Strona 1 z 6

chip w mk4

: pt paź 03, 2008 21:15
autor: nephew
witam,mam mk4 TDI 110, 99 rok, 210 tys. myslalem ostatnio o chip tuningu i mam takie pytanie co mozna wycisnac z tego silnika,bo ja myslalem o 150 PS , i jak jest z zywotnoscia silnika bo czytalem na forum i sa podzielone opinie,dbam o silnik wymieniam olej co 15tys ,rozrzad co 60 tys ,filtry itd,znalazlem firme ktora montuje chipa za 195 funtow to cos chyba za tanio co wy o tym myslicie?

to co oni oferuja
http://www.more-bhp.com/golf-iv/vw-golf ... remap.html

: sob paź 04, 2008 09:08
autor: Rapix
Olej co 15tys to według mnie stanowczo za długi okres miedzy wymianami...
Dwa z 110KM zrobienie na 150KM jest mało realne! A jeśli nawet by się udało niektóry osprzęt nie przeżyję zbyt wiele..
Według mnie olej powinneś zacząć wymieniać częściej tzn około 10tys km.
A po programie możesz liczyć na moc &140KM

: sob paź 04, 2008 15:27
autor: nephew
wymieniam co 15 bo tak w ksiazce serwisowej jest napisane to tak wymieniam,a ta firma do ktorej podalem linka oferuja 145ps,tylko takie moje pytanie 195 funtow to nie za tanio?

: pn paź 06, 2008 15:39
autor: krzysiu210
piszesz o funtach więc rozumiem że w Anglii jesteś ... nikt Ci chyba tu nie powie czy to
mało czy dużo bo nie wiemy ile tam się cenią za robotę ...
tutaj jakbyś chciał robić soft to 1000 - 1200 PLN i jak silniczek jest zdrowiutki to dobry
tuner Ci wyciśnie z niego 140 HorsPołersów :-)
150 koników to raczej mało realne, potrzeba by było do tego np. wymienić IC lub większe TURBO

: pn paź 06, 2008 17:36
autor: Cinek
krzysiu210 pisze:potrzeba by było do tego np. wymienić IC lub większe TURBO
znaczy uważasz że wystarczy zmienić cooler ALBO turbine i bedzie 150 ? a wiesz czy tylko czytałeś jak działa układ ssący ?

: pn paź 06, 2008 19:07
autor: andrew.zbyrko
Cinek pisze:a wiesz czy tylko czytałeś jak działa układ ssący ?
a możesz to rozwinąć?

: pn paź 06, 2008 20:35
autor: Cinek
andrew.zbyrko pisze:
Cinek pisze:a wiesz czy tylko czytałeś jak działa układ ssący ?
a możesz to rozwinąć?
zawsze mi sie wydawało że montuje sie po kolei: skoro do większej mocy potrzeba więcej paliwa i powietrza to zmiany robi sie w obydwu układach.
ni i skoro w układzie ssącym montuje sie większą turbine, ciśnienia wzrasta wraz z temperaturą to wsadza sie też coler żeby silnik odstał zimne powietrze. i nigdy nie uczyli że wymienia sie albo coler albo turbine. o ile wymiana samej turbiny ma sens to wymiana samego colera już niekoniecznie, chyba że na starej podnosimy ciśnienie do granic. tyle że turbina w seryjnej 110 nie ma szans napompować tyle powietrza żeby starczyło do 150 KM, a nawet jak jest w super stanie i napompuje to starczy na bardzo krótko

: pn paź 06, 2008 21:51
autor: Broker89
wymień wtryski :bigok:

: wt paź 07, 2008 23:07
autor: nephew
znalazlem druga firme ktora oferuje 140 PS za 300 funtow jestem w szkocji i tu cena 300 a w angli 195 cena sie rozni pewnie dlatego jak i w autach w angli sa tansze wiec moze dlatego chip jest tanszy i ogolnie serwis

: śr paź 08, 2008 08:52
autor: Kaktus_dj
ale i w anglii też nie brakuje partaczy, poczytaj na forach o firmie i sprawdz czy mają hamownię. btw z jakiego miasta w szkocji jestes?

: śr paź 08, 2008 09:53
autor: nephew
EAST KILBRIDE kolo GLASGOW

110+

: śr paź 08, 2008 12:39
autor: gruchaarl
Wymiana turba na 150PS ARL, strojenie, cooler zostaje wtryski zostają. W granicach 160KM.

Jeżeli wymienisz pompki na AL + seryjny cooler od ARL, to wtedy można zrobić go na 185-190KM

Pozdro

: śr paź 08, 2008 15:41
autor: elemenateur
gruchaarl pisze:Wymiana turba na 150PS ARL, strojenie, cooler zostaje wtryski zostają. W granicach 160KM.

Jeżeli wymienisz pompki na AL + seryjny cooler od ARL, to wtedy można zrobić go na 185-190KM
Grucha te seryjne wtryski 0,205 mu stykną do 160 ps?

: śr paź 08, 2008 15:58
autor: cowboy
Grucha te seryjne wtryski 0,205 mu stykną do 160 ps?
gruchaarl pisze:Jeżeli wymienisz pompki na AL
chyba nastąpiło małe nieporozumienie, mowa o modach 1.9 TDI VP