Strona 1 z 1

prosze o podpowiedz czy to cos zmieni

: pn sty 26, 2009 10:40
autor: lukaszlukasz88
witam mam pytanie czy jesli bym zrobił w atrapie taki łapacz powietrza i od kolektora ssacego poprowadził bym dwa filtry stozkowe i umiescił w tym łapaczu tak zeby łapały powietrze czy odczuje jakiś choć mały przyrost mocy bo niewiem czy jest sens cos takiego robic moze juz ktos tak probował moj golf to mk3 silnik zwyklego diesla 1.9

: pn sty 26, 2009 10:56
autor: Furia
Raczej nie :D Jak chcesz jakos odetkac ten samochod to wyjmij kolektor ssacy i wyczysc. Wstaw na nowa uszczelke i styknie. :D

: pn sty 26, 2009 13:11
autor: sagon
Jak chcesz cokolwiek poprawić,to jeżeli tego jeszcze nie zrobiłeś,to radziłbym pozbyć się katalizatora.
Nic nie da przeróbka dolotu w takim silniku,no może poza lepszą akustyką.Ale uwolniony wydech może juz coś zmienić.
Pozdrawiam.

: pn sty 26, 2009 13:13
autor: Furia
Mam na sprzedaz turbo, pompe, ic od afna bierz i wkladaj :D bedzie jezdzil :P

: pn sty 26, 2009 18:54
autor: lukaszlukasz88
wydech mam juz zrobiony od kolektora do tłumika ostatniego jest tylko rura

[ Dodano: 26 Sty 2009 17:55 ]
pytanie do furia ile krzyczysz za te turbo

: pn sty 26, 2009 19:43
autor: Furia
Turbo jest wystawione na allegro za 570zl z kolektorem wydechowym i splywem oleju. Czyli tym co potrzebujesz w komplecie. Ogolnie mam pelen pakiet to uturbienia twojego klekota. Poczawszy od intercoolera, orurowania, wtryskow, pompy do filtra pow :P Ale chyba obudowa jest taka sama :D Bys bral pelen pakiet to by sie jakis rabat zrobilo :P

: pn sty 26, 2009 21:47
autor: moment
tyle żeby uturbic zwykłego diesla to nie taka prosta sprawa i to nie jest kwestia przykrecenia kolektora i turba

: pn sty 26, 2009 22:04
autor: bradley
Jak jeszcze turbo na WG to spoko, ale z AFNa, VNT? Czym on to wysteruje? Bedzie pociagal sznurkami z kabiny czy wydawal polecenia glosowe do turbiny?
Turbo, kolektor, przewody cisnienia i splywu oleju to takie absolutne minimum. Pompa z LDA wiadomo ze by sie przydala ale na zwyklej tez by pociagnelo tylko w wyzszych partiach obrotow silnik dostawalby zadyszki z racji ubogiej dawki.