Strona 1 z 2

AHF + 0,216 + turbo ASZ + ori IC - co z tego bedzie ?

: czw sty 15, 2009 17:48
autor: stania-PL
Witam ! :bigok:
Postanowiłem załozyc swój temat, żeby wysłuchac co o tym sądzicie. Chciałbym, żeby ludzie z szerszą wiedzą wypowiadali się.

Więc tak auto GOLF IV '99 silniczek AHF, seria wypluła 116 KM i 242 Nm, został przeprogramowany u Rogala na 136,6 KM i 301,8 Nm.
Obrazek

Mocy zaczeło oczywiscie brakować. Wymieniłem wtryski na 216, po czym padło turbo, zakupiłem więc od ASZ firmy KKK w dobrym stanie (podobno cieszą się dobrą opinią).

Auto z dołu nie ukrywam jest troche leniwe, oto logi z dynamicznej próby 4 bieg.
Obrazek

jak widać z dołu turbo troche późno "startuje". Zamierzam jechać do Rogala na korekte softu co wiadomo poprawi sytuacje.

Teraz moje wątpliwosci, do ilu starcza seryjny IC (który wiadomo jest małych rozmiarów) nie chce zakładać FMIC, bo wiąze się to ze znacznymi kosztami i przeróbkami.
Co będzie w lato wiadomo, że bedzie puchło ale nie chce zagotować motoru nie pałuje motoru non stop po miescie, ale wiadomo czasami trzeba tez przycisnąć.

Jaka jest w miare optymalna granica na takiej konfiguracji, żeby za bardzo nie puchło.
Wogole jakie wyniki osiągaliscie na podobnych gratach?

Pozdrawiam

: czw sty 15, 2009 18:33
autor: cowboy
150KM@330 NM to max bezpieczna granica

: czw sty 15, 2009 18:47
autor: eku_suci
Podłaczam się pod temat.
Czy IC od ARL bedzie dobrym rozwiazaniem czy szukac czegos innego?

: czw sty 15, 2009 19:02
autor: stania-PL
eku_suci pisze:Podłaczam się pod temat.
Czy IC od ARL bedzie dobrym rozwiazaniem czy szukac czegos innego?
Jak go upchniesz to pewnie że dobre rozwiązanie.

: czw sty 15, 2009 19:43
autor: sagon
stania-PL pisze:Wogole jakie wyniki osiągaliscie na podobnych gratach?
Moj AFN+soft 142@314 po dodaniu 216-tek 160@345 na seryjnym icku.
Autko nie strojone.W miedzyczasie doszla jeszcze wieksza suszara awx-arl.
IC wiekszy tez juz lezy.

: czw sty 15, 2009 20:44
autor: eku_suci
Podobno wchodzi w seryjne miejsce bez cudowania.

: czw sty 15, 2009 21:38
autor: grzegorzp
eku_suci pisze:Podobno wchodzi w seryjne miejsce bez cudowania.
podobno
ja niedługo chyba będę się do tego przymierzał
IC od ARL starcza spokojnie do 200KM niektórzy mówią że nawet do 220KM



jeżeli ktoś ma jakieś doświadczenia ze wstawianiem IC do golfa IV z klimą albo w ogóle jakiego kolwiek SMICA do czwórki z klimą to niech da znać

: pt sty 16, 2009 08:42
autor: krzys-jeruzal
my z bratem wstawilismy ic od golfa 5 tdi do bory przed chłodnice klimy troszke pokombimowalismy i udało się ma alu boczki bo z ori wyjsc nie dało by sie podłączyc.będe miał foto to zamieszcze w dziale o fmic.

: pt sty 16, 2009 11:08
autor: grzegorzp
bora ma bardziej wystający zderzak niż golfIV,
ale wstaw foty

: pt sty 16, 2009 11:09
autor: stania-PL
sagon pisze:Moj AFN+soft 142@314 po dodaniu 216-tek 160@345 na seryjnym icku.
Jeździłem latem? Mocno puchło? Sprawdzałeś temp. powietrza w kolektorze?

Dzieki chłopaki za wypowiedzi, chciałbym się dowiedzieć do ilu styknie seryjny IC.

: pt sty 16, 2009 11:17
autor: grzegorzp
zależy czy czysty i dokładnie jaki w tym roku wstawiali, 110KM mczęsto bywały taki że do 160KM dają radę jak poprawisz trochę przepływ powietrza (dobre nacięcia w nadkolu) ale raczej trzeba się nastawić że 140-150KM to już max na lato, bo w zimię oczywiście i 165KM pewnie da radę,
ps
ale jak IC nie jest w stanie idealnym, to 140-150KM
znam przypadki jak wszystko było sprawne a przy 140KM już fura się zaczynała gotować

Re: AHF + 0,216 + turbo ASZ + ori IC - co z tego bedzie ?

: śr lis 28, 2012 12:23
autor: radeks1985
witam podepne sie pod temat posiadam ahf audi a3 po chipie i wtryskach 0.216 kolektor asz wyszło mi 155 hp potem założyłem tłokorozdzielacz 11mm teraz czeka sprzęgło z g60 i jednomas a wczoraj zakupiłem turbawkę z asz i ma pytanie czy muszę zmieniać mam sensor czy moge pozostac na starym? czym sie różni turbo z arl od asz? bo miałem do wyboru arl i asz ale ta z arl nie podobała mi sie to wziołem asz.
na ile mogę liczyć przy 0.216 wtrskach, pompie 11mm, turbie asz, kolektorze asz i na wiosnę fmic. oczywiście po programie

AHF + 0,216 + turbo ASZ + ori IC - co z tego bedzie ?

: śr lis 28, 2012 16:38
autor: Max88
radeks1985,
realnie 170km,bedzie Cie ograniczac turbo , jakbys wzial arl to masz turbo wydajne do tych 190km, ale wtedy trzeba by dawc wtryski 230-260

AHF + 0,216 + turbo ASZ + ori IC - co z tego bedzie ?

: pt lis 30, 2012 17:30
autor: motomysz9
Wdziałem tu na forum wykres, gdzie na 216 gościu miał prawie 200KM na 216, turbo to GTB1756vk .