AXR po chipie, co dalej??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
AXR po chipie, co dalej??
Siemka moj AXR po wirusku pokazal 145PS i 320NM i po miesiacu jezdzenia znowu mi malo wiec chcial bym zebyscie sprostowali moj plan:
1.Zamontowac FMIC pod zderzak od r32
2.Turbo z ARL-wejdzie plug&play w miejsce mojego??
3.Pompowtryski no wlasnei na jakie zmienic??
4.Ile zniesie silnik bo nie chcial bym "dostac tłokiem w glowe"??
Ktos juz robil ten motor??
Aha i koles ktory mi wirusowal golfa nie zajmuje sie mechanika i nie wiem czy oddac to do jakiejs innej firmy(JAKIEJ??) zeby zrobili calosc czy zrobic to samemu i oddac to znowu do tego kolesia zeby ulozyl program lub innej firmy (zaloznie turbo i IC jest do ogarniecia przy pomocy znajomych)
pomozecie??
p.s sprzedaz autka nie wchodzi w gre a silnik jest zdrowiuski i ma nie duzy przebieg bo tylko 90 tys.
1.Zamontowac FMIC pod zderzak od r32
2.Turbo z ARL-wejdzie plug&play w miejsce mojego??
3.Pompowtryski no wlasnei na jakie zmienic??
4.Ile zniesie silnik bo nie chcial bym "dostac tłokiem w glowe"??
Ktos juz robil ten motor??
Aha i koles ktory mi wirusowal golfa nie zajmuje sie mechanika i nie wiem czy oddac to do jakiejs innej firmy(JAKIEJ??) zeby zrobili calosc czy zrobic to samemu i oddac to znowu do tego kolesia zeby ulozyl program lub innej firmy (zaloznie turbo i IC jest do ogarniecia przy pomocy znajomych)
pomozecie??
p.s sprzedaz autka nie wchodzi w gre a silnik jest zdrowiuski i ma nie duzy przebieg bo tylko 90 tys.
- malutki
- Forum Master
- Posty: 1051
- Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
- Lokalizacja: Opole/Krapkowice
- Kontakt:
r32 byl wolnossacy fmic chyba mozesz poszukac wsrod dostawczakow. poczytaj na forum, bo troche tych podlubanych diesli jest.andy_czarny pisze:1.Zamontowac FMIC pod zderzak od r32
co do firm to na forum tez kilka osob ktore sie tym zajmuja. mysle ze tez tu zajza wiec nie robie reklamy
Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra
Szafa gra
-
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
celowal bym wlasnie w 180KM (narazie)
jak chcial bym wiecej a pewnie z czasem tak bedzie to co tylko swap czy jest jakas inna opcja??
holera to nie wiem czy wogole sie pakowac w robienie czegos wiecej:/ ehh
jak chcial bym wiecej a pewnie z czasem tak bedzie to co tylko swap czy jest jakas inna opcja??
holera to nie wiem czy wogole sie pakowac w robienie czegos wiecej:/ ehh
Ostatnio zmieniony sob wrz 06, 2008 22:18 przez andy_czarny, łącznie zmieniany 1 raz.
I tu sie mylisz kolego....AXR to wlasnie bardzo ciekawa jednostka napędowa która w seri posiada wydajne pompki starczające do kolo 180 KM...jako ciekawostkę dodam ze takie autka po samym sofcie wychodzą nawet na ponad 150 KM widzialem na wlasne oczy jak Rogal wystrugał pewne A3 na 157 KM samym softemaxr to taka malo szalowa baza, ale ze 180 zniesie przy kierowniku z mozgiem na miejscu. arl, fmic, pompki od 130 i heja.
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
Dolot jest Kolego na nowym kolektorze (takim jak ASZ/ARL) tylko ma elektrycznie sterowaną klapę gaszącą.souler pisze:pompki moze wydajniejsze niz atd, ale dol 115, dlatego szalu nie ma. mozna 200 zrobic i bedzie smigac tylko kierownik musi miec pojecie czym jezdzi. duzo 101 w serii wychodzi bogato, dlatego te 150 po chipsie nie jest wielkim problemem.
Co do dołu AXr to ciekawostka - porównywałem nr VW bloku silnika AXR i ARL z 2005 r. Oba miały końcówkę nr "AN". Jeśli tak to ciekaw jestem czy mają te same wały korbowodowe?
AXR po wymianie tyrbiny na ARL i zapodaniu chłodnicy oleju od ASz/ARL + FMIC spokojnie będzie znosił 180-190 KM byle nie przegiąć z momentem.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 07, 2008 10:38 przez jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
ja nie pisalem o kolektorze ssacym tylko turbinie z arla. nawet jakby mial stary ssacy to wydmuchac idzie duzo, a ze na nowszym jest lepiej [sam dobrze o tym wiesz, bo zmieniales] to juz zasluga "lepszego flow" cytujac takiego jednego z forum bloki te same, a korby sprawdzales? waly maja chyba te same srednice w tdikach. nie chce mi sie przepinac kompa, zeby do etki zajrzec.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
hehe teraz mi poprawiliscie humor
wiec plan jest zaczynam dzialac od listopada bo teraz nie ma mnie w PL chce to zrobic w 2 etapach co myslicie??
1.Turbinka ARL i FMIC i program na 170 max 180KM i spokojnie z niutonem..
2.Pompmki zi chlodnica oleju z asz i program na 200:)
co myslicie??
pozdro i baaardzo dziekuje za odpowiedzi
jeszcze powiedzcie gdzie najlepiej ukladac program a moze zostac u tego kolesia co juz mi ukladal co?? pozniej wkleje wykres to powiecie co myslicie
wiec plan jest zaczynam dzialac od listopada bo teraz nie ma mnie w PL chce to zrobic w 2 etapach co myslicie??
1.Turbinka ARL i FMIC i program na 170 max 180KM i spokojnie z niutonem..
2.Pompmki zi chlodnica oleju z asz i program na 200:)
co myslicie??
pozdro i baaardzo dziekuje za odpowiedzi
jeszcze powiedzcie gdzie najlepiej ukladac program a moze zostac u tego kolesia co juz mi ukladal co?? pozniej wkleje wykres to powiecie co myslicie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości