 0,3 bara. :green_fuck:


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 17 gości