mirass pisze:
dokładne zdjęcie spod mikroskopu elektronowego to jest marketing?
zdjęcie zrobione przez lub na zlecenie Fratelli i wklejane przez sprzedawców FB to jest marketing - myślę sobie, że BOSCH jako olbrzymia kompania mogłaby zlecić podobne badania lub zdjęcia na których wynik bylby odwrotny
mirass pisze:A to co ty zrobiłeś to nie jest marketing?
w tym temacie akurat zostałem wywołany do tablicy 2 krotnie zanim się udzieliłem:
Furia pisze:Bierz 216 od cowboya on ma chyba boscha? Lepiej kup cos porzadnego niz pozniej masz zalowac
sagon pisze:Doładnie.Kolega dobrze Ci doradził.216tki Boscha to sprawdzony patent
Tu masz linka,to poczytaj.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=212214
[ Dodano: 26 Sty 2009 21:11 ]
Tam znajdziesz to co Cie interesuje w linku cowboya.
dlatego się wypowiedziałem i nie napisałem nic w stylu: bierz BOSCHa, Bosch bije FB na głowe bo np. Fratelli jest sprzedawane bez przekładek i trzpieni - nikt Ci tego porządnie nie wyreguluje itp
ja napisałem że jeśli chodzi o 216 to wychodzą podobnie i że podobno FB ma ciutke lepsze wyniki - czyli napisałem prawde
Ty napisałeś że FB bije BOSCHA na głowę - każdy umie czytać
Czy ja napisałem że Bosch jest kiepski?
mirass pisze:Fratelli bije o głowę Boscha
przypomnę że dyskusja dotyczy 216-stek
co do większych wtrysków to i tak napisałem że tylko FB - bo BOSCH nie robi końcówek tuningowych
cowboy pisze:tak czy owak nie wiem czy na głowę biją ale jak ktoś szuka powyżej 175KM to i tak kupi FB.
mirass pisze:W odróżnieniu od Ciebie nie rzucam ofert kupna
DYNOSOFT Wrocław - mechanika, chiptuning, pomiary mocy tel. 0502730289
jak to nie? masz również podpis z reklamą firmy, wielokrotnie zapraszałeś userów do robienia aut u siebie, czy może się mylę ?
mirass pisze:BTW. W Polsce jest już więcej maszyn do sprawdzenia dwóch ciśnień we wtryskach poza jednym słusznym pompiarzem
akurat strzeliłeś w płot, bo nie jest to kwestia maszyny - tych maszyn są dziesiątki
ten pompiarz po prostu umie to zrobić (choć zmierzyć też.... ale jest to banalne) - i Bogdan robi też na końcówkach FB od innych tunerów
polecam również rozważyć co będzie jak ktoś zrobi hybrydy wsadzając tylko końcówki na starych wtryskach 1Z z wylataną przekładką i trzpieniami, i dodatkowo pompiarz ustawi tylko pierwsze cisnienie ?
wtedy można porównac osiągi i zadymienie...a juz parę niezaleznych wpisów było że po poprawieniu regulacji u Bogdana z Nadarzyna odnajdywało się np 10 KM i zmalało zadymienie.. (każdy tam może jechać - ja polecam jako sprawdzoną markę, nic z tego nie mam - adres był na forum - cena 200 PLN jak u mnie)
dodam, że takich idealnych wtrysków z małym przelotem jest coraz mniej i może własnie dlatego ze doświadczony pompiarz mówi że trudniej je wyregulowac - tym bardziej ja powierzyłbym to dobremu fachowcowi, bo przy jakichś hardcoreowych 260-tkach różnica 20Barów na wtrysku zasadniczym to może być juz dość duża róznica w ilości paliwa...
z mojej strony EOT