AXR po chipie, co dalej??

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

andy_czarny
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

AXR po chipie, co dalej??

Post autor: andy_czarny » sob wrz 06, 2008 16:14

Siemka moj AXR po wirusku pokazal 145PS i 320NM i po miesiacu jezdzenia znowu mi malo wiec chcial bym zebyscie sprostowali moj plan:

1.Zamontowac FMIC pod zderzak od r32
2.Turbo z ARL-wejdzie plug&play w miejsce mojego??
3.Pompowtryski no wlasnei na jakie zmienic??
4.Ile zniesie silnik bo nie chcial bym "dostac tłokiem w glowe"??

Ktos juz robil ten motor??

Aha i koles ktory mi wirusowal golfa nie zajmuje sie mechanika i nie wiem czy oddac to do jakiejs innej firmy(JAKIEJ??) zeby zrobili calosc czy zrobic to samemu i oddac to znowu do tego kolesia zeby ulozyl program lub innej firmy (zaloznie turbo i IC jest do ogarniecia przy pomocy znajomych)

pomozecie??

p.s sprzedaz autka nie wchodzi w gre a silnik jest zdrowiuski i ma nie duzy przebieg bo tylko 90 tys.



Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

Post autor: malutki » sob wrz 06, 2008 16:21

andy_czarny pisze:1.Zamontowac FMIC pod zderzak od r32
r32 byl wolnossacy ;) fmic chyba mozesz poszukac wsrod dostawczakow. poczytaj na forum, bo troche tych podlubanych diesli jest.
co do firm to na forum tez kilka osob ktore sie tym zajmuja. mysle ze tez tu zajza wiec nie robie reklamy :bigok:


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

andy_czarny
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: andy_czarny » sob wrz 06, 2008 16:29

napisalem o zderzaku bo pod seryjny raczej ciezko wsadzic..



Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

Post autor: malutki » sob wrz 06, 2008 16:32

andy_czarny pisze:napisalem o zderzaku bo pod seryjny raczej ciezko wsadzic..
ok :bigok:


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » sob wrz 06, 2008 20:20

Pierwsze pytanie - w ile mocy mierzysz? Dopiero wówczas możemy Ci odpowiedzieć.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob wrz 06, 2008 20:35

axr to taka malo szalowa baza, ale ze 180 zniesie przy kierowniku z mozgiem na miejscu. arl, fmic, pompki od 130 i heja.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

andy_czarny
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: andy_czarny » sob wrz 06, 2008 22:13

celowal bym wlasnie w 180KM (narazie)
jak chcial bym wiecej a pewnie z czasem tak bedzie to co tylko swap czy jest jakas inna opcja??
holera to nie wiem czy wogole sie pakowac w robienie czegos wiecej:/ ehh
Ostatnio zmieniony sob wrz 06, 2008 22:18 przez andy_czarny, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » ndz wrz 07, 2008 01:14

axr to taka malo szalowa baza, ale ze 180 zniesie przy kierowniku z mozgiem na miejscu. arl, fmic, pompki od 130 i heja.
I tu sie mylisz kolego....AXR to wlasnie bardzo ciekawa jednostka napędowa która w seri posiada wydajne pompki starczające do kolo 180 KM...jako ciekawostkę dodam ze takie autka po samym sofcie wychodzą nawet na ponad 150 KM widzialem na wlasne oczy jak Rogal wystrugał pewne A3 na 157 KM samym softem


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz wrz 07, 2008 01:36

pompki moze wydajniejsze niz atd, ale dol 115, dlatego szalu nie ma. mozna 200 zrobic i bedzie smigac tylko kierownik musi miec pojecie czym jezdzi. duzo 101 w serii wychodzi bogato, dlatego te 150 po chipsie nie jest wielkim problemem.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » ndz wrz 07, 2008 01:42

a 200 KM to mało ???? W zupelnosci wystarczająco i zarazem takie maximum jakie polecam z silnika 1,9 TDI do normalnego bezawaryjnego poruszania sie nawet z silnika AXR, do tego moment w okolicach 370 - 380 Nm


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz wrz 07, 2008 01:48

ale ja nie mowie ze malo :) 200 to juz duza stadnina, tylko czy zalozyciel tematu za szybko sie nie znudzi? malo jest pdekow z dolem 115 w okolicach 200, choc kilka smiga.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » ndz wrz 07, 2008 10:32

souler pisze:pompki moze wydajniejsze niz atd, ale dol 115, dlatego szalu nie ma. mozna 200 zrobic i bedzie smigac tylko kierownik musi miec pojecie czym jezdzi. duzo 101 w serii wychodzi bogato, dlatego te 150 po chipsie nie jest wielkim problemem.
Dolot jest Kolego na nowym kolektorze (takim jak ASZ/ARL) tylko ma elektrycznie sterowaną klapę gaszącą.
Co do dołu AXr to ciekawostka - porównywałem nr VW bloku silnika AXR i ARL z 2005 r. Oba miały końcówkę nr "AN". Jeśli tak to ciekaw jestem czy mają te same wały korbowodowe?
AXR po wymianie tyrbiny na ARL i zapodaniu chłodnicy oleju od ASz/ARL + FMIC spokojnie będzie znosił 180-190 KM byle nie przegiąć z momentem.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 07, 2008 10:38 przez jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz wrz 07, 2008 11:17

ja nie pisalem o kolektorze ssacym tylko turbinie z arla. nawet jakby mial stary ssacy to wydmuchac idzie duzo, a ze na nowszym jest lepiej [sam dobrze o tym wiesz, bo zmieniales] to juz zasluga "lepszego flow" cytujac takiego jednego z forum :grin: bloki te same, a korby sprawdzales? waly maja chyba te same srednice w tdikach. nie chce mi sie przepinac kompa, zeby do etki zajrzec.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

andy_czarny
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: andy_czarny » ndz wrz 07, 2008 15:01

:helm: hehe teraz mi poprawiliscie humor :)
wiec plan jest zaczynam dzialac od listopada bo teraz nie ma mnie w PL chce to zrobic w 2 etapach co myslicie??
1.Turbinka ARL i FMIC i program na 170 max 180KM i spokojnie z niutonem..
2.Pompmki zi chlodnica oleju z asz i program na 200:)
co myslicie??

pozdro i baaardzo dziekuje za odpowiedzi :)
jeszcze powiedzcie gdzie najlepiej ukladac program a moze zostac u tego kolesia co juz mi ukladal co?? pozniej wkleje wykres to powiecie co myslicie



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 135 gości