Wybór sprzegła tdi afn
: wt gru 09, 2008 02:18
A więc opcja standardowa czyli dwu mas czy VR6 . Co się bardziej opłaca jak sprawuje się sprzęgło od vr6 ?
moje prywatne zdanie jest takie że w aucie na ulice nie ma sensu odelżaćmanek271 pisze:czy warto do diesla takie lzejsze kolko zakladac czy to nie ma sensu ,roznica w kosztach sa nieduze wiec jak i tak mam kupowac to moze lepiej lekkie ???
to zależy jakie masz plany co do zwiększania mocyA więc opcja standardowa czyli dwu mas czy VR6 . Co się bardziej opłaca jak sprawuje się sprzęgło od vr6 ?
cowboy, wielkie dzieki za info,jestes lepszy ja opcja pomoc w systemie operacyjnym(maly zarcik) dzieki po raz kolejny,pozdrawiammanek271 napisał/a:
czy warto do diesla takie lzejsze kolko zakladac czy to nie ma sensu ,roznica w kosztach sa nieduze wiec jak i tak mam kupowac to moze lepiej lekkie ???
moje prywatne zdanie jest takie że w aucie na ulice nie ma sensu odelżać
TDI ma gigantyczny moment juz na niskich rpm i nie wkręca się do 9 krpm i takie lekkie koło bedzie mniej odczuwalne niż w małym silniku benzynowym kręcącym się wysoko
Cytat:
A więc opcja standardowa czyli dwu mas czy VR6 . Co się bardziej opłaca jak sprawuje się sprzęgło od vr6 ?
to zależy jakie masz plany co do zwiększania mocy
jeśli zatrzymasz się na 160-170KM 340-350NM to seryjny dwumas da radę, przykład chociażby moje auto, ważne żeby program był tak napisany żeby moment narastał łagodnie i max momentu powyzej 2500 rpm oraz żeby auto było uzytkowane w sposób świadomy, czyli ostre przyspieszanie na wysokich biegach w zakresie powyżej 2500
nikt nie napisał że zestaw zamach z G60/ABF/1Z + tarcza i docisk z VR nie daje rady, bo jest to bardzo fajna i tania opcja na grube mody przy TDI ze skrzynią 5 biegowaja mam sprzegło z g60 w ARLu i sprawuje sie bardzo dobrze
Potwierdzam słowa przedmówcy.To naprawde solidne dwumasy.Pózniej już takich nie robili.cowboy pisze:a stare sprzegła 219mm z AFNa naprawde daja radę do 160-170KM
Robb555 miał takie w corbie swojej i jeśli dobrze pamietam to pisał że dopiero przy 400 NM mu zaczeło się ślizgaćsagon pisze:.To naprawde solidne dwumasy.Pózniej już takich nie robili.
Jak robilem sprzegielko to mechanior mowil ze dwumas jest na wykonczeniu i najlepiej go wymienic od razu,ale go olalem i dalej jezdze na takim i nie narzekam narazie, lecz szykuja sie kolejne mody i poprostu zaczynam myslec czy nie bedzie juz czas na zmianesagon pisze:Potwierdzam słowa przedmówcy.To naprawde solidne dwumasy.Pózniej już takich nie robili.
Ale on mial jakas wersje wzmacniana ,bo jak sie go o sprzeglo pytalem to mial taki sam zestaw do sprzedania za 1400 zl,a to nie mozliwe zeby za zwykle sprzeglo tyle wolalcowboy pisze:Robb555 miał takie w corbie swojej i jeśli dobrze pamietam to pisał że dopiero przy 400 NM mu zaczeło się ślizgać
póżniej jak miał 450NM to juz na pewno nie seryjneAle on mial jakas wersje wzmacniana ,bo jak sie go o sprzeglo pytalem to mial taki sam zestaw do sprzedania za 1400 zl,a to nie mozliwe zeby za zwykle sprzeglo tyle wolal