Strona 1 z 3

wykres mojego afn robionego w tune up

: wt sie 12, 2008 08:47
autor: paweloli007
wykres
Turbo od AWX już idzie ale czy to wystarczy żeby żeby podnieść wykres od 3tys obrotów??

: wt sie 12, 2008 09:11
autor: cowboy
paweloli007 pisze:Turbo od AWX już idzie ale czy to wystarczy żeby żeby podnieść wykres od 3tys obrotów??
turbo za duzo nie pomoże jesli juz wtryski nie podleją paliwa wiecej...

pytaj tunera czy sa jeszcze rezerwy w paliwie

w razie czego zapodaj wtryski 216

: wt maja 12, 2009 12:25
autor: Sebara
Mam pytanie do kolegow. Czy ktos z Was orientuje sie gdzie zdobyc custom'owy IC do mkIII pod afn w orginalne mocowanie. Bede zakladal spryski wody? Zamiar mam zapodac od cowboy'a hybrydki 216 i dmuchawke od AWX maly virus pompka 11, jednomas od VR6 i celuje w 160PS i max 300 NM ,a nie chce jajek smazyc. Bede zobowiazany za pomoc i rade.Chyba ze moze ktos ma jakies sugestie, co moge jeszcze zapodac?
Konca nie ma nigdy...

: wt maja 12, 2009 12:36
autor: To_mas
Sebara pisze:Czy ktos z Was orientuje sie gdzie zdobyc custom'owy IC do mkIII pod afn w orginalne mocowanie.
to jakbyś zamienił łopatę na taką samą łopatę ....
jak masz zmiar robić IC to tylko FMIC
zaglądnij do podwieszonych tematów w dziale diesla tam jest wszystko o fmic

: wt maja 12, 2009 13:16
autor: cowboy
Sebara pisze:Czy ktos z Was orientuje sie gdzie zdobyc custom'owy IC do mkIII pod afn w orginalne mocowanie
musisz dorabiać sam

najlepiej zdobyć kawał grubego rdzenia z innego ICka (to jest duży problem) i dorabiać boczki samemu...

przy dobrym rdzeniu można zrobić dużo pojemniejszy cooler który powinien wydolić do 1,4 Bara lepiej niz seryjny
wiadomo że nie bedzie tak wydajny jak FMIC ale przy dobrym nakierowaniu powietrza oraz zrobieniu odpływu powietrza w nadkolu moze się znacznie (20 st C) obniżyć temp w dolocie

aligator kiedyś robił takie:

Obrazek

: wt maja 12, 2009 13:53
autor: CrocodileReggae
Sebara pisze:zapodac od cowboy'a hybrydki 216 i dmuchawke od AWX maly virus pompka 11, jednomas od VR6 i celuje w 160PS i max 300 NM
na tych gratach można więcej...
310-320 Nm jest po samym sofcie
160PS?

: wt maja 12, 2009 14:00
autor: cowboy
CrocodileReggae pisze:na tych gratach można więcej...
310-320 Nm jest po samym sofcie
160PS?
a turbinie AWX nie za bardzo, jakby wział hybryde AWX/ARL na grubym wałku od Karambole to moze atakowac ze 170-175KM

a 300NM dlaczego nie, jeśli płasko w zakresie 2200-4200 rpm :P :satan:

: wt maja 12, 2009 14:02
autor: wesol
Mnie zastanawia czy ktos kombinowal z natryskami na IC. Mozna zrobic nawet samemu natrysk wody ale sa tez wersje z natryskiem CO2. Zastanawia mnie taki prosty zestaw wlasnej roboty z ukladu spryskiwaczy na szybe itp. Miejsca na osprzet jest a aktywacje zrobilbym jak pedal jest w pozycji kick-down. Co o tym sadzicie.

: wt maja 12, 2009 15:14
autor: cowboy
Mnie zastanawia czy ktos kombinowal z natryskami na IC
jakby to dawało jakieś wymierne efekty w TDI to by ktos kombinował

: wt maja 12, 2009 15:22
autor: Cinek
wesol pisze:Co o tym sadzicie
dla mnie gadżet

: wt maja 12, 2009 16:32
autor: CrocodileReggae
cowboy pisze:jakby wział hybryde AWX/ARL na grubym wałku od Karambole to moze atakowac ze 170-175KM
nie ma problemu... dzisiaj mówi, jutro ma...

ale jak już...
to i 230 zamiast 216 skoro ma to pompować 11
i miało by to już ręce i nogi

: wt maja 12, 2009 19:28
autor: kompot
Albo zrezygnowac z 11, jak ma byc 160km...

: wt maja 12, 2009 19:41
autor: CrocodileReggae
Albo zrezygnowac z 11, jak ma byc 160km...
kompot - bądź człowiekiem i źle koledze nie doradzaj...
lepiej żeby zrezygnował z AWX na rzecz hybrydy...

: wt maja 12, 2009 21:55
autor: rob555
AWX to juz przezytek....kiedys dawno temu byly na topie bo nic innego nie bylo.
Teraz to lepiej hybryde czy turbo od BRD zapodac.
Najwieksza wada AWX jest to ze....90% turbin ma 300tys najechane albo wiecej....i jak tu pozniej wytlumaczyc klientowi ze suszarka padla ze starosci i zuzycia jak w aukcji napisane bylo ze 120tys km.....
Ja na swoje hybrydy nie narzekam. Karambol tez sie poprawil. A turba od BRD za 1700zl kupisz juz.....