Ile można wycisnąć z Z1. Jakie wtryski, pompa, kolektory itp

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
OHMTech
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Ile można wycisnąć z Z1. Jakie wtryski, pompa, kolektory itp

Post autor: OHMTech » pt sie 31, 2007 21:08

Witajcie,
Mam pytanie ile można wycisnąć z silnika Z1. Jakie muszę zrobić modyfikacje z jakich silników wtryski, turbina, kolektory, pompa itp. Co wymiana taka da. Jaki przyrost mocy. Jakie koszty takiej zabawy.

Wahałem sie z tym postem lecz... o turbawce mało co napisane, o wtryskach to samo wszystko porozrzucane po forum.

Dzięki za pomoc.


Chciałbym inteligentnie zarobić i mądrze wydać.

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt sie 31, 2007 21:15

to jakos kiepsko szukasz kolego

wszystko zalezy od porzadanych efektow i zasobnosci portfela :P

jesli nie chcesz duzych zmian to wtryski od AFN lub ASV
wieksze zmiany (konieczne wieksze turbo) to wtryski hybrydowe 0.216 lub 0.230

trubina to turbo od 130 konnej wersji, oznaczen musisz poszukac bo byly podawane

kolektory raczej maja mniejsze znaczenie bo turbo i tak popchnie ale mozna wstawic tez od 130 konnej wersji

co do pompy to jesli seria nie bedzie wyrabiala to wstawiasz 11mm lub ektremalnie 12mm :)

co do kosztow to wtryski w granicach 1000 - 1500 zl zalezy co (uzywki AFN ok 450 - 500 zl)

turbo ok 1000zl

pompa pewnie tez cos kolo tego

przy wiekszej turbinie wiekszy i customowy IC

[ Dodano: Pią Sie 31, 2007 9:19 pm ]
aaa do tych wszystkich zmian nie zapomnij o strojeniu softu


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
OHMTech
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: OHMTech » pt sie 31, 2007 21:45

Wtryski od AFN bedą pasowały do Z1? Słyszalem aby wrzucic z AWX - Adamm, Gitner Damcio 151 - pomocy ja juz nie łapie, nie kumam już bazy. Wiecej czytam mniej wiem.


Chciałbym inteligentnie zarobić i mądrze wydać.

Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » pt sie 31, 2007 21:52

spokojnbie daj se czasu u siadz do lektury poczytaj i ci sie troche rozjasni

Aw89 ma koło 230 koni przejzyj jego temat

zobacz moj temat ja bende pomiedzy 160 a 200 zobacz ile to roboty w 1z

Cowboy ma 160 zobacz jego temat

afn i 1z to to samo tylko roznia sie sterowaniem turbo i kolektorami

odpowiedz se na pytanie czy masz czas i chęci i pieniądze oraz zaplecze zewby to zrobic oraz kogos ogarnietego kto ci pomoze

a jak nie a chcesz moc to napisz mail doi firm co robia dizle powiedz ile chcesz koni i co masz a oni ci wycenia jak nie masz pojecia jak to sam zrobic

pozdro jak bedziesz chciał cos wiedziec to pytaj sprobojemy ci pomoc :bajer:


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt sie 31, 2007 22:11

OHMTech pisze:Wtryski od AFN bedą pasowały do Z1?
te i od ASV sa plug&play

ja u siebie mam od ASV i nawet zmiany w sofcie nie trzeba robic


od AWX to turbo bo z tego co sie orientuje to tam jest PD


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt sie 31, 2007 22:23

OHMTech pisze:Adamm, Gitner Damcio 151 - pomocy ja juz nie łapie, nie kumam już bazy.
co ja , co ja :P
Adamm, ale z tą turbawką od AWX trzeba będzie kombinować ..... chodzi o sterowanie ...... gdzieś było napisane , że trzeba w mapach przesterować n18 i podłączyć go zamiast n75
Adamm pisze:jesli nie chcesz duzych zmian to wtryski od AFN lub ASV
podobno ASV są dużo lepsze .. robili testy na audi 80 z silnikiem 1z i na wtryskach AFN wychodziło około 98-100KM , a na ASV 109KM
Adamm pisze:customowy IC
FMIC :bigok:
Adamm pisze:te i od ASV sa plug&play
wtrysk sterujący od AFN ma inną wtyczkę :jezor:



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » pt sie 31, 2007 23:06

jest w 1z zabawy oj jest kolektor wydechowy nie podejdzie pod turbo od awx poztym masz ine sterowanie tturbo

warz smarujacy i spływu oleju z turbo tez jest inny w 1z niz w afn


trzeba prawie wszystko z afn :crazy:


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » pt sie 31, 2007 23:53



[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob wrz 01, 2007 00:32

damcio151 pisze:
OHMTech pisze:Adamm, Gitner Damcio 151 - pomocy ja juz nie łapie, nie kumam już bazy.
co ja , co ja :P
Adamm, ale z tą turbawką od AWX trzeba będzie kombinować ..... chodzi o sterowanie ...... gdzieś było napisane , że trzeba w mapach przesterować n18 i podłączyć go zamiast n75
Adamm pisze:jesli nie chcesz duzych zmian to wtryski od AFN lub ASV
podobno ASV są dużo lepsze .. robili testy na audi 80 z silnikiem 1z i na wtryskach AFN wychodziło około 98-100KM , a na ASV 109KM
Adamm pisze:customowy IC
FMIC :bigok:
Adamm pisze:te i od ASV sa plug&play
wtrysk sterujący od AFN ma inną wtyczkę :jezor:

to wszystko juz bylo setki razy wiec nakreslilem tylko ogolnie

wtryski chodzilo o plug&play bo wyjmujesz serie i wkladasz te bez zadnych zmian w mapach czy innym kombinowaniu a dorobienie przejscia miedzy wtyczkami to pikus


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
OHMTech
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: OHMTech » sob wrz 01, 2007 00:56

Ahaaaaaaaa smakowo nie wiem po co tyle hałasu o ten AWX jak on nie podchodzi. FMIC mam juz materiały na to cos. Chciałem zmodowac silnik bez ingerencji w silnik czyli: wycinania w bloku, w głowicy, ciecia, wiercenia itp. Chodziło mi o typu wymiana wtryskow typu plug&play, pompy lub jej modyfikacja w garażu, wymiana turbo. A takie wynalazki jak Adamm pisze ze trzeba przesterowac n18 i podlaczyc zamiast n75 to juz dla mnie za wiele. Jak narazie zaznaczam. AFN jaka maja inna wtycze?


Chciałbym inteligentnie zarobić i mądrze wydać.

Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » sob wrz 01, 2007 01:03

OHMTech pisze:Ahaaaaaaaa smakowo nie wiem po co tyle hałasu o ten AWX jak on nie podchodzi. FMIC mam juz materiały na to cos. Chciałem zmodowac silnik bez ingerencji w silnik czyli: wycinania w bloku, w głowicy, ciecia, wiercenia itp. Chodziło mi o typu wymiana wtryskow typu plug&play, pompy lub jej modyfikacja w garażu, wymiana turbo. A takie wynalazki jak Adamm pisze ze trzeba przesterowac n18 i podlaczyc zamiast n75 to juz dla mnie za wiele. Jak narazie zaznaczam. AFN jaka maja inna wtycze?
w afn jest wszystyko inne jak w 1z wtyczki przewody kolektory zaworki masakritooo

serio daj se czasu i przejrzyj forum wszystko było

i odpowiedz nam na pytanie co oczkujesz od auta ile chcesz koni i jake sa fundusze ???


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
OHMTech
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: OHMTech » sob wrz 01, 2007 01:18

w granicach ok 160 -200 jak sie uda. silnik ma 64000. Tylko proszę nie piszcie ze mam sobie kupić nowy samochód, bo już mi zona sie za audi A3 2.0T sie rozgląda, a nie o to chodzi. Najlepsza jazda czyli frajda jest jak z takiego coś robi sie "rakietę" a nie kupuje sie gotowca. to jest jak z procesorami bardziej mnie podnieca podkręcenie proca z najniższym zegarem danej serii i uzyskać ten najmocniejszy z danej serii a nawet wiecej (C2D 6400 2.13@4.20 GHz)


Chciałbym inteligentnie zarobić i mądrze wydać.

Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » sob wrz 01, 2007 01:27

straszny rozrzut

bo w 1z kazde 10 koni to masz inny set up

ja proponuje
FIMC
wtryski 0.230
turbo gt20
pompe 11mm
wydech z 2,5 cala
strojenie

i z 3 miechy urlopu zeby to ogarnąć :rotfl: :bajer: :hmm: :grin:


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
OHMTech
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: OHMTech » sob wrz 01, 2007 01:32

Dzięki Fido_dido wszystko kumam i przełknę ale 3 miechy urlopu to załamka.


Chciałbym inteligentnie zarobić i mądrze wydać.

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości