Strona 1 z 2

Jakie mocniejsze sprzęgło

: ndz wrz 02, 2007 10:39
autor: janek822
Witam, czeka mnie wymiana sprzęgła i zastanawiam sie czy nie założyć czegoś mocniejszego, silnik jest po chipie i ma narazie 115ps/280Nm ale będzie więcej około 130ps, i może zabezpieczyć sie i założyć coś mocniejszego. Nie wiem czy dobrze kojarze ale 2.0 16v 150Ps ma chyba to samo sprzęgło co w 1z (228mm) i skoro ono wytrzymuje taką moc to może założyć standard? Co radzicie?
Marką bedzie chyba Sachs albo Valeo może Luk.

: ndz wrz 02, 2007 11:12
autor: Dario84
Sprzeglo od 1Z mysle powinno wytrzymac 150 KM, a moze nawet ciut wiecej. Tak wiec jak nie planujesz modyfikacji pow. 150 KM to laduj standard, a jak planujesz wiecej to sprzeglo z dociskiem od VR6

: ndz wrz 02, 2007 11:26
autor: janek822
wygląd i rozmiar między tdi a 2.0 16v jest taki sam różnią sie tylko jakimis numerami kalalogowymi.

: ndz wrz 02, 2007 11:54
autor: zaprzal
nie kombinuj, albo vr6 albo seria. Poza tym taki temat juz byl

: ndz wrz 02, 2007 12:00
autor: janek822
ok dzięki. koniec tematu. :bigok:

: ndz wrz 02, 2007 13:10
autor: jaszczur
janek822, jest sachs wzmacniany ale cena powala bo ok 1 tys a zwykłe to koszt ok 490 zł kmpl tu masz nr tego sachsa 3000 960 801

: ndz wrz 02, 2007 14:04
autor: zaprzal
taniej to bedzie zrobic u Radzikowskiego http://www.sprzegla.com/

: ndz wrz 02, 2007 14:49
autor: janek822
wydaje mi sie że za dużo problemów kupowania na odległość czy nawet fatygowania sie tam i to jeszcze za takie pieniądze, seria powinna wytrzymać 140 koni a jesli bede robił większe mody to pare tysiaków na nie bedzie potrzebne a wten czas i na sprzęgło sie znajdzie kasa o ile to seryjne by padło.co nie powiedziane że nie wytrzyma 170ps.

: pn wrz 03, 2007 10:40
autor: Kaczor
Seryjne G60 nie wytrzymało podłubanego AHFa , z tym że na krótkiej skrzyni , Radzikowski się kłania :bajer:

: sob wrz 15, 2007 00:26
autor: janek822
A więc tak sprzęgło już jest wybór padł na LUKa, i racją jest jak mechenior powiedział że katalogi lubią oszukiwać, jak sie okazało to do 1Z są trzy rodzają, różnią sie grubością docisku i czymś tam jeszcze. Z wymianą 590zł.
Ale teraz to sie dopiero jeździ :bigok: pedał moge nacisnąć jednym palcem, ładnie rusza, nie szarpie i co najw nie ślizga, dopiero teraz odczułem jego moc, do 170km/h ciągnie prawie równo no może do 140 troszke szybciej :bigok:

: pn gru 10, 2007 15:27
autor: Turbonalepa
Witam.

Na wstępie przepraszam za mały odkop, ale nie chciałem nowego tematu o tym samym zakładać.

W niedalekiej przyszłości planuje zmienic w swoim 1Z wtryski i suszarkę, a co za tym idzie także FMIC no i soft na koniec. Licze na jakieś 140 - 150 KM i gdzieś 320 - 350 Nm i w związku z tym mam pytanie:

Czy ktoś jest w stanie trochę dokładniej oszacować ile powinno wytrzymać seryjne sprzęgło 1Z zakładając, że nic mu nie dolega??

Pytam bo jeżeli jest szansa, że się podda to najpierw sprzęgło od VR-a założe a potem mody.

Pozdrawiam.

ile wytrzyma sprzęgło od 1z

: pn paź 19, 2009 23:20
autor: kmakm
Ja w swoim 1z założyłem wtryski 210ki od 2,5 TDI 140koni +chip ok. 130koni i sprzęgło seryjne nie wydala ślizga na 3, 4, i 5tym biegu jak da mu się ognia do spodu wiec zamówiłem sprzęgło od VR6 VALEO jak przyjdzie to założe i zobacze jaki będzie efekt. Czy ktoś już montował to sprzęgło od VR6 w 1z? i jakie ma wrażenia z jazdy?

: pn paź 19, 2009 23:27
autor: Procencik
Sprzęgło Sachsa jest bardzo cenione.

: wt paź 20, 2009 00:06
autor: Kaczor
kmakm, Procencik, - gratulacje za wyciągnięcie wątku sprzed dwóch lat , brawo