zmiana końcówek wtrysków w silniku TDI agr

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

kwaśny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob gru 29, 2007 15:26
Lokalizacja: Szczecin

zmiana końcówek wtrysków w silniku TDI agr

Post autor: kwaśny » sob gru 29, 2007 18:01

witam jestem tu nowy. chciał bym się dowiedzieć co bym mósiał zrobić żeby wymienić końcówki wtysków na ASV lub 216 i czy jest to wogóle możliwe. jaki jest koszt takiej operacji czy lepiej kupiś nowe wtrysk



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » sob gru 29, 2007 18:47

Ostatnio zmieniony sob gru 29, 2007 19:03 przez jaro4444, łącznie zmieniany 2 razy.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

kwaśny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob gru 29, 2007 15:26
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kwaśny » sob gru 29, 2007 20:05

dzięki za lnki.
a ile wytrzyma moje sprzęgło, bo oprucz wtrysków będzie wirus. na jaką moc i momen mogę liczyć



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » sob gru 29, 2007 20:24

kwaśny pisze:dzięki za lnki.
a ile wytrzyma moje sprzęgło, bo oprucz wtrysków będzie wirus. na jaką moc i momen mogę liczyć
sprzęgło wyrobi spokojnie..w AGR spotyka się tradycyjne jak i dwumase..dwumasa z AGR jest baardzo odporna na Nm
na tym zestawie będziesz miał ok.130KM i ok.300Nm
od takiego setupu w AGRze wychodziłem ze swoją ibizą gdzie obecnie jest 219KM


pozdr mirass


www.vagtune.pl tel. 502730289

hudy21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: hudy21 » pn wrz 08, 2008 19:45

kwaśny pisze:witam jestem tu nowy. chciał bym się dowiedzieć co bym mósiał zrobić żeby wymienić końcówki wtysków na ASV lub 216 i czy jest to wogóle możliwe. jaki jest koszt takiej operacji czy lepiej kupiś nowe wtrysk
powiem ci tak zależy co chcesz osiągnąć. Jeśli będziesz wsadzał od ASV to licz się z tym iż będziesz jeszcze musiał turbinkę zmienić na zmienną geometrie bo na turbince z AGR szkoda się bawić we wtryski od ASV. Jeśli nawet nie masz w planach zmiany turbiny to 216 ci w zupełności wystarczą.



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » sob wrz 13, 2008 00:20

hudy21 pisze:powiem ci tak zależy co chcesz osiągnąć. Jeśli będziesz wsadzał od ASV to licz się z tym iż będziesz jeszcze musiał turbinkę zmienić na zmienną geometrie bo na turbince z AGR szkoda się bawić we wtryski od ASV. Jeśli nawet nie masz w planach zmiany turbiny to 216 ci w zupełności wystarczą.
Powiem Ci tak: doucz się a dopiero udzielaj rady :mlotek:

Dalczego? Ponieważ ASV, czyli wtryski .205 są słabsze niż .216. A z Twojej wypowiedzi wynika, że jest odwrotnie :panna:


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

hudy21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: hudy21 » pn wrz 15, 2008 13:03

jaro4444 pisze:Dalczego? Ponieważ ASV, czyli wtryski .205 są słabsze niż .216. A z Twojej wypowiedzi wynika, że jest odwrotnie
Tu masz rację wkradł się błąd miało być odwrotnie. :bigok: :green_fuck:



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości