Wymiana wtrysków 1Z na ASV...

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

GRIZLI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
Lokalizacja: MALBORK Hamburg
Kontakt:

Wymiana wtrysków 1Z na ASV...

Post autor: GRIZLI » śr wrz 03, 2008 14:10

Cześć

Dziś w końcu udało mi się wygosodarować trochę czasu na podmianę wtrysków. Można powiedzieć, że chyba za wiele oczekawiałem po tej modyfikacji, dlatego tak się zawiodłem. Praktycznie nie odczułem różnicy podczas jazdy próbnej a raczej powinna być. Zapłon przestawił się minimalnie w dół, z 51-52 na 45-46. Także dawka paliwka uległa zmianie. Na wtryskach orginalnych wynosiła 3,2 a po zmianie spadła na4,8-5.0 przy temp silnika 90stopni. Jedyny zauważalny efekt to niewielkie poddymianie na...biało...siwo? przy przygazówce powyżej 2500obr. Silnik pracuje równiutko aż miło.

Dołączę kilka zrzutów ale wygląda to raczej dobrze. Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony śr wrz 03, 2008 14:12 przez GRIZLI, łącznie zmieniany 1 raz.


Octavia III -1.4 DSG ---[/i]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr wrz 03, 2008 17:55

trzeba było wczesniej zmierzyć czas 0-100 albo jeszcze lepiej 80-160 na V biegu i porównać

na 216 na pewbo odczułbyś wiekszego kopa w plecy :)

a poważnie to teraz zrób wirusa i 120-125KM jest w zasięgu



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr wrz 03, 2008 18:01

GRIZLI pisze:Na wtryskach orginalnych wynosiła 3,2 a po zmianie spadła na4,8-5.0 przy temp silnika 90stopni.
to może zwiększ teraz dawkę na te 3,5-4 :D



GRIZLI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
Lokalizacja: MALBORK Hamburg
Kontakt:

Post autor: GRIZLI » śr wrz 03, 2008 18:26

Po konsultacjach z naszym SPECEM od ,,mieszania", podniosłem daweczkę na 3,4 i samochodzi znacznie odżył....a także co dziwne, przestał podkapcać. Teraz jest porównywalnie, jak z oporniczkiem 430 Ohm tyle, że moc przychodzi bardziej równomiernie. Na oporniku miałem wyłącznik pod pedałem i załączał się przy okolo 80% wciśniętym pedale -czuc było wtedy natychmiastowy przyrost mocy.


Octavia III -1.4 DSG ---[/i]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr wrz 03, 2008 18:55

GRIZLI pisze:Po konsultacjach z naszym SPECEM od ,,mieszania", podniosłem daweczkę na 3,4 i samochodzi znacznie odżył....a także co dziwne, przestał podkapcać.
było trzeba robić tak od razu , jak zobaczyłeś spadek dawki :)
GRIZLI pisze:Teraz jest porównywalnie, jak z oporniczkiem 430 Ohm tyle, że moc przychodzi bardziej równomiernie. Na oporniku miałem wyłącznik pod pedałem i załączał się przy okolo 80% wciśniętym pedale -czuc było wtedy natychmiastowy przyrost mocy.
nie ma co się dziwić ... włączasz opornik i w ułamku sekundy dawka jest większa



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr wrz 03, 2008 19:43

GRIZLI pisze:Teraz jest porównywalnie, jak z oporniczkiem 430 Ohm
to teraz dodaj jeszcze w kick downie pod pedałem opornik 600-800 Ohm i bedziesz miał dopalacz :)



GRIZLI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
Lokalizacja: MALBORK Hamburg
Kontakt:

Post autor: GRIZLI » śr wrz 03, 2008 21:19

No raczej już nie zamierzam bawić się w oporniki, jak już to tylko dobry program u Roberta.
A co do dawki, spadek zauważylem ale takie było zalecenie aby po wymianie, ustawić na około 4-5. Niestety ta wartość okazała się za niska. Przywrócenie do około 3, zaowocowało poprawą osiągow. Teraz zobaczymy, jak będzie ze spalaniem, przy niezmienionym stylu jazdy.


Octavia III -1.4 DSG ---[/i]

PEPEK!
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 19:28
Lokalizacja: myślenice

Re: Wymiana wtrysków 1Z na ASV...

Post autor: PEPEK! » pt wrz 05, 2008 19:39

witam mam pytanie czy wirus to jest chip?czy cos innego?jestem tutaj nowy. :grin: a zeby nie zmieniac turbo to wtryski asv czy 216?i do tego jaki program?jestem z krakowa.kogo byscie polecili? pozdrawiam



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt wrz 05, 2008 20:00

PEPEK! pisze:jestem tutaj nowy. :grin:
dlatego nie wyrzucę Ci posta :grin: na poważnie to warto poszukać :bajer:
PEPEK! pisze:wtryski asv czy 216?
216
PEPEK! pisze:czy wirus to jest chip
tak
PEPEK! pisze:i do tego jaki program?
to już pisze tuner



Awatar użytkownika
Leon954
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 19:28
Lokalizacja: Piła

Post autor: Leon954 » ndz sty 11, 2009 20:24

Witam tez jestem nowy na Tym forum, od jakiegos czasu mam Passata B4 1Z 90km.. i od czego mam zacząć aby ta fura zaczęła się lepiej odpychać. Mój ojciec jest mechanikiem ,ale jakoś tuningiem mechanicznym nigdy się nie zajmowaliśmy...co radzicie abym mógł zrobić, przerobić. mieszkam w pile...budżet 2000zł


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252191 / BON JOVI i ATLANTIS
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images43.fotosik.pl/251/b570d06438bc43be.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz sty 11, 2009 20:49

Leon954, wtryski i program to w tym budzecie sie zmiescisz :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » ndz sty 11, 2009 20:52

Leon954, jakby się postarać to w 2000zł masz 216+program.Nie wiem ile chip w twoich stronach
Ostatnio zmieniony pn sty 12, 2009 08:45 przez Pruszkowiak, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Leon954
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 19:28
Lokalizacja: Piła

Post autor: Leon954 » pn sty 12, 2009 16:05

Nie wiecie czy w moich stronach zajmuje się kto właśnie chipami, 2 za mało? hmm...myśle że 4 znajde;)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252191 / BON JOVI i ATLANTIS
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images43.fotosik.pl/251/b570d06438bc43be.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » pn sty 12, 2009 18:29

http://diesel-tuning.pl/ od Ciebie (Piła wielkopolskie) jakieś 200km.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości