chip w mk4

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

nephew
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pt lut 22, 2008 23:25
Lokalizacja: belchatow

chip w mk4

Post autor: nephew » pt paź 03, 2008 21:15

witam,mam mk4 TDI 110, 99 rok, 210 tys. myslalem ostatnio o chip tuningu i mam takie pytanie co mozna wycisnac z tego silnika,bo ja myslalem o 150 PS , i jak jest z zywotnoscia silnika bo czytalem na forum i sa podzielone opinie,dbam o silnik wymieniam olej co 15tys ,rozrzad co 60 tys ,filtry itd,znalazlem firme ktora montuje chipa za 195 funtow to cos chyba za tanio co wy o tym myslicie?

to co oni oferuja
http://www.more-bhp.com/golf-iv/vw-golf ... remap.html



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » sob paź 04, 2008 09:08

Olej co 15tys to według mnie stanowczo za długi okres miedzy wymianami...
Dwa z 110KM zrobienie na 150KM jest mało realne! A jeśli nawet by się udało niektóry osprzęt nie przeżyję zbyt wiele..
Według mnie olej powinneś zacząć wymieniać częściej tzn około 10tys km.
A po programie możesz liczyć na moc &140KM



nephew
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pt lut 22, 2008 23:25
Lokalizacja: belchatow

Post autor: nephew » sob paź 04, 2008 15:27

wymieniam co 15 bo tak w ksiazce serwisowej jest napisane to tak wymieniam,a ta firma do ktorej podalem linka oferuja 145ps,tylko takie moje pytanie 195 funtow to nie za tanio?



krzysiu210
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: pn lis 27, 2006 03:24

Post autor: krzysiu210 » pn paź 06, 2008 15:39

piszesz o funtach więc rozumiem że w Anglii jesteś ... nikt Ci chyba tu nie powie czy to
mało czy dużo bo nie wiemy ile tam się cenią za robotę ...
tutaj jakbyś chciał robić soft to 1000 - 1200 PLN i jak silniczek jest zdrowiutki to dobry
tuner Ci wyciśnie z niego 140 HorsPołersów :-)
150 koników to raczej mało realne, potrzeba by było do tego np. wymienić IC lub większe TURBO



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pn paź 06, 2008 17:36

krzysiu210 pisze:potrzeba by było do tego np. wymienić IC lub większe TURBO
znaczy uważasz że wystarczy zmienić cooler ALBO turbine i bedzie 150 ? a wiesz czy tylko czytałeś jak działa układ ssący ?


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » pn paź 06, 2008 19:07

Cinek pisze:a wiesz czy tylko czytałeś jak działa układ ssący ?
a możesz to rozwinąć?


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pn paź 06, 2008 20:35

andrew.zbyrko pisze:
Cinek pisze:a wiesz czy tylko czytałeś jak działa układ ssący ?
a możesz to rozwinąć?
zawsze mi sie wydawało że montuje sie po kolei: skoro do większej mocy potrzeba więcej paliwa i powietrza to zmiany robi sie w obydwu układach.
ni i skoro w układzie ssącym montuje sie większą turbine, ciśnienia wzrasta wraz z temperaturą to wsadza sie też coler żeby silnik odstał zimne powietrze. i nigdy nie uczyli że wymienia sie albo coler albo turbine. o ile wymiana samej turbiny ma sens to wymiana samego colera już niekoniecznie, chyba że na starej podnosimy ciśnienie do granic. tyle że turbina w seryjnej 110 nie ma szans napompować tyle powietrza żeby starczyło do 150 KM, a nawet jak jest w super stanie i napompuje to starczy na bardzo krótko
Ostatnio zmieniony pn paź 06, 2008 20:37 przez Cinek, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Broker89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 311
Rejestracja: pn kwie 07, 2008 15:06
Lokalizacja: Wwa/Lwo

Post autor: Broker89 » pn paź 06, 2008 21:51

wymień wtryski :bigok:


[url=http://img694.imageshack.us/i/37923698.jpg/][img]http://img694.imageshack.us/img694/1319/37923698.jpg[/img][/url]

nephew
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pt lut 22, 2008 23:25
Lokalizacja: belchatow

Post autor: nephew » wt paź 07, 2008 23:07

znalazlem druga firme ktora oferuje 140 PS za 300 funtow jestem w szkocji i tu cena 300 a w angli 195 cena sie rozni pewnie dlatego jak i w autach w angli sa tansze wiec moze dlatego chip jest tanszy i ogolnie serwis
Ostatnio zmieniony wt paź 07, 2008 23:08 przez nephew, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Kaktus_dj
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: wt paź 03, 2006 22:25
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Kaktus_dj » śr paź 08, 2008 08:52

ale i w anglii też nie brakuje partaczy, poczytaj na forach o firmie i sprawdz czy mają hamownię. btw z jakiego miasta w szkocji jestes?



nephew
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pt lut 22, 2008 23:25
Lokalizacja: belchatow

Post autor: nephew » śr paź 08, 2008 09:53

EAST KILBRIDE kolo GLASGOW



gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

110+

Post autor: gruchaarl » śr paź 08, 2008 12:39

Wymiana turba na 150PS ARL, strojenie, cooler zostaje wtryski zostają. W granicach 160KM.

Jeżeli wymienisz pompki na AL + seryjny cooler od ARL, to wtedy można zrobić go na 185-190KM

Pozdro



Awatar użytkownika
elemenateur
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 460
Rejestracja: pn lis 19, 2007 14:29
Lokalizacja: SZCZECIN / GŁOGÓW
Kontakt:

Post autor: elemenateur » śr paź 08, 2008 15:41

gruchaarl pisze:Wymiana turba na 150PS ARL, strojenie, cooler zostaje wtryski zostają. W granicach 160KM.

Jeżeli wymienisz pompki na AL + seryjny cooler od ARL, to wtedy można zrobić go na 185-190KM
Grucha te seryjne wtryski 0,205 mu stykną do 160 ps?


NAJNIŻSZE CENY NA OLEJE MOTUL NA FORUM
FERODO, LIQUI MOLY, MILLERS, LEMFORDER
Zadowolenie klientów bezcenne ->viewtopic.php?f=32&t=154643
Obrazek
DO DYSPOZYCJI DOTYCHCZASOWYCH I NOWYCH KLIENTÓW JESTEŚMY POD NICKIEM ELEMENATEUR
TELEFON: 730338154, 663962604, 794675296, 796553835
GG: 51221933, 347504, 17787178
EMAIL: SKLEP@PRO-CHOICE.PL

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr paź 08, 2008 15:58

Grucha te seryjne wtryski 0,205 mu stykną do 160 ps?
gruchaarl pisze:Jeżeli wymienisz pompki na AL
chyba nastąpiło małe nieporozumienie, mowa o modach 1.9 TDI VP



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości