230 + pompa 10

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

230 + pompa 10

Post autor: SToRM » pt lut 06, 2009 11:09

Nie, nie moje.. :) Znalazlem na autokaciku, mam nadzieje ze wlasciciel auta sie nie pogniewa.
Daje to jako ciekawostke, bo duzo osob mowilo ze lepiej wstawiac pompe 11, a 230 przy 10 i tak tylko lac beda.

Samochod do Octavia TDI 110 KM.

Auto dostalo 216, Turbo ARL, FMIC i zmieniony Mapsensor - bylo 170 KM i 370Nm - wykresu nie mam.
Teraz wlasciciel sie pochwalil, ze dolozyli 230, udrozniony uklad wydechowy, dolot poskladany na czesciach z ASZ'ta.

No i on pisze tak:
""No i po strojeniu. Aktualny wynik: 181KM i 391Nm, czyli przyrost o 11KM i 21Nm. Oczywiście przyrost jest w całym zakresie obrotów - róznica Nm waha sie między 20 a 50 na plus, rożnica w mocy dochodzi do 17KM w pewnym zakresie obrotów.

Generalnie warto zakładać 230 do seryjnej pompy, bo przyrosty są odczuwalne, ale jeżeli chce się iść dalej to nie uniknie się pompy 11mm."

Wykres:

Obrazek



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lut 06, 2009 13:21

sezon na duże moce :)

czuje że niedługo pęknie 200 na seryjnej pompie 10-tce jak się rozpocznie rywalizacja miedzy tunerami

żeby tylko nie powstało przekonanie w narodzie że 170KM na pompie 10 to mały pikuś :)

ps. trzeba do golfa masakry wstawić 230 i bedzie miał 185KM :) :green_fuck:



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt lut 06, 2009 13:26

bardzo ładny wykresik :bigok:



eku_suci
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: czw maja 25, 2006 15:11
Lokalizacja: Kutno/W-wa
Kontakt:

Post autor: eku_suci » pt lut 06, 2009 14:08

cowboy pisze:ps. trzeba do golfa masakry wstawić 230 i bedzie miał 185KM
podejrzewam, ze tak by sie to skonczyło :helm:



Awatar użytkownika
masakra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: pn lut 27, 2006 18:34
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: masakra » pt lut 06, 2009 14:14

Fajny wynik, aż żałuje ze nie mam takich 230stek :D
cowboy pisze:ps. trzeba do golfa masakry wstawić 230 i bedzie miał 185KM :) :green_fuck:
na vnt 15 :hehe:

Więc oglaszam zbiórke zeby wstawić mi 230 :okej:
hehehe
:okej:
Ostatnio zmieniony pt lut 06, 2009 14:18 przez masakra, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lut 06, 2009 14:38

Więc oglaszam zbiórke zeby wstawić mi 230 :okej:
Tobie to zafundujemy 260 RACE :P



Awatar użytkownika
Szumal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Szumal » pt lut 06, 2009 16:36

ta octavką pomyka użytkownik _tm_ z forum octaviaclub.pl
na tymże forum są wszystkie etapy modyfikacji jego autka z wykresami.

a z ciekawostek dodam ze w ktorymś setupie jak u rogala wyszlo mu bodajze 165 KM to na maszce u mastersa mial więcej o 5 KM i mniej o 10 nm - wiec w obecnym stupie moze być w porywach do 185 ;)
Ostatnio zmieniony pt lut 06, 2009 16:38 przez Szumal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lut 06, 2009 16:53

Szumal pisze:ta octavką pomyka użytkownik _tm_ z forum octaviaclub.pl
na tymże forum są wszystkie etapy modyfikacji jego autka z wykresami.
jak ktoś jest zarejestrowany na OCP podaje link do opisu auta

http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.p ... 60&start=0

[ Dodano: Pią Lut 06, 2009 15:55 ]
a jak ktoś nie jest zarejstrowany

seria: 115KM, 265Nm
program Mastersa: 140KM, 335Nm
program Rogala (FMIC, 216, ARL): 170KM, 370Nm
program Rogala (FMIC, 230, ARL): 181KM, 391Nm
Ostatnio zmieniony pt lut 06, 2009 18:54 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.



g0trek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw gru 11, 2008 00:41
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: g0trek » pt lut 06, 2009 17:48

cowboy pisze:
Szumal pisze:ta octavką pomyka użytkownik _tm_ z forum octaviaclub.pl
na tymże forum są wszystkie etapy modyfikacji jego autka z wykresami.
jak ktoś jest zarejestrowany na OCP podaje link do opisu auta

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=78603&start=0
Linki Ci się pomerdały :D
część 1: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=16495
część 2: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=20760

To moj samochód (na Waszym forum mam inny nick niż na OCP). Co do różnic między hamownią MR-Motors i Mastersa to różnia 5KM była wtedy gdy w MR-Motors była stara hamowania inercyjna. Teraz mają obciążeniową i nie mam pojęcia jaka jest róznica między nią a MAHA Mastersa.



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » pt lut 06, 2009 18:38

No to juz godny wynik, szczerze bylem przekonany ze 10-tka mowi pap przy jakis 17x, a tutaj taka niespodzewajka;)

Gratki


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lut 06, 2009 18:55

g0trek pisze:Linki Ci się pomerdały :D
juz poprawiłem :)
g0trek pisze:nie mam pojęcia jaka jest róznica między nią a MAHA Mastersa.
nie ma to znaczenia, to tylko pare kresek na papierze - liczy sie przebieg krzywych i jak auto jeździ, na papierze mozna wygenrowac wszystko

g0trek, gratsy takiego rodzyna :)

[ Dodano: Pią Lut 06, 2009 18:05 ]
mam pytanie do Rogala (czasem tu zagląda) czemu nie mozna ustawić ludzkiejj skali na osi momentu np co 50 albo co 100?

Gulu zeznał że sterownik hamowni (mają chyba ten sam ? ) sam sobie dobiera...

podziałkę co 65 jakos tak dziwnie się czyta.. niby szczegól ale może dostawca hamowni poprawi tą pierdółke..



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » sob lut 07, 2009 09:59

cowboy pisze:
Więc oglaszam zbiórke zeby wstawić mi 230 :okej:
Tobie to zafundujemy 260 RACE :P
Furia ma 260 :bigok:
Na 230 przede wszystkim moc jest ładnie trzymana również w wysokich obrotach po wyżej 4... gdzie przy 216 zazwyczaj spada....
kolega ma passata w AFN + 230 i 154KM, a wszystko seria po za wtryskami :)



Awatar użytkownika
Szumal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Szumal » pn lut 09, 2009 13:51

kolega od octavi widze zbroi sie na bogato :) 190 koni pęka jak nic.

http://www.allegro.pl/item544946235_pom ... assat.html



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lut 09, 2009 13:55

Szumal pisze:kolega od octavi widze zbroi sie na bogato :) 190 koni pęka jak nic.
a mumin ile na tej pompie miał ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 26 gości