Strona 1 z 2

Audi A4 B5 AJM by MR Motors i Jaro4444 :)

: wt wrz 16, 2008 21:01
autor: jaro4444
Obrazek


Dzisiejszy wynik w Audi A4 B5 AJM.
Mody:
- słupek silnika ASZ,
- skrzynia 6,
- sprzegło 240 mm,
- FMIC,
- turbo BRD

Znienawidziłem ten samochód za wszystkie kolejne sprawiane mi problemy podczas SWAP-a i przeróbek, ale dziś nastąpiło strojenie. Rogal wcześniej już szykował program pod sterownik od AJM ale dziś walczył jeszcze z autem 5 godzin na rolkach. Wynik jest taki jaki po Witku można się spodziewać :hmm:
Jak zwykle pokazał klasę. :prayer:

Jak się tym jeździ - krótko mówiąc zapierd.... :satan: :satan:
Płynnie pracuje przy mniejszych obciążeniach, chodzi cicho a jak już się go smagnie pedałem gazu to idzie jak zły :hehe:

Jeszcze raz podziękowania dla tunera za robotę :okej:

: wt wrz 16, 2008 21:51
autor: mahoo
Gratuluję! Kolejne potwierdzenie, że z AJMa też można niezłego wymiatacza zrobić :bigok:
BRD hmm 170KM w serii z 2L :helm:
Dużo problemów ze spasowaniem tej turbiny? Pewnie ciężko było znaleźć taki okaz...

: wt wrz 16, 2008 22:00
autor: jaro4444
mahoo pisze:Gratuluję! Kolejne potwierdzenie, że z AJMa też można niezłego wymiatacza zrobić
Kolego osprzęt został z AJM. Blok silnika i głowica to z ASZ czyli 130 KM, pompki AL, kolektor dolotowy AWX/AVF, chłodnica oleju AVF,sprzegło 240 mm od AVF, skrzynia AVF.

Montaż turbiny BRD do AJM jest absolutnie P&P. Nawet wąż "S" pasuje bo BRD jest na opaskę nie szybkozłączkę ;)

: wt wrz 16, 2008 22:07
autor: zaprzal
to co wlasciwie jest z AJM?:)

: wt wrz 16, 2008 22:09
autor: jaro4444
zaprzal pisze:to co wlasciwie jest z AJM?:)
Pierwszy PD VW - 115 KM, 285Nm.

: wt wrz 16, 2008 22:42
autor: mahoo
jaro4444 pisze:
zaprzal pisze:to co wlasciwie jest z AJM?:)
Pierwszy PD VW - 115 KM, 285Nm.
z AJMa jest cała reszta :grin:
Było mniejsze sprzęgło niż 240mm? W Etce się orientowałem, tam pisze że mam 240stke...

: wt wrz 16, 2008 22:46
autor: jaro4444
AJM ma 228 mm
ATJ, AVF - 240 mm tak jak i V6 2.5 TDI.

: śr wrz 17, 2008 00:52
autor: zaprzal
jaro4444 pisze:
zaprzal pisze:to co wlasciwie jest z AJM?:)
Pierwszy PD VW - 115 KM, 285Nm.
mialem na mysli, co w tym aucie pozostało z AJM?

: śr wrz 17, 2008 08:31
autor: jaro4444
zaprzal pisze:
mialem na mysli, co w tym aucie pozostało z AJM?
Miska olejowa, pokrywa zaworów, smok pompy oleju, obudowy rozdządu, kolektor wydechowy, podstawa filtra oleju, łapy osprzętowe, osprzęt, vacum pompa, sterownik ECU, ... :smoke:

: śr wrz 17, 2008 08:37
autor: blysk777
jaro4444, Fajny wynik.Gratki :bigok: :bigok:

: śr wrz 17, 2008 09:30
autor: cowboy
ładnie :bigok:

hamownia na mineralnej miała jakąś przebudowę ?

: śr wrz 17, 2008 09:41
autor: jaro4444
cowboy pisze: hamownia na mineralnej miała jakąś przebudowę ?
A skąd takie pytanie? Na razie jest jak dawniej, ale z tego co wiem (a wiem dobrze :hmm: ) to lada dzień będzie tam obciążeniówka.

: śr wrz 17, 2008 10:34
autor: cowboy
A skąd takie pytanie? Na razie jest jak dawniej, ale z tego co wiem (a wiem dobrze :hmm: ) to lada dzień będzie tam obciążeniówka.
koledzy pisali że nie mozna było shamowac auta u Grabowskiego...wiec skojarzyłem to z informacjami, ze ma byc nowa hamownia 4x4 i myslałem ze własnie trwają prace

ta obciążeniówka to NIE_MAHA ? :)

dzieki za info

: śr wrz 17, 2008 11:39
autor: jaro4444
Cowboy tak, będzie to NIE_MAHA ale za to bardzo rozbudowana w możlwiościach dodatkowych, o bardzo wysokiej ilości zbieranych informacji z rolki. z możliwościami symulowania wielu rodzajów obciążeń.
To ma być już wypas na wysokim poziomie.
Podejrzewam, że jedno z pierwszych aut na niej robionych to będzie mój nowy wóz :chytry: :grin: