Strona 1 z 5

wtryskiwacze?????jakie???

: ndz sty 25, 2009 00:40
autor: adrian25wawa
mam dylemat....a mianowicie pod koniec lutego bede zawirusowywal mojego MK4 1,9tdi 110ps<chyba AHL> i chce etz zmienic wtryskiwacze na te lepiej rozpylajace :kac: ...i tu pytanie lepsze Te Ferelli czy jakos tak czy tez BOSCH????? i za ile naj taniej kupie nowe takie i takie.................???dzieki za odpisanie z gory :pub: :pub:

: pn sty 26, 2009 21:25
autor: Furia
Bierz 216 od cowboya on ma chyba boscha? Lepiej kup cos porzadnego niz pozniej masz zalowac :)

: pn sty 26, 2009 22:03
autor: sagon
Doładnie.Kolega dobrze Ci doradził.216tki Boscha to sprawdzony patent
Tu masz linka,to poczytaj.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=212214

[ Dodano: 26 Sty 2009 21:11 ]
Tam znajdziesz to co Cie interesuje w linku cowboya.

: pn sty 26, 2009 22:35
autor: cowboy
sagon pisze:znajdziesz to co Cie interesuje w linku cowboya
link w moim podpisie - tam jest wszystko opisane

: wt sty 27, 2009 14:57
autor: manek271
adrian25wawa pisze:Te Ferelli czy jakos tak czy tez BOSCH????
Ja slyszalem ze te perwsze sa lepsze ,maja dokladniejsze otworki ,ale ich cena powala sa duzo drozsze od boscha !!! :grin:

: wt sty 27, 2009 15:30
autor: cowboy
Ja slyszalem ze te perwsze sa lepsze ,maja dokladniejsze otworki ,ale ich cena powala sa duzo drozsze od boscha !!! :grin:
takie info zapodają dystrybutorzy Fratelli Bosio

moim zdaniem nie ma większych róznic miedzy 216 jednego i drugiego producenta

droższ to są wersje 230 i 260 bo tez dają większe możliwości to dlatego ich cena jest taka

w BOSCHu cena zestawów naprawczych (nie wiem jak FB ale bosch daje zestaw naprawczye - nie tylko samą końcówkę) jest praktycznie taka sama niezależnie czy otworki 184, 195, 205 czy 216

: wt sty 27, 2009 15:48
autor: mirass
cowboy pisze:
Ja slyszalem ze te perwsze sa lepsze ,maja dokladniejsze otworki ,ale ich cena powala sa duzo drozsze od boscha !!! :grin:
takie info zapodają dystrybutorzy Fratelli Bosio

moim zdaniem nie ma większych róznic miedzy 216 jednego i drugiego producenta

droższ to są wersje 230 i 260 bo tez dają większe możliwości to dlatego ich cena jest taka

w BOSCHu cena zestawów naprawczych (nie wiem jak FB ale bosch daje zestaw naprawczye - nie tylko samą końcówkę) jest praktycznie taka sama niezależnie czy otworki 184, 195, 205 czy 216
niestety nie masz racji
z doświadczeń i testów na hamowni powiem że Fratelli bije o głowę Boscha. Jest na nich mniej dymu przy tej samej mocy. Polecam Fratelli i Boscha nie pamiętam kiedy ostatnio miałem

: wt sty 27, 2009 17:07
autor: cowboy
cowboy pisze:moim zdaniem nie ma większych róznic miedzy 216 jednego i drugiego producenta
mirass pisze:z doświadczeń i testów na hamowni powiem że Fratelli bije o głowę Boscha
2 opinie od sprzedawców Boscha i Frateli :)

na Boschu jeżdżą wszystkie auta z VAG wiec chyba ten BOSCH nie jest taki do bani..

opinia np pompiarza z Nadarzyna jest np - tylko Bosch :) ale opinii jest wiele..

a na 230 czy 260 widziałem na zlotach jak nie ma dymu... :)

kiedyś aligator wklejał jakieś zdjęcia z mikroskopu elektronowego czy jakoś tak ale podejrzewam że Bosch tez mógłby zrobić podobny marketing..

widziałem też jakieś wykresy że na 216 z FB było 5KM wiecej...

tak czy owak nie wiem czy na głowę biją ale jak ktoś szuka powyżej 175KM to i tak kupi FB... i nie ma co pisać że BOSCH jest bity na głowę :)

[ Dodano: Wto Sty 27, 2009 16:16 ]
dodam jeszcze mały szczegół

Fratelii Bosio to sama końcówka (BOSCH to zestaw naprawczy) więc jeżeli przekładki są zużyte we wtryskach to trzeba kombinowac, przekładać z innych - generalnie przez to bardziej kłopotliwe w idealnym ustawieniu... tak mi zeznał pompiarz

ponieważ w naturze mało już jest idealnych wtrysków, to jako 216 jednak uważam że warto brać BOSCH-a
mirass pisze:Boscha nie pamiętam kiedy ostatnio miałem
ja np ostatnio zrobiłem ze 12 kompletów i działają - dodam że różni tunerzy na nich robią :), z tego co wiem Rogal robi w Nadarzynie i prawdopodobne jest że tez na BOSCHu...

: wt sty 27, 2009 17:34
autor: halim
w lutym tez bede kombinował z autem :) i mam tez dylemat.. mam AHU czyli 90km. chciałbym zrobic jakies 130 bo samochod potrzebny mi do jazdy i nie chce go za bardzo narazac.. mam wzwiazku z tym pytanko :) jakie wtryski założyc?? 216+soft czy od 110 i oczywiscie soft do tego.. i czy mi sprzegło wytrzyma?? jestem poczatkujacy wiec jakby co to krzyczcie :) :grin:

: wt sty 27, 2009 17:37
autor: cowboy
halim pisze:akie wtryski założyc?? 216+soft czy od 110 i oczywiscie soft do tego..
halim, looknij w temat w moim podpisie strona nr 2

user yoobi ma ode mnie wtryski i wyszło mu 132KM

Obrazek

skontaktuj sie z nim to Ci opisze wrażenia i spalanie :)

: śr sty 28, 2009 12:52
autor: mirass
cowboy pisze:
cowboy pisze:moim zdaniem nie ma większych róznic miedzy 216 jednego i drugiego producenta
mirass pisze:z doświadczeń i testów na hamowni powiem że Fratelli bije o głowę Boscha
2 opinie od sprzedawców Boscha i Frateli :)

na Boschu jeżdżą wszystkie auta z VAG wiec chyba ten BOSCH nie jest taki do bani..

opinia np pompiarza z Nadarzyna jest np - tylko Bosch :) ale opinii jest wiele..

a na 230 czy 260 widziałem na zlotach jak nie ma dymu... :)

kiedyś aligator wklejał jakieś zdjęcia z mikroskopu elektronowego czy jakoś tak ale podejrzewam że Bosch tez mógłby zrobić podobny marketing..

widziałem też jakieś wykresy że na 216 z FB było 5KM wiecej...

tak czy owak nie wiem czy na głowę biją ale jak ktoś szuka powyżej 175KM to i tak kupi FB... i nie ma co pisać że BOSCH jest bity na głowę :)

[ Dodano: Wto Sty 27, 2009 16:16 ]
dodam jeszcze mały szczegół

Fratelii Bosio to sama końcówka (BOSCH to zestaw naprawczy) więc jeżeli przekładki są zużyte we wtryskach to trzeba kombinowac, przekładać z innych - generalnie przez to bardziej kłopotliwe w idealnym ustawieniu... tak mi zeznał pompiarz

ponieważ w naturze mało już jest idealnych wtrysków, to jako 216 jednak uważam że warto brać BOSCH-a
mirass pisze:Boscha nie pamiętam kiedy ostatnio miałem
ja np ostatnio zrobiłem ze 12 kompletów i działają - dodam że różni tunerzy na nich robią :), z tego co wiem Rogal robi w Nadarzynie i prawdopodobne jest że tez na BOSCHu...
dokładne zdjęcie spod mikroskopu elektronowego to jest marketing? A to co ty zrobiłeś to nie jest marketing?
Na Fratelli moment dłużej trzyma się, jest wyższa moc możliwa do osiągnięcia a cenę mają identyczną - to już tak na marginesie. Problem jest z ich kupnem bo Włosi realizują zamówienia jak im się chce.

Czy ja napisałem że Bosch jest kiepski? Napisałem ze Fratelli lepiej wychodzi, bo też sporo kompletów wtrysków w życiu zrobiłem na Boschu. Nie pisze tego bo mam 200kpl. końcówek w firmie i zagryzam zęby bo co będzie jak nie zejdzie (mam ostatni :jezor: ), a informuję userów forum. W odróżnieniu od Ciebie nie rzucam ofert kupna.

BTW. W Polsce jest już więcej maszyn do sprawdzenia dwóch ciśnień we wtryskach poza jednym słusznym pompiarzem

:pub:

Mirass

: śr sty 28, 2009 13:59
autor: cowboy
mirass pisze: dokładne zdjęcie spod mikroskopu elektronowego to jest marketing?
zdjęcie zrobione przez lub na zlecenie Fratelli i wklejane przez sprzedawców FB to jest marketing - myślę sobie, że BOSCH jako olbrzymia kompania mogłaby zlecić podobne badania lub zdjęcia na których wynik bylby odwrotny :)
mirass pisze:A to co ty zrobiłeś to nie jest marketing?
w tym temacie akurat zostałem wywołany do tablicy 2 krotnie zanim się udzieliłem:
Furia pisze:Bierz 216 od cowboya on ma chyba boscha? Lepiej kup cos porzadnego niz pozniej masz zalowac :)
sagon pisze:Doładnie.Kolega dobrze Ci doradził.216tki Boscha to sprawdzony patent
Tu masz linka,to poczytaj.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=212214

[ Dodano: 26 Sty 2009 21:11 ]
Tam znajdziesz to co Cie interesuje w linku cowboya.
dlatego się wypowiedziałem i nie napisałem nic w stylu: bierz BOSCHa, Bosch bije FB na głowe bo np. Fratelli jest sprzedawane bez przekładek i trzpieni - nikt Ci tego porządnie nie wyreguluje itp


ja napisałem że jeśli chodzi o 216 to wychodzą podobnie i że podobno FB ma ciutke lepsze wyniki - czyli napisałem prawde


Ty napisałeś że FB bije BOSCHA na głowę - każdy umie czytać :)
Czy ja napisałem że Bosch jest kiepski?
mirass pisze:Fratelli bije o głowę Boscha
przypomnę że dyskusja dotyczy 216-stek

co do większych wtrysków to i tak napisałem że tylko FB - bo BOSCH nie robi końcówek tuningowych
cowboy pisze:tak czy owak nie wiem czy na głowę biją ale jak ktoś szuka powyżej 175KM to i tak kupi FB.
mirass pisze:W odróżnieniu od Ciebie nie rzucam ofert kupna
DYNOSOFT Wrocław - mechanika, chiptuning, pomiary mocy tel. 0502730289
jak to nie? masz również podpis z reklamą firmy, wielokrotnie zapraszałeś userów do robienia aut u siebie, czy może się mylę ?

mirass pisze:BTW. W Polsce jest już więcej maszyn do sprawdzenia dwóch ciśnień we wtryskach poza jednym słusznym pompiarzem
akurat strzeliłeś w płot, bo nie jest to kwestia maszyny - tych maszyn są dziesiątki

ten pompiarz po prostu umie to zrobić (choć zmierzyć też.... ale jest to banalne) - i Bogdan robi też na końcówkach FB od innych tunerów

polecam również rozważyć co będzie jak ktoś zrobi hybrydy wsadzając tylko końcówki na starych wtryskach 1Z z wylataną przekładką i trzpieniami, i dodatkowo pompiarz ustawi tylko pierwsze cisnienie ?

wtedy można porównac osiągi i zadymienie...a juz parę niezaleznych wpisów było że po poprawieniu regulacji u Bogdana z Nadarzyna odnajdywało się np 10 KM i zmalało zadymienie.. (każdy tam może jechać - ja polecam jako sprawdzoną markę, nic z tego nie mam - adres był na forum - cena 200 PLN jak u mnie)

dodam, że takich idealnych wtrysków z małym przelotem jest coraz mniej i może własnie dlatego ze doświadczony pompiarz mówi że trudniej je wyregulowac - tym bardziej ja powierzyłbym to dobremu fachowcowi, bo przy jakichś hardcoreowych 260-tkach różnica 20Barów na wtrysku zasadniczym to może być juz dość duża róznica w ilości paliwa...

z mojej strony EOT

: śr sty 28, 2009 14:04
autor: Furia
Spokojnie panowie :P Mi tam nie przeszkadza ze ktos proponuje swoje uslugi drugiej osobie ktora ma o tym mniejsze pojecie. Chlopak chce wiecej mocy to trzeba mu pomoc :P

: śr sty 28, 2009 14:20
autor: mirass
cowboy pisze:
mirass pisze: dokładne zdjęcie spod mikroskopu elektronowego to jest marketing?
zdjęcie zrobione przez lub na zlecenie Fratelli i wklejane przez sprzedawców FB to jest marketing - myślę sobie, że BOSCH jako olbrzymia kompania mogłaby zlecić podobne badania lub zdjęcia na których wynik bylby odwrotny :)
mirass pisze:A to co ty zrobiłeś to nie jest marketing?
w tym temacie akurat zostałem wywołany do tablicy 2 krotnie zanim się udzieliłem:
Furia pisze:Bierz 216 od cowboya on ma chyba boscha? Lepiej kup cos porzadnego niz pozniej masz zalowac :)
sagon pisze:Doładnie.Kolega dobrze Ci doradził.216tki Boscha to sprawdzony patent
Tu masz linka,to poczytaj.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=212214

[ Dodano: 26 Sty 2009 21:11 ]
Tam znajdziesz to co Cie interesuje w linku cowboya.
dlatego się wypowiedziałem i nie napisałem nic w stylu: bierz BOSCHa, Bosch bije FB na głowe bo np. Fratelli jest sprzedawane bez przekładek i trzpieni - nikt Ci tego porządnie nie wyreguluje itp


ja napisałem że jeśli chodzi o 216 to wychodzą podobnie i że podobno FB ma ciutke lepsze wyniki - czyli napisałem prawde


Ty napisałeś że FB bije BOSCHA na głowę - każdy umie czytać :)
Czy ja napisałem że Bosch jest kiepski?
mirass pisze:Fratelli bije o głowę Boscha
przypomnę że dyskusja dotyczy 216-stek

co do większych wtrysków to i tak napisałem że tylko FB - bo BOSCH nie robi końcówek tuningowych
cowboy pisze:tak czy owak nie wiem czy na głowę biją ale jak ktoś szuka powyżej 175KM to i tak kupi FB.
mirass pisze:W odróżnieniu od Ciebie nie rzucam ofert kupna
DYNOSOFT Wrocław - mechanika, chiptuning, pomiary mocy tel. 0502730289
jak to nie? masz również podpis z reklamą firmy, wielokrotnie zapraszałeś userów do robienia aut u siebie, czy może się mylę ?

mirass pisze:BTW. W Polsce jest już więcej maszyn do sprawdzenia dwóch ciśnień we wtryskach poza jednym słusznym pompiarzem
akurat strzeliłeś w płot, bo nie jest to kwestia maszyny - tych maszyn są dziesiątki

ten pompiarz po prostu umie to zrobić (choć zmierzyć też.... ale jest to banalne) - i Bogdan robi też na końcówkach FB od innych tunerów

polecam również rozważyć co będzie jak ktoś zrobi hybrydy wsadzając tylko końcówki na starych wtryskach 1Z z wylataną przekładką i trzpieniami, i dodatkowo pompiarz ustawi tylko pierwsze cisnienie ?

wtedy można porównac osiągi i zadymienie...a juz parę niezaleznych wpisów było że po poprawieniu regulacji u Bogdana z Nadarzyna odnajdywało się np 10 KM i zmalało zadymienie.. (każdy tam może jechać - ja polecam jako sprawdzoną markę, nic z tego nie mam - adres był na forum - cena 200 PLN jak u mnie)

dodam, że takich idealnych wtrysków z małym przelotem jest coraz mniej i może własnie dlatego ze doświadczony pompiarz mówi że trudniej je wyregulowac - tym bardziej ja powierzyłbym to dobremu fachowcowi, bo przy jakichś hardcoreowych 260-tkach różnica 20Barów na wtrysku zasadniczym to może być juz dość duża róznica w ilości paliwa...

z mojej strony EOT

cowboy wróć do podstawówki i naucz czytać się ze zrozumieniem :green_fuck:

Istotnie podpis jest jako marka firmy, ale nie spuszczanie się na wtryski. Finał wielkiej Orkiestry już był więc wybacz...nic a nic?
Ja mówię o wydajności końcówek a ty o marce Bosch, człowieku od przekładania końcówek. Co do maszyn na dwa ciśnienia nie ma ich dziesiątek w kraju a Panu Bogdan nie jest nie zastąpiony

skoro Bosch zapewne wie o tych zdjęciach to czemu nie zrobił swoich sporo mają tyle kasy itp.? Napisz do nich - może żyją w nieświadomości. Odpalą Ci coś zapewne.

Twoja obecna wypowiedź zeszła na tor boczny - nie wydajności wtrysków a montażu ich, regulacji.Dobry pompiarz ma podkładki regulacyjne na stanie. A może twierdzisz że wtryski robione przez mojego pompiarza to shit?

Wróć do sensu wątku albo zakończ go