Strona 1 z 2

Czy można wstawić 2 turbinki do Golfa 3 1.9TDI ??

: sob sie 30, 2008 20:55
autor: kamxp125
Witam zastanawiam się czy można wsadzić 2 turbinki do 1.9TDI 1Z. Ile coś takiego by wyniosło ???

: sob sie 30, 2008 21:59
autor: EasyRider
Można. Pytanie po co. Koszty zależne od mnóstwa czynników.

Re: Czy można wstawić 2 turbinki do Golfa 3 1.9TDI ??

: pn wrz 01, 2008 09:20
autor: mirass
kamxp125 pisze:Witam zastanawiam się czy można wsadzić 2 turbinki do 1.9TDI 1Z. Ile coś takiego by wyniosło ???
można - przykładem jest nasz golf II R5 - ale nie pytaj o koszty itp.

: pn wrz 01, 2008 10:01
autor: To_mas
kamxp125 pisze:Witam zastanawiam się czy można wsadzić 2 turbinki do 1.9TDI 1Z.
jeśli moge zapytać to po co ??

: pn wrz 01, 2008 11:46
autor: Sztomel
To_mas pisze:jeśli moge zapytać to po co ??
żeby zapewnić doładowanie w niskich i wysokich obrotach silnika, tak mi się wydaje.

: pn wrz 01, 2008 12:52
autor: To_mas
Sztomel pisze:To_mas napisał/a:
jeśli moge zapytać to po co ??

żeby zapewnić doładowanie w niskich i wysokich obrotach silnika, tak mi się wydaje.
dobre vnt wrzuci i bedzie mial

: śr wrz 03, 2008 10:51
autor: Dario84
Sens jest dla duzych mocy grubo ponad 200PS

[ Dodano: 03 Wrz 2008 10:51 ]
Ale to juz nie 1Z do takich modow :)

: ndz wrz 07, 2008 01:35
autor: aw69
Witam zastanawiam się czy można wsadzić 2 turbinki do 1.9TDI 1Z. Ile coś takiego by wyniosło ???
Da rade, będzie to kosztować 8 tys zł :)

Kolega raczej takiej odpowiedzi oczekiwał :rotfl:

: ndz wrz 07, 2008 23:48
autor: To_mas
No ale kolega który założył temat jakoś pzrestał sie nim interesować Bo coś nie widać by pisał dalej.

: czw wrz 11, 2008 19:20
autor: Adamm
aw69, a probowales?

myslalem kiedys o zrobieniu biturbo z 1Z :)

lub kompresor z turbinka

tylko czy jest w tym jakis sens --> moc , moment itd

: czw wrz 11, 2008 19:31
autor: Fido_dido
:grin: :grin: hehe tak w swojej kosiarce probował bo wiecie aw to taki tuneroholik :green_fuck:

: czw wrz 11, 2008 22:37
autor: andrew.zbyrko
Hmm, ale turbinka VNT powinna dać sobie rade z doładowaniem w małym zakresie obrotów, bo z wydajnościa to napewno włożyć np gt17 albo gt20, a przy wykręconym silniku dołożenie dużego momentu w niskich obrotach nie obciąży za bardzo układu korbowego? tak samo sprzęgło?
wydaje mi się że musiał by być do tego jakiś pożadny soft dość znacznie zmieniający parametry wtrysku..
widziałem kiedyś dane jakiegoś prototypu diesla turbo + kompresor, wyniki bardzo ładne
Ogólnie ciekawy temat :bajer:

: czw wrz 11, 2008 22:52
autor: zaprzal
Adamm pisze:myslalem kiedys o zrobieniu biturbo z 1Z
tylko po to zeby bylo czy w jakim celu?

: czw wrz 11, 2008 22:58
autor: andrew.zbyrko
tylko po to zeby bylo czy w jakim celu?
Wydaje mi się ze po to żeby było, bo gdyby było 3Liltry pod maską to wtedy może i by był sens..