Strona 1 z 5

Wykres AFN po wirusie

: wt lut 05, 2008 00:23
autor: Dario84
1,35Bar - aktualny:
Obrazek

1,5Bar z Notlaufem:
Obrazek

1,1Bar:
Obrazek

1,3 Bar + rezystorek:
Obrazek

Z modow mechanicznych zmienione Turbo na hybryde AWX/ARL.

Wykres 1,5 Bar ma dolek poniewaz wtedy doladowanie wyszlo poza zakres Mapsensora (Overboost do 1,7Bar), i byl chwilowy notlauf.

Wszystko na ori wtryskach AFN :P

Jutro dalej modzimy :)

: wt lut 05, 2008 00:59
autor: Mekto
Dario84 pisze:Wszystko na ori wtryskach AFN
To tylko pozazdrościć takich wtrysków!!

AFNzawsze ładnie się wirusowały - ile było w serii wg hamowni?

: wt lut 05, 2008 01:02
autor: souler
rezystorek? po co?

kto robi?

: wt lut 05, 2008 08:13
autor: Dario84
Rezystorek mialem zamontowany wczesniej na starym sofcie, i chcialem zobaczyc z ciekawosci rezultaty.

Serii niestety nie mierzylismy bo turbina jest juz przelozona a na hybrydzie nie bylo sensu mierzyc serii. Poza tym mialem juz wirusa a grzebanie z kosciami tylko po to zeby zmierzyc serie mija sie troszke z celem.

Soft robi kolega, nie robi softy dla forum. Zapytam sie go czy moge ujawnic jego dane tutaj.

Re: Wykres AFN po wirusie

: wt lut 05, 2008 09:15
autor: mirass
Dario84 pisze:1,35Bar - aktualny:
[url=http://images29.fotosik.pl/152/69323b5746e621ccm.jpg]Obrazek[/URL]

1,5Bar z Notlaufem:
[url=http://images32.fotosik.pl/131/8efcceaa720f3976m.jpg]Obrazek[/URL]

1,1Bar:
[url=http://images33.fotosik.pl/132/a18c2fe8732800e6m.jpg]Obrazek[/URL]

1,3 Bar + rezystorek:
[url=http://images32.fotosik.pl/131/9c568216fa3a260am.jpg]Obrazek[/URL]

Z modow mechanicznych zmienione Turbo na hybryde AWX/ARL.

Wykres 1,5 Bar ma dolek poniewaz wtedy doladowanie wyszlo poza zakres Mapsensora (Overboost do 1,7Bar), i byl chwilowy notlauf.

Wszystko na ori wtryskach AFN :P

Jutro dalej modzimy :)

moment leci na łeb, a notlaufa trzeba opanować bo te turbiny z AWXa rożnie reagują na overboosty
ori wtryski?? mi pisałeś że 216stki

powodzenia

: wt lut 05, 2008 10:32
autor: Mekto
mirass pisze:mi pisałeś że 216stki
Właśnie jak na ori to jakiś bonus masakryczny musiałby być :grin:

: wt lut 05, 2008 10:37
autor: cowboy
widać że nie ma sensu dmuchać więcej niz 1,35 Bar

ja bym zostawił seryjne doładowanie dla tej turbinki

: wt lut 05, 2008 11:19
autor: zaprzal
cowboy pisze:widać że nie ma sensu dmuchać więcej niz 1,35 Bar
:bigok: najladniejszy wykres

maly OT: czy teraz juz wszystkie wykresy z dynometu maja normalna skale, jak u kolegi dario?

: wt lut 05, 2008 11:56
autor: mirass
cowboy pisze:widać że nie ma sensu dmuchać więcej niz 1,35 Bar

ja bym zostawił seryjne doładowanie dla tej turbinki
nie ma sensu walić ponad 1,5 bara, ponieważ zaczyna spadać wydajność...ja ustawiam na 1,45 bara i to jest optimum - bez overboostów i falowania oczywiście.gwarantuje to długi zakres maks momentu i jest bezpieczne dla turbiny

: wt lut 05, 2008 12:40
autor: Dario84
A wiec tak wtryski jak na razie Ori, w planach sa sopiero 216 :). Tak na probe moze dzis uda sie przelozyc 216 i zrobic pomiar.

Cis chce ustawic na ok 1,4 bar zeby nie bylo overboostow i zeby cis nie wychodzilo poza skale mapsensora.

Dzis bedziemy dalej modzic, troszke jeszcze podniesiemy napiecie na nastawniku.

Z moich obserwacji wynika ze dolot sie gotuje (seryjny smic na razie), gdyby nie to pewnie peklo by 150KM, przy kazdym kolejnym pomiarze moc max byla przy coraz mniejszych obr.

Dzisiejszy pomiar zrobimy jeszcze na swiezo zagrzanym silniku i bedzie to odniesienie do innych pomiarow.

mirass co masz na mysli mowiac ze moment leci na leb ?

: wt lut 05, 2008 13:13
autor: cowboy
mirass co masz na mysli mowiac ze moment leci na leb ?
ano leci :)
przez te małe dziurki 0,205 pompa nie wtrysnie juz wystarczającej ilości paliwa :P

czy auto kopci mocno powyżej 3500 rpm

zakładaj czem prędzej 216, zrób ze 160KM i bedzie gites :)

ja mam 1,35 Bara ustawione ale juz sprzęgło zimą pracuje na granicy wytrzymałości, mimo że mam zdjęte z dołu to jak się zapomne i depne z 2000 rpm to juz dwumas telepie ..

: wt lut 05, 2008 13:16
autor: Dario84
Kolega specjalnie wyszedl z samochodu zeby sprawdzic czy samochod dymi a ja jechalem, dymi tylko podczas zalaczania sie boost, pozniej nic.

216 beda tylko spokojnie :).

A co macie na mysli mowiac ze moment leci na leb ?

: wt lut 05, 2008 13:26
autor: cowboy
Dario84 pisze:dymi tylko podczas zalaczania sie boost, pozniej nic.
czyli dymi zanim turbo nadmucha

skoro nie dymi na górze to znaczy że można podlać... :)

żeby podlać trzeba wydajniejsze wtryski

jak będą większe wtryski to bedzie wiecej momentu na górze, czyli wiecej mocy, czyli moment nie będzie tak mocno spadał w przedziale 3000-4000 czyli moc bedzie bardziej płasko w tym zakresie

: wt lut 05, 2008 13:31
autor: Dario84
Jak na razie ustawimy to cis tak jak chce i podlejemy troche paliwka.

Moze jesli bedzie czas zmienimy wtryski na 216 jeszcze do pomiaru, ciekawe czy uda sie wyciagnac wiecej niz 160KM...

Pozniej zdam relacje co wyszlo dzisiaj na pomiarach :)