Strona 1 z 2

Golf 4 115KM+ by KINGSOFT

: pn sty 05, 2009 15:58
autor: gruchaarl
Jeden z naszych nastepnych klientów który zmierzył moc po modyfikacji. Seria 115KM
Obrazek

: pn sty 05, 2009 16:17
autor: cowboy
a czemu taka fala na momencie przy 2200 rpm , turbo sie przycina ?

??

: pn sty 05, 2009 18:31
autor: gruchaarl
Turbinka pracuje bardzo dobrze, dołek w momencie jest nieodczuwalny podczas jazdy, malutka korekta i będzie idealnie :)

Re: ??

: wt sty 06, 2009 09:12
autor: mirass
gruchaarl pisze:Turbinka pracuje bardzo dobrze, dołek w momencie jest nieodczuwalny podczas jazdy, malutka korekta i będzie idealnie :)
sprawdź przepływke

Re: ??

: wt sty 06, 2009 12:29
autor: gruchaarl
mirass pisze:
gruchaarl pisze:Turbinka pracuje bardzo dobrze, dołek w momencie jest nieodczuwalny podczas jazdy, malutka korekta i będzie idealnie :)
sprawdź przepływke
Przepływka była sprawdzana :), Samochód był hamowany niestety na hamowni inercyjnej, to tez ma znaczenie :).

: wt sty 06, 2009 16:33
autor: Rapix
Na ile starczają seryjne pompki w AJM?

: wt sty 06, 2009 17:12
autor: masakra
Rapix pisze:Na ile starczają seryjne pompki w AJM?
Cinkowi wystarczyly na 160 z hakiem...

: śr sty 07, 2009 14:49
autor: Cinek
ale cinek miał z AUY :) starczyły do 163, za to BA też tyle pokazują, turbo za małe

[ Dodano: Sro Sty 07, 2009 1:50 pm ]
a co do wykresu to jak dla mnie za dużo momentu, miałem podobnie i ślizgał sie strasznie. teraz jest w miare płaskie 330 i jest w sam raz

: śr sty 07, 2009 16:18
autor: masakra
Cinek pisze:ale cinek miał z AUY
to sorry za zamieszanie :) , myslalem ze to to samo... :pub:

pozdro

: śr sty 07, 2009 16:40
autor: luki-TDI
Cinek pisze:ale cinek miał z AUY :) starczyły do 163, za to BA też tyle pokazują, turbo za małe

[ Dodano: Sro Sty 07, 2009 1:50 pm ]
a co do wykresu to jak dla mnie za dużo momentu, miałem podobnie i ślizgał sie strasznie. teraz jest w miare płaskie 330 i jest w sam raz
W golfie jest 330nm, Zauważ, że 350nm jest tylko jak jest ten mały peak, ktorego teraz juz nie powinno być tylko jeszcze raz trzeba postawić auto na rolki i wykres powinien troszku inaczej wygladac jeśli chodzi o przebieg mocy powyzej 3200obr. Wszystko po to, żeby było idealnie :)
Pozdrawiam

: czw sty 08, 2009 18:38
autor: goodhope
to nie wina przepływki, hamownii ani turbiny, ale król się nie przyłożył do softu ;) .
Polecone po mapach wykonawczych bez przeliczenia co z tego wyjdzie z map wynikowych.


dobrze policzony AJM, totalna seria, no poza sprężarką zapodaną od BKD (choć te do wybitnie wydatnych nie należą) może hamowany na inercji wyglądać
tak
Pomiar serii, przed wymianą turbo.

pozdro

: czw sty 08, 2009 18:52
autor: sagon
Bardzo ładny wykres kolegogoodhope,.
Tak powinien moim zdaniem wyglądać prawidłowy wykres.
Krzywa momentu pierwsza klasa. :bigok:

olo

: czw sty 08, 2009 20:56
autor: davcio22
wykresik pierwsza klasa

bravo

: czw sty 08, 2009 21:26
autor: gruchaarl
goodhope pisze:to nie wina przepływki, hamownii ani turbiny, ale król się nie przyłożył do softu ;) .
Polecone po mapach wykonawczych bez przeliczenia co z tego wyjdzie z map wynikowych.


dobrze policzony AJM, totalna seria, no poza sprężarką zapodaną od BKD (choć te do wybitnie wydatnych nie należą) może hamowany na inercji wyglądać
tak
Pomiar serii, przed wymianą turbo.

pozdro
Dziekujemy za słowa krytyki, takie też się liczą :)

Ciekawe masz podejście, nie widząc samochodu i jego stanu technicznego, a najważniejsze logów z diagnozy przed i po programie. Od razu oceniasz że król się do softu nie przykłada :jezor: Samochód wymaga jednej korekty i będzie bardzo ładnie :), napewno wykres zobaczysz.

Pokazujesz generalnie AJM ze sprężarką od BKD. Wiadomo że lepiej prezentuje się 170KM niż 140KM. Ale to raczej troche nie na temat, bo jezeli tak bardzo chcesz sie pochwalić to powinieneś założyć własny temat i tam opisać mody. Z mojej strony GRATULACJE.

My nie wykonujemy programów pod wynik i na pokaz. Najważniejsza jest różnica i uśmiechnięta mina Klienta, a auto ma jeździć bezawaryjnie. Ten golfik zaprezentowany przez nas to kombi osiągające setkę w 8,2 sek. A to lepiej od seryjnego ARL'a, a różnica masy znaczna :)

Pozdrawiam