Strona 1 z 2

polo 6n2 AMF

: ndz lut 08, 2009 14:57
autor: lecky
witam. przeczytałem chyba wszystko na temat tdi na forum i można powiedzieć ze nabrałem ochoty :bajer:
auto jakie posiadam to polo 6n2 1.4tdi oznaczenie AMF seria 75kucy sporo momentu jakoś myka ale przydało by się nieco więcej wynik w granicach 90-100 to było by coś :bigok: .....
wiem że były seryjnie 1.4tdi 90km np w audi a2 no i w polo 6n2... czy sama elektronika wystarczy żeby dać mu z 20kucy??? czy trzeba już ingerować w silnik?? :chytry:
czy jest ktoś z pomorskiego, zachodniopomorskiego (możliwie blisko mieszkam w Koszalinie) kto zajmuje sie modami elektroniki kogo polecacie ..... dzięki z góry za wszelkie info i odpowiedzi. pozdraVWiam

: ndz lut 08, 2009 15:44
autor: grzegorzp
miałem taki silnik w ibizie, super mi dzwięk pasował, 100KM zrobisz samym softem, niedogodność związana z tym silnikiem jest taka że poniżej 2000obr strasznie trzęsie (3 cylindry) ale zato dzwięk fajny, ja jakbym drugi raz miał ten silnik to załadowałbym suszarkę od ASZ lub ARL , jeżeli pompki by marudziły to pompki AL i heja ~160KM~
widziałem ten silnik z turbo (chyba) ASZ wystrojony na 150KM a myślę że do 160KM dałby radę,

co prawda kultura pracy tragiczna, ale dzwięk tego silnika powyżej 3000obr to jak subaru moim zdaniem :bigok: ,

na jałowym jak ursus :helm:




: ndz lut 08, 2009 17:07
autor: lecky
mam rozumieć ze 100kucy wyciągnę samym programem?? załóżmy że poddam silnik modyfikacji elektroniki na co zwrócić uwagę "przy odbiorze auta" są jakieś typowe objawy "spapranej modyfikacji" sorry ze pytam ale to dla mnie nowy temat...
aha i jeszcze pytanko jakie są/mogą być koszta takiej zabawy cel 100kucy.... :goof:

: ndz lut 08, 2009 18:07
autor: Zoltar
Witaj

Jeśli silnik zdrowy, to okolice 100 koni są możliwe do uzyskania

: ndz lut 08, 2009 21:26
autor: uysy
lecky pisze:100kucy wyciągnę samym programem??
to taka rozsądna granica ale się da
są jakieś typowe objawy "spapranej modyfikacji" sorry ze pytam ale to dla mnie nowy temat...
narysuj tunerowi żądany wykres palcem na monitorze - świetny test :helm:

: ndz lut 08, 2009 21:37
autor: grzegorzp
spaprana modyfikacja, to
jak za dużo nm z dołu to dwumas zaczyna telepać jak przyciśniesz na 5biegu przy około 1700-1900obr
jak za dużo dymu z tyłu to też nie dobrze, może być lekka smuga ale nie czarne kłęby dymu, bo zmaczy że za mało powietrza na taką dawkę paliwa a to znaczy że EGT duże




ps. najlepszą gwarancją jest pójście do tunera polecanego na forum i wtedy masz P pewność że program będzie dobry, bo nie znając się na tym i nie logując auta nie sprawdzisz czy modyfikacja git czy kit

: ndz lut 08, 2009 22:11
autor: lecky
dzięki serdeczne panowie :helm: kilka wątpliwości mam rozwiązanych :bajer:
silnik ma ponad 1400000km przebiegu ale jest zdrowy i nie jest to tylko moje zdanie :grin:
powiedzcie tylko ile taka zabawa może kosztować do mojej kosiarki.... i do kogo można się zgłosić z taką modyfikacją z zachodniopomorskiego, pomorskiego mieszkam w Koszalinie.... kogo możecie polecić... :chytry:

: ndz lut 08, 2009 22:15
autor: uysy
lecky pisze:ponad 1400000km przebiegu
nono, niezły wynik :bigok:

: ndz lut 08, 2009 22:47
autor: lecky
* :helm: sorry miało być jedno zero mniej.... a dokładnie jest 142500km :smoke:

[ Dodano: 08 Lut 2009 21:49 ]
kolego uysy a Łodzi jest ktoś godny polecenia?? jakieś namiary... mam tam rodzinę często tam bywam :grin:

: ndz lut 08, 2009 22:53
autor: uysy
lecky pisze:jakieś namiary... mam tam rodzinę często tam bywam :grin:
To jak się będziesz wybierał spójrz w mój profil ;)
Czy ktos poleci? Nie wiem... Mam awersję do socjotechniki - nie wszyscy za mną przepadają ;)

: ndz lut 08, 2009 23:01
autor: lecky
dobra zobaczyłem twój profil :helm: wiem o co chodzi :bajer:

powiedz tylko jak kształtuje sie cenowo........... czy o takich rzeczach :chytry: to tylko na pw

: ndz lut 08, 2009 23:14
autor: uysy
toć wszyscy wiedzą... Stare rupcie (no offence) - 1,2k
Standardowa zniżka od zawsze dla VWgolf.pl - -20% Dla zaokrąglenia 999zł. i bez zbierania 10 kolegów :)
Oczywiście rysować wykresy możesz jak chcesz.

: ndz lut 08, 2009 23:29
autor: Dario84
Mozesz tez pojechac do Rob555 z Gdanska, bedziesz mial niedaleko i profi zrobiona usluge, user naszego forum.

: pn lut 09, 2009 10:50
autor: goodhope
masz turbinę z wastgate, więc ani z mocą ani z wykresem na życzenie sobie nie poszalejesz.

Przekraczając próg 95PS zaczyna porządnie dymić ...a moment zawsze jest dopiero w okolicach 2500 obrotów.
Jedyny sposób uzyskanie wymarzonego wykresu i przeniesienie go w okolice 2 tyś obr, to zakrycie się dymem od dołu, albo udanie się na kurs malarstwa artystycznego.

ma to też kolejne następstwo.
rady apropos turbin od asz ...można zapakować między bajki, bo ...

po pierwsze dlatego że nie mam pojęcia jak ktoś kto zabłysnął tym pomysłem, ma
koncepcję na zamontowanie kolektora wydechowego na 4 garki do 3 garkowca ?
(chyba że kombina z samym wirniekiem i muszlą strony zimnej, ale to wtedy nie jest już montaż asz-ta tylko rzeźba.. często w g..ie).
Jeśli chcesz VTG, bierz się za korekcję instalacji, kombinę z softem, rzeźbę z kolektorami. Nie będzie łatwo.

po drugie, sterowaniem wastgate, nie opanujesz VTG choć byś odmawiał różaniec każdego ranka. Zawsze można się podeprzeć jakimś 1.2TDI, tam VTG jest.


ze swojej strony mogę tylko powiedzieć że polecany klientom przeze mnie poziom (niezależnie czy to czeszka w wersji 70PS, czy inne w wersji 75PS) to max 95PS (z zaleceniem raczej na 90PS) i 215Nm (ze wskazaniem 210Nm)..z czego moment uzyskiwany i i tak dopiero w okolicach 2500obr.

Nie wiem, może mam tak tylko ja, ale powyżej tego pułapu są tylko obiekcje i reklamacje.