Strona 1 z 2

Wymiana wtrysków 1Z na ASV...

: śr wrz 03, 2008 14:10
autor: GRIZLI
Cześć

Dziś w końcu udało mi się wygosodarować trochę czasu na podmianę wtrysków. Można powiedzieć, że chyba za wiele oczekawiałem po tej modyfikacji, dlatego tak się zawiodłem. Praktycznie nie odczułem różnicy podczas jazdy próbnej a raczej powinna być. Zapłon przestawił się minimalnie w dół, z 51-52 na 45-46. Także dawka paliwka uległa zmianie. Na wtryskach orginalnych wynosiła 3,2 a po zmianie spadła na4,8-5.0 przy temp silnika 90stopni. Jedyny zauważalny efekt to niewielkie poddymianie na...biało...siwo? przy przygazówce powyżej 2500obr. Silnik pracuje równiutko aż miło.

Dołączę kilka zrzutów ale wygląda to raczej dobrze. Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

: śr wrz 03, 2008 17:55
autor: cowboy
trzeba było wczesniej zmierzyć czas 0-100 albo jeszcze lepiej 80-160 na V biegu i porównać

na 216 na pewbo odczułbyś wiekszego kopa w plecy :)

a poważnie to teraz zrób wirusa i 120-125KM jest w zasięgu

: śr wrz 03, 2008 18:01
autor: damcio151
GRIZLI pisze:Na wtryskach orginalnych wynosiła 3,2 a po zmianie spadła na4,8-5.0 przy temp silnika 90stopni.
to może zwiększ teraz dawkę na te 3,5-4 :D

: śr wrz 03, 2008 18:26
autor: GRIZLI
Po konsultacjach z naszym SPECEM od ,,mieszania", podniosłem daweczkę na 3,4 i samochodzi znacznie odżył....a także co dziwne, przestał podkapcać. Teraz jest porównywalnie, jak z oporniczkiem 430 Ohm tyle, że moc przychodzi bardziej równomiernie. Na oporniku miałem wyłącznik pod pedałem i załączał się przy okolo 80% wciśniętym pedale -czuc było wtedy natychmiastowy przyrost mocy.

: śr wrz 03, 2008 18:55
autor: damcio151
GRIZLI pisze:Po konsultacjach z naszym SPECEM od ,,mieszania", podniosłem daweczkę na 3,4 i samochodzi znacznie odżył....a także co dziwne, przestał podkapcać.
było trzeba robić tak od razu , jak zobaczyłeś spadek dawki :)
GRIZLI pisze:Teraz jest porównywalnie, jak z oporniczkiem 430 Ohm tyle, że moc przychodzi bardziej równomiernie. Na oporniku miałem wyłącznik pod pedałem i załączał się przy okolo 80% wciśniętym pedale -czuc było wtedy natychmiastowy przyrost mocy.
nie ma co się dziwić ... włączasz opornik i w ułamku sekundy dawka jest większa

: śr wrz 03, 2008 19:43
autor: cowboy
GRIZLI pisze:Teraz jest porównywalnie, jak z oporniczkiem 430 Ohm
to teraz dodaj jeszcze w kick downie pod pedałem opornik 600-800 Ohm i bedziesz miał dopalacz :)

: śr wrz 03, 2008 21:19
autor: GRIZLI
No raczej już nie zamierzam bawić się w oporniki, jak już to tylko dobry program u Roberta.
A co do dawki, spadek zauważylem ale takie było zalecenie aby po wymianie, ustawić na około 4-5. Niestety ta wartość okazała się za niska. Przywrócenie do około 3, zaowocowało poprawą osiągow. Teraz zobaczymy, jak będzie ze spalaniem, przy niezmienionym stylu jazdy.

Re: Wymiana wtrysków 1Z na ASV...

: pt wrz 05, 2008 19:39
autor: PEPEK!
witam mam pytanie czy wirus to jest chip?czy cos innego?jestem tutaj nowy. :grin: a zeby nie zmieniac turbo to wtryski asv czy 216?i do tego jaki program?jestem z krakowa.kogo byscie polecili? pozdrawiam

: pt wrz 05, 2008 20:00
autor: damcio151
PEPEK! pisze:jestem tutaj nowy. :grin:
dlatego nie wyrzucę Ci posta :grin: na poważnie to warto poszukać :bajer:
PEPEK! pisze:wtryski asv czy 216?
216
PEPEK! pisze:czy wirus to jest chip
tak
PEPEK! pisze:i do tego jaki program?
to już pisze tuner

: ndz sty 11, 2009 20:24
autor: Leon954
Witam tez jestem nowy na Tym forum, od jakiegos czasu mam Passata B4 1Z 90km.. i od czego mam zacząć aby ta fura zaczęła się lepiej odpychać. Mój ojciec jest mechanikiem ,ale jakoś tuningiem mechanicznym nigdy się nie zajmowaliśmy...co radzicie abym mógł zrobić, przerobić. mieszkam w pile...budżet 2000zł

: ndz sty 11, 2009 20:49
autor: Adamm
Leon954, wtryski i program to w tym budzecie sie zmiescisz :D

: ndz sty 11, 2009 20:52
autor: Pruszkowiak
Leon954, jakby się postarać to w 2000zł masz 216+program.Nie wiem ile chip w twoich stronach

: pn sty 12, 2009 16:05
autor: Leon954
Nie wiecie czy w moich stronach zajmuje się kto właśnie chipami, 2 za mało? hmm...myśle że 4 znajde;)

: pn sty 12, 2009 18:29
autor: euglen
http://diesel-tuning.pl/ od Ciebie (Piła wielkopolskie) jakieś 200km.