Strona 1 z 7

Wykres 205 PS z ALH

: pn lut 25, 2008 23:00
autor: trium
Pacjent to golf alh 90KM

Na poczatku powstal program i 216nastki zrobione u Aligatora
Moc nie znana po tym zabiegu ( nie hamowalem ) , ale naprawde golf zaczal sie napedzac ( przesiadka z 90psow ) i pojawail sie wielki banan przy kazdym starcie

Po zimie przyszedl czas na wiecej jako ze fundusze nie byly najwieksze postawilem na turbo . najwiekszy przyrost wzgledem kosztow
Zakupilem arla i podjąlem decyzje o relizacji montazu i korekty w dynosofcie dokladniej u mirass'a

Wynik jego pracy
Obrazek


Bym zapomnial wczesnie zakupilem pompe 11 od kumpla :pub: a kuzyn mi ja wszdzil za co wielkie dzieki dla niego :pub: :pub:

podsumowując mody :
-216
-arl
-pompa 11

plan :
-sprzegło
-fmic
-230
-kolektor lezy i czeka na przejsciowke
-map sensor i wskaznik doladowania

Wynik w pelni satysfakcjonujący

: pn lut 25, 2008 23:10
autor: królikTDI
no przyrost ładny, będę gonić w modach..:). Chyba zacznę lepiej pracować..hehe.

: pn lut 25, 2008 23:14
autor: jaro4444
Gratuluję wyniku :metal:

Ale swoją drogą to mamy jakiś "kijowych" tych tunerów bo co niektórzy potrafią 180 KM z 216 + pompa 10 + turbo ARL wyciągnąć :chytry: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

: pn lut 25, 2008 23:22
autor: królikTDI
a sprzęgło wytrzymuje?? 340 nm to sporo jak na seryjne sprzegło ALH chyba??

: pn lut 25, 2008 23:35
autor: trium
sprzeglo trzyma nie mialem jeszcze uślizgu , wiecej momentu sie nie dalo bo dwumas juz swirowal mocno
chcial bym zoabczyc tego szpeca co z pompy 10 wyciaga 180 psow :)

: pn lut 25, 2008 23:43
autor: homsky
trium ładnie to wygląda , a jeszcze lepiej jeździ :bigok:
Pewnie z Mirkiem najeździłeś sie po okolicach Obornik i jego słynnej "prostej testowej" :grin: :grin: :grin:

: pn lut 25, 2008 23:46
autor: Franek
Ladny.ladny wynik. Jaki planujesz FMIC, cos customowego po seryjny zderzak, czy bedziesz wsadzal pod zerzak od r32?

: pn lut 25, 2008 23:50
autor: królikTDI
a jak o jest można od razu zamontować 230, czy to za duzo??

: wt lut 26, 2008 00:23
autor: rob555
królikTDI pisze:a jak o jest można od razu zamontować 230, czy to za duzo??
Mozna. Na seryjnych gratach beda uspione ;) ale dobra baza na dalsze mody bedzie

: wt lut 26, 2008 00:34
autor: cowboy
trium pisze:Na poczatku powstal program i 216nastki zrobione u Aligatora
trium pisze:podjąlem decyzje o relizacji montazu i korekty w dynosofcie dokladniej u mirass'a
ale dynosoft to przecież firma Aligatora więc pozostałes wierny tunerowi ?

gdzies na forum Leona czy SeatRacing Ali o tym pisał, a Miras i Guli to rozumiem jakby przedstawicielstwo we Wrocku ?

Ale z kolei Aligator to znowu przedstawicielsto Mastersa w Katowicach ?
jaro4444 pisze:Ale swoją drogą to mamy jakiś "kijowych" tych tunerów bo co niektórzy potrafią 180 KM z 216 + pompa 10 + turbo ARL wyciągnąć
jaro4444, ale tam była 10 "z mykiem" :P no i szef wszystkich szefów chipował :) - juz mógłbyc sobie darować te uszczypliwosci, przecież wszystko zostało udowodnione :)

Ja przyłaczam się do gratulacji !!

Moment wzorowo poprowadzony !

z dynometu ładne kreski wychodza z uwagi na bezwładność masy auta, czasem na inercji z lekkimi rolkami potrafi wyjśc elektokardiogram :P

jaro4444, popatrz na swoje wszystkie wykresy z róznych hamowni - jednak dynomet najbardziej jakby aproksymuje przebieg krzywych, choć ostateczne wyniki sa identyczne z MAHA
trium pisze:plan :
-sprzegło
-fmic
-230
-kolektor lezy i czeka na przejsciowke
FMIC musi byc, sprzegło w ALH tez nie nalezy do mocnych, jak dojdą 230 i kolektor ssący ze 130 (lub custom) to bedzie niezły przecinak :bigok:

coraz wiecej mocnych diesli na drogach... trza sie bać tym bardziej że czesto sie zapuszczam na Dolny Śląsk :)

[ Dodano: Pon Lut 25, 2008 23:37 ]
FranekF pisze:cos customowego po seryjny zderzak, czy bedziesz wsadzal pod zerzak od r32?
w podwieszonym teamcie o FMIC koło strony 5 hacper ładnie do mk4 wpasował FMICA z iveco ale niestety pod seryjny zderzak nie da się za duzo :(

: wt lut 26, 2008 09:18
autor: trium
homsky, to moze sprawdzimy jak jezdzi w porownaniu do 140konnej trojki :chytry:

przy 3 lub 4 pomiarze moc spadla o 10 koni wiec fmic musi byc bo seria sie gotuje teraz bardzo szybko , jak nazbieram funduszy to bedzie pod r32 , jak nie to pod seryjny trzeba bedzie upychac

Firma ta sama tylko w innym oddziale blizej mnie , 12min na nozkach mam do siedziby ^^

moc przy 9 stopniach osiagnieta , jak ja lubie jak na dworze jest miedzy 1-2 stopnie :helm:

: wt lut 26, 2008 10:08
autor: cowboy
trium pisze:przy 3 lub 4 pomiarze moc spadla o 10 koni
jak na drodze uciekło Ci 10 KM to działaj z FMICem :)

wg mądrych ludzi 1KM mniej to +4 st C w dolocie,
więc róznica pomiędzy pomiarami była ~40 st. C

czyli jak sie zrobi 20 st na dworze mozesz sie spodziewać 80, 90 stopni w dolocie

jak dojdzie FMIC, kolektor no i 230tki to bedzie ogień !!

: wt lut 26, 2008 10:15
autor: homsky
trium pisze:homsky, to moze sprawdzimy jak jezdzi w porownaniu do 140konnej trojki
Hehe chcesz sprawdzić ile długości bedziesz przed trójką ???? Bo to że bedziesz przed to nie ulega wątpliwości :grin:
trium pisze:przy 3 lub 4 pomiarze moc spadla o 10 koni wiec fmic musi byc bo seria sie gotuje teraz bardzo szybko
FMIC i to jak najszybciej zanim lato przyjdzie.... :helm:

: wt lut 26, 2008 10:17
autor: trium
Ja chce ogien ... ale nie w dolocie :grin:

[ Dodano: 26 Lut 2008 09:22 ]
homsky, jak ogladalem filmiki afna na 140-150 ps to bardzo ladnie sie to zwija , moglo by byc ciekawie