golf v 1.9 105 km tdi droga do 200 km ..... ??

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

twardy82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt lis 28, 2008 18:00
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

golf v 1.9 105 km tdi droga do 200 km ..... ??

Post autor: twardy82 » pt lis 28, 2008 18:09

Witam

Posiadam auto takie jak w opisie ,, przebieg ok 73 tys interesowalo by mnie podkrecenie go na 200+
czy ktos podkrecal juz dokladnie ten silnik bardziej niz wirusik ???
jakie zmiany jakie efekty ?

czy oplaca sie wogole meczyc ten silnik bo mysle ze 190 km to jego max ...czy sa sprawdzone pasujace elementy od mocniejszych wersji ???
czy moze lepiej zaczac od swapa na 1.9 150 km ??

Interesuja mnie odpowiedzi ludzi ktorzy cos grzebneli w tym silniku ,,,
modyfikacje ogolne tdi znam inne auta i silniki tez ;)
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn mar 23, 2009 17:01 przez twardy82, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
blysk777
WĘDOKOWÓZ
Posty: 306
Rejestracja: śr kwie 18, 2007 20:59
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: blysk777 » pt lis 28, 2008 22:04

twardy82, Szukałem info na podobny temat tzn. pd 101.I z tego co znalazłem to tego typu jednostki to w miarę bezpiecznie kręci się na około 180 kucy.Jak więcej potrzebujesz to szukaj asz lub arl.Maja mocnijsze korby,tłoki itp.W pd 101 i 105 są niezbyt mocne dwumasy i sprzęgła...Popatrz ten temat http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=21322 :bigok: :bigok:


d14a1

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pn gru 01, 2008 08:48

blysk777 pisze:twardy82, Szukałem info na podobny temat tzn. pd 101.I z tego co znalazłem to tego typu jednostki to w miarę bezpiecznie kręci się na około 180 kucy.Jak więcej potrzebujesz to szukaj asz lub arl.Maja mocnijsze korby,tłoki itp.W pd 101 i 105 są niezbyt mocne dwumasy i sprzęgła...Popatrz ten temat http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=21322 :bigok: :bigok:
słabo szukasz
http://www.racingforum.pl/19-TDI-BJB-18 ... 59981.html


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
blysk777
WĘDOKOWÓZ
Posty: 306
Rejestracja: śr kwie 18, 2007 20:59
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: blysk777 » pn gru 01, 2008 20:57

mirass pisze:twardy82, Szukałem info na podobny temat tzn. pd 101.I z tego co znalazłem to tego typu jednostki to w miarę bezpiecznie kręci się na około 180 kucy.Jak więcej potrzebujesz to szukaj asz lub arl.Maja mocnijsze korby,tłoki itp.W pd 101 i 105 są niezbyt mocne dwumasy i sprzęgła...Popatrz ten temat http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=21322 :bigok: :bigok:


słabo szukasz
http://www.racingforum.pl...law-t59981.html
..Może akurat nieznalazłem tego wykresu,ale moc jest podobna do tej którą podałem. :bajer:


d14a1

Awatar użytkownika
Broker89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 311
Rejestracja: pn kwie 07, 2008 15:06
Lokalizacja: Wwa/Lwo

Post autor: Broker89 » pn gru 01, 2008 22:09

tdi- icek, wydech przelot 2,5'', egr, turbawka większa, program, potem już tylko wałki i sprzęgło :bigok:


[url=http://img694.imageshack.us/i/37923698.jpg/][img]http://img694.imageshack.us/img694/1319/37923698.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
luki-TDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt mar 28, 2008 22:42
Lokalizacja: Stary Sącz/Kraków
Kontakt:

Post autor: luki-TDI » pn gru 01, 2008 22:47

Turbo ARL+ soft wystarczy by cieszyć się przyzwoitym wynikiem i bezproblemową jazdą - skrzynia biegów i sprzęgło nie jest zbyt wytrzymałe na większe moce. Jako opcja i polecane jest wymiana skrzyni na 6biegową z mocnym sprzęgłem.


KINGSOFT CHIPTUNING - MODYFIKACJE DIESEL - BENZYNA
Łukasz kom 793-599-009 gg:1195240 Stary Sącz ul. Wegierska 17 B
www.kingsoft.com.pl
Oddzial:Bartek tel. 606659392 Ostrowiec Świętokrzyski

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » śr gru 03, 2008 12:39

luki-TDI pisze:Turbo ARL+ soft wystarczy by cieszyć się przyzwoitym wynikiem i bezproblemową jazdą - skrzynia biegów i sprzęgło nie jest zbyt wytrzymałe na większe moce. Jako opcja i polecane jest wymiana skrzyni na 6biegową z mocnym sprzęgłem.
tak jak Luki-tdi napisał, ja dodam tylko że dół silnika hamował mnie bo to w końcu 100PD. Sprzęgła w nowych setkach to mega porażka-potrafi drgać przy 320Nm a padać w mgnieniu oka przy ok.340Nm


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
marcinvvv
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw paź 16, 2008 11:35
Lokalizacja: jesteś?
Kontakt:

Post autor: marcinvvv » pn gru 15, 2008 19:57

ja mam wlasnie ten silnik. turbo ARL , program , wydech 2,5". moc 170km i 345 niutkow.
sprzeglo jak narazie wytrzymuje, nie ma zadnych drgan wiec jest to bezpieczny setup. w planach sa pompowtryski i troche ''agresywniejszy'' program. dam znac jak sprzeglo to zniesie. jesli nie wytrzyma to bedzie trzeba wymienic skrzynie na 6biegow

Obrazek


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16607][img]http://www.motostat.pl/user_images/16607/icon1.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn gru 15, 2008 20:29

tdi- icek, wydech przelot 2,5'', egr, turbawka większa, program, potem już tylko wałki i sprzęgło

i chyba pompki trzeba dac lepsze
Ostatnio zmieniony pn gru 15, 2008 20:30 przez Krzylu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt gru 16, 2008 12:36

marcinvvv pisze:wydech 2,5"
nie oszukuj, bo tylko do połowy :bigok: czyli jakby go nie było


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

twardy82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt lis 28, 2008 18:00
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: twardy82 » pn sty 19, 2009 20:55

dzieki wszystkiem ...


najbardzej zalezy mi na takich postach jak marcinvw :pub:

dawaj znac jak cos jeszcze wymodzisz ,,,,

jak sprzeglo jeszce trzyma przy tych wartosciach to super !

Zakladal juz ktos mocniejsze sprzeglo czy jednomasa do tego silnika ??

czekam na innych modzacych uzytkownikow mk5 tdi 105 :chytry:

[ Dodano: 19 Sty 2009 21:28 ]
Orietuje sie ktos czy jakies inne turbiny oprocz od ARL by podeszly razem z kolektorem ??
oczywiscie o podobnych mozliwosciach ..



guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: guluwroc » wt sty 20, 2009 22:39

twardy82 pisze:dzieki wszystkiem ...


najbardzej zalezy mi na takich postach jak marcinvw :pub:

dawaj znac jak cos jeszcze wymodzisz ,,,,

jak sprzeglo jeszce trzyma przy tych wartosciach to super !

Zakladal juz ktos mocniejsze sprzeglo czy jednomasa do tego silnika ??

czekam na innych modzacych uzytkownikow mk5 tdi 105 :chytry:

[ Dodano: 19 Sty 2009 21:28 ]
Orietuje sie ktos czy jakies inne turbiny oprocz od ARL by podeszly razem z kolektorem ??
oczywiscie o podobnych mozliwosciach ..
Dostaleś gotowy przepis na setup przez nas zrobiony to czego jeszcze szukasz?
350-360 Nm moim zdaniem można max zrobić i i tak sprzęło długo nie pożyje,chcesz mieć spokój to można spróbować założyć jednomasa z 1Z i VR6 sprzęgło ale będzie hałasować na postoju albo jak my zrobiliśmy zmiane skrzyni na 6 biegową,pompowtryski orginalne są słabe więc 185 KM to i tak dobry wynik jeśłi sie taki uzyska na seryjnych.

Seryjnej większej i wydajnieszej niż ARL nie znajdziesz a i tak będzie CIe czekać przeróbka poczatku wydechu.



twardy82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt lis 28, 2008 18:00
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: twardy82 » czw sty 22, 2009 01:03

mozna sprobowac czy taki zestaw podejdzie z1/vr6 ...???
a komplecik od vr6 tez podejdzie ???
Ostatnio zmieniony czw sty 22, 2009 01:03 przez twardy82, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
lasek75
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: sob sty 31, 2009 22:11
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: lasek75 » sob sty 31, 2009 23:35

ja miałem w serii przed hamowaniem 105 kucyków. Po hamowaniu okazało się, że seria kręci w granicach 115KM. Po wgraniu "virusika" w V-techu, wyhamowali mi na 138KM. Teraz bez problemu bije do 200+, max który wykręciłem na autostradce 220. Było miło.... :grin:
Pozdrawiam!


Pytania? Odpowiedz na forum- bo od tego jest:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości