Strona 1 z 1

Hybrydowe wtryskiwacze 216cc

: śr paź 17, 2007 16:44
autor: jarol2002
Witam
Mam zamiar w moim AFNie zmienić wtryskiwaczen na hybrydy 216. Proszę o informacje na jakich wtryskach najlepiej je zbudowac (ALH, ASV)?? Z tego co wiem to najlepiej ASV ale trudno je kupić co innego proponujecie? Jakie numery mają wtryski ALH, ASV ewentualnie coś innego?? Jakich końcówek użyć do rzerobienia z jakiego silnika?? jakie mają oznaczenia??
Na koniec czy można zbudować takie wtryski na seryjnych z AFNa co trzeba przy tym wymienić??

: śr paź 17, 2007 18:19
autor: andrew19_86
pisz pw do cowboya,chłopak siedzi w temacie :bigok:

: śr paź 17, 2007 18:34
autor: cowboy
nie ma znaczenie jakie cisnienie miał dawca

wazne aby wtryski dawce nie były jakieś szroty...

ja robiłem na AGR i ALH i niewielkim przebiegu

w profi warsztacie, pompiarz z doświadczeniem mając do dyspozycji komplet naprawczy ustawi obydwa ciśnienia idelanie na 220/300 Bar +-3 Bar

: śr paź 17, 2007 20:17
autor: jaro4444
jarol2002 pisze:Proszę o informacje na jakich wtryskach najlepiej je zbudowac (ALH, ASV)?? Z tego co wiem to najlepiej ASV ale trudno je kupić co innego proponujecie? Jakie numery mają wtryski ALH, ASV ewentualnie coś innego?? Jakich końcówek użyć do rzerobienia z jakiego silnika?? jakie mają oznaczenia??
Na koniec czy można zbudować takie wtryski na seryjnych z AFNa co trzeba przy tym wymienić??
Poczytaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124038&start=45

Wtryski mogą być dowolne od TDI oby nie szroty, jak pisał Cowboy. Ja robiłem już na AFN, ASV, ALH, AGR. Końcówki mogą być oryginały Boscha od silników AHY lub AXW. Stosowane są również włoskie Fratelli Bosio. Włoskie wymagają trochę więcej zabawy ale można je też montować na dowolnych korpusach.
Warsztat musi mieć doświadczenie, przyrząd do pomiaru ciśnień otwarcia na dwóch stopniach i komplet specjalnych podkładek ze stopniowaniem co 0,05 mm.

: śr paź 17, 2007 20:44
autor: jarol2002
OK to że zrobie hybrydy na moich wtryskach. Mysle że nie są w złym stanie auto ma obecnie 135 Km i zabardzo nie kopci więc wtryski powinny być ok.
A czy możecie mi napisać jakie numery katalogowe mają te końcówki Boscha??

: śr paź 17, 2007 21:00
autor: jaro4444
jarol2002 pisze:Mysle że nie są w złym stanie auto ma obecnie 135 Km i zabardzo nie kopci więc wtryski powinny być ok.
Pytanie więc po co zmieniasz? Jak nie dasz większej turbiny to operacja jest bez sensu. :chytry:
Auto będzie tylko kopcić więcej i będzie parę KM więcej.
Jeśli dajesz większe turbo i FMIC + program to można uzyskać ok 155 - 160 KM.

To AFN na 216, seryjnym turbo i IC:

Obrazek

: śr paź 17, 2007 21:09
autor: jarol2002
Turbo od AWX i większy intercooler chciałem zrobić na wiosne. Myslałem że bez tego będzie około 150km ale skoro mówisz że nie da rady to chyba poczekam do wiosny i zrobie wszystko naraz.

: śr paź 17, 2007 21:14
autor: jaro4444
jarol2002 pisze:Myslałem że bez tego będzie około 150km
Może i można ale z Batorym z tyłu. :helm:
Możesz teraz dać 216 albo przynajmniej kupić końcówki bo następna dostawa Boscha będzie dużo droższa.
Jeśli dasz teraz 216 to możesz śmigać na mocy ok 140 KM i po dodaniu większego turba i IC przestroić.
Wrażenia z jazdy na seryjnym IC i turbo ale z 216 nieporównywalne do serii. Silnik szybciej się wkręca i na wyższe obroty, jest cichszy i ogólnie bardziej dynamiczny.

: śr paź 17, 2007 21:24
autor: jarol2002
jaro4444 pisze:przynajmniej kupić końcówki bo następna dostawa Boscha będzie dużo droższa.
Możesz mi na pw napisać jaka jest obecnie cena za 4 końcówki

: śr kwie 15, 2009 09:18
autor: neox
Przy okazji chciałem zapytać znawców co da zwiększenie ciśnienia nr 1 tzn z 220/300 na 230/300 przy końcówkach 216 ??? Silnik ALH

: śr kwie 15, 2009 11:31
autor: cowboy
Przy okazji chciałem zapytać znawców co da zwiększenie ciśnienia nr 1 tzn z 220/300 na 230/300 przy końcówkach 216 ??? Silnik ALH
nic nie da, 10 Bar zwłaszcza na przedwtrysku jest pomijalne...

ja zwykle ustawiam 225/305 Bar z małym zapasem na ułożenie iglicy w rozpylaczu

: śr kwie 15, 2009 21:22
autor: neox
cowboy pisze:
Przy okazji chciałem zapytać znawców co da zwiększenie ciśnienia nr 1 tzn z 220/300 na 230/300 przy końcówkach 216 ??? Silnik ALH
nic nie da, 10 Bar zwłaszcza na przedwtrysku jest pomijalne...

ja zwykle ustawiam 225/305 Bar z małym zapasem na ułożenie iglicy w rozpylaczu
Pytam bo tak mi ustawili :)

: czw kwie 16, 2009 09:09
autor: cowboy
neox pisze:Pytam bo tak mi ustawili :)
moze nie umieli zrobić 220/300 i podnosili pierwszy stopien aż doszli z drugim do 300 Bar ? :P

ale spoko jesli tak sa zrobione to bedzie GIT :bigok: