1.9tdi czy 2.5TDI R5 - oba 150 KM - ktory lepszy??

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

andy_czarny
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

1.9tdi czy 2.5TDI R5 - oba 150 KM - ktory lepszy??

Post autor: andy_czarny » czw paź 30, 2008 23:11

Siemka zakladam temat bo przed chwila sprzeczalem sie z bratem o to, ktory silnik lepszy do modzenia do jezdzenia..- czyli ktory lepszy do wszystkiego??
Nawet nie wiem czy R5 da sie przeswapowac do Mk4 ale porownajcie te silniki bo z tego co wyczytalem na roznych forach to moc maja podobna i obie jednostki sa raczej bez awaryjne(mowimy tu o R5 a nie v6 gdzie wszystko pada...)

Wiec ktory silnik wybrali byscie i dlaczego??

aha i ktos mi moze powiedziec czy r5 da rade wsadzic do golfa bez wielkich przerobek bo ja mowielm ze nei da rady bez kombinowania :P??



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » czw paź 30, 2008 23:22

do leona wsadzili 2,5 tdi r5, ale czy do golfa wejdzie...
co znaczy lepszy do modzenia?
1.9tdi na pewno łatwiejszy/bardziej opanowany/częściej modzony
Ostatnio zmieniony czw paź 30, 2008 23:23 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 1 raz.



andy_czarny
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: andy_czarny » czw paź 30, 2008 23:34

z tego co wiem to do toledo wsadzili i juz jest 285 KM a chyba malo ktory arl tyle osiaga??



Awatar użytkownika
luki-TDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt mar 28, 2008 22:42
Lokalizacja: Stary Sącz/Kraków
Kontakt:

Post autor: luki-TDI » czw paź 30, 2008 23:36

Wszystko zależy jakie moce Cie interesują. R5 to już troche rzeźba żeby wsadzić do - leon,golf,a3,octavia(to jedno i to samo praktycznie jeśli chodzi komora silnika). Na 1.9 czy 2.0 mozna spokojnie uzyskac moce 230-240km do jazdy na codzień.

[ Dodano: 30 Paź 2008 22:39 ]
andy_czarny pisze:z tego co wiem to do toledo wsadzili i juz jest 285 KM a chyba malo ktory arl tyle osiaga??
285km i ciągły problem trakcji. Autko bardzo fajnie jeździło nie wiem jak na obecną chwile, ale mi sie podobało. A żaden ARL bez wymiany pompowtrysków nie osiągnie takiej mocy no chyba ze NITRO.


KINGSOFT CHIPTUNING - MODYFIKACJE DIESEL - BENZYNA
Łukasz kom 793-599-009 gg:1195240 Stary Sącz ul. Wegierska 17 B
www.kingsoft.com.pl
Oddzial:Bartek tel. 606659392 Ostrowiec Świętokrzyski

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pt paź 31, 2008 18:44

sam wlasnie rozkminialem temat swapu tego silnika R5....doszedlem do wniosku że gra nie warta świeczki do auta do jazdy na codzień.....koszta włozenia go do auta, przeniesienie napędu i wymodzenia go na jakies 300 PS spłukają kieszeń doszczętnie a uzyskane przyrosty mocy nie będą adekwentne do wydanej kasy. Pozatym ten silnik juz nie bedzie taki ekonomiczny przy 300 PS - odrazu lepiej VR6 turbo :) patrząc z tej perspektywy.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » pt paź 31, 2008 23:43

z tego co wiem to Daniel z TTC wsadził 2,5 TDi do Toledo i ma ponad 300 kucy :)


Obrazek

andy_czarny
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: andy_czarny » sob lis 01, 2008 12:28

czemu piszecie ze koszty bede takie mega duze?? ten silnik przy nie wielu modach osiagnie 250+ a zeby wyciagnac tyle z 1,9 to juz kase tez mega potrzebna...



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » sob lis 01, 2008 12:42

andy_czarny pisze:czemu piszecie ze koszty bede takie mega duze?? ten silnik przy nie wielu modach osiagnie 250+ a zeby wyciagnac tyle z 1,9 to juz kase tez mega potrzebna...
bo to prawda,
1,9 w golfi IV jeździ a 2,5 trzebany swapować, więc kolejne koszty, itd.



gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: gruchaarl » pn lis 03, 2008 11:43

andy_czarny pisze:czemu piszecie ze koszty bede takie mega duze?? ten silnik przy nie wielu modach osiagnie 250+ a zeby wyciagnac tyle z 1,9 to juz kase tez mega potrzebna...
tak a gdzie koszty przekładki samego silnika. Czy to bierzesz pod uwagę ??



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pn lis 03, 2008 18:53

czemu piszecie ze koszty bede takie mega duze?? ten silnik przy nie wielu modach osiagnie 250+ a zeby wyciagnac tyle z 1,9 to juz kase tez mega potrzebna...
jestes pewien ze na ori pompkach zrobisz 250+ ? :D


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: gruchaarl » pn lis 03, 2008 19:37

aw69 pisze:
czemu piszecie ze koszty bede takie mega duze?? ten silnik przy nie wielu modach osiagnie 250+ a zeby wyciagnac tyle z 1,9 to juz kase tez mega potrzebna...
jestes pewien ze na ori pompkach zrobisz 250+ ? :D
Dokładnie, nie mówiąc o tym ze generalnie koszt przerobienia sięga zenitu :)



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pn lis 03, 2008 22:12

a nie wspomniany jeszcze był temat przeniesienia napędu, a konkretnie sprzęgła....tak wiec moim skromnym zdaniem taki 2,5 tdi mozna sobie darować


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » śr cze 03, 2009 22:52

takie moje pytanie, czym sie roznily te silniki 2.5 w audi c4?? jeden mial 115 a drugi 140?? wszyscy pisza tu jakies duze moce, fakt czytalme o tym tez na innych forach, ale np osiagniecie z tego silnika okolo 200ps, duzo by mu zaszkodzilo?? :bajer:

doadam ze nie chce swapu tylko zastanwiam sie nad kupnem wlasnie audi a6 c4 z tym silnikiem lub passata 1.9 tdi



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » czw cze 04, 2009 06:58

Włochaty pisze:czym sie roznily te silniki 2.5 w audi c4?? jeden mial 115 a drugi 140??
wtryski i pewnie jeszcze kilka mniej znaczacych elementow choc przy modzeniu to niekoniecznie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości